Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XL-laihduttajat hohoi! Viikkoraportoinnin aika (VK 11)

13.03.2006 |

Huomenta taas kaikille!

Täällä taas aamuvirkkuna ensimmäisenä raportoimassa... Pahemmin ei ole raportoimista, on jonkinasteinen taantuma menossa. En ole saanut otettua itseäni niskasta kiinni. Viime viikko oli muutenkin raskas, nuorimmainen lapsista on ollut sairaana. Eilinen oli eka päivä kun oltiin ulkona. On vinkunut ja vikissyt mun perään ja istunut sylissä puutumiseen asti. Kuumetta, yskää, nuhaa ja vatsakin parina päivänä kuralla. No nyt näyttää jo paremmalta!

Eiliset kermaiset valkosipuliperunat ois tietysti voinut vaihtaa johonkin muuhun, mutta ei! Itse ne tein ja hyviä olikin. Paino ei sitten vaan ole oikein laskenut. kaikenlaista muutakin on tullut viikon aikana syötyä, enemmän tai vähemmän. Tosiaan tuo liikunta on edelleenkin jäänyt vähille.

Töissä olin vain kahtena päivänä, kotona on niin helppo napsia milloin mitäkin, ihan huomaamatta! Töissä syön pussipuuro-annoksen ja ruisleipää, lisäksi kasviksia. Sillä olen pärjännyt kotiin asti... kotona teen ja syön aivan normaalia kotiruokaa ja porukalla syödään sitten illalla.

No siihen painoon. Ed.viikolla oli pudonnut 100g, nyt pistin kuitenkin paremmaksi ja pudotusta oli huikeat 300g! Tästä on taas hyvä parantaa. Pääasiahan on ettei ole tullut plussaa. Sen verran tämä raportointi kuitenkin tsemppaa, ettei halua niitä plus-tuloksia täällä levitellä.

Aurinko paistaa jo ihanasti, jospa tänään saisin itseni kävelylenkille... Ihanaa viikkoa kaikille, kyllä me vielä näytetään...

Aloituspaino 2.1. 94kg, kokonaispud.-7,6kg, viikkopud.-300g, paino nyt 86,4kg.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen Pylleröinen117.

Mulla alkoi siis viikko sitten tuo laihduttaminen ja olen ollut ihan innoissani ja syönyt mahdollisimman vähä kalorisia ruokia entisten erittäin rasvasten tilalla.

Rupes kyllä innostus laskemaan loppu viikosta kun painolle ei tapahtunut mitään. Mutta enpäs kuitenkaan hyökännyt suklaiden kimppuun.

Mä en ole koko viikkona syönyt kahta turkinpippuria enempää karkkia ja mä olen niin makean ystävä. Välillä teki kyllä tiukkaa.

Mutta viikkosaavutukseni oli nyt sitten kuitenkin -1kg. Elikkä paino ennen 117kg ja viikon jälkeen 116kg.

Sais kyllä näin aluks tippua paino hieman enemmän että pysyy se into laihduttaa. Mutta ehkä ens viikolla tippuu hiukan enemmän.

Tai sitten teen jotain väärin.

Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille laihduttajille.

Vierailija
2/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisköhän teiän porukoihin mukaan? Kerran jo tällä palstalla aloitinkin, mutta se jäi sitten siihen yhteen kertaan :/ Nyt ärsyttää nämä kilot niin paljon etten rauhaa saa!!!!!

Olen 22-v, 98kg,169cm... Olis niin kiva alottaa kesä kevyemmin askelin...

Olen aina ollut hirveän liikunnallinen ja joka päivä harrastankin jotain(melkeen joka päivä;)) uiminen,sali,sauvakävely

hmmmm... mitäs vielä..?? no jos porukkaan mukaan pääsen, niin ensi maanantaina lisää hurjan mielenkiintoisesta elämästäni :D

hauskaa viikon jatkoa kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tippunut vain 0.5kg, mutta onpa toisaalta tullut syötyäkin. Vaikeaa on ollut, makeata tehnyt mieli jne. Nyt täytyy kuitenkin ryhdistäytyä! Kuitenkin paino on tippunut jo 9.5kg, joten välillä varmaan vaan vaikeaa...

Vierailija
4/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips

Oksennustauti näytti tehneen tehtävänsä ja paino oli pudonnut-1.5kg

Luvut siis nyt lähtö 98kg pud.yht -11kg ja paino nyt 87kg, joten ei voi kun olla tyytyväinen.

Tällä viikolla vain lähtö tyttöjen " laskettelureissulle" pohjoiseen, joten loppuviikko menee satavarmasti plörinäksi, ellei sitten markkinoille tule jotain laihduttavaa siideriä. Hui hai. Lasketteluasu mahtuu nyt kuitenkin päälle ja eikun menoks.

Vierailija
5/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut viikko oli millainen oli (talvilomalla); oltiin ensin laivalla jossa tuli syötyä ihan liikaa ja sit sairastuin kamalaan flunssaan ja kävelylle sauvojen kera pääsin ekaa kertaa vasta lauantaina. Joten täytyy olla tyytyväinen että paino tippui ylipäätään!

Kokonaispudotukseen -11 kg oon enemmän kuin tyytyväinen ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Nyt on muutenkin ollut takkuisempaa, laiskorttaa ja kamalasti ois makeeta tehnyt mieli ja muutamaan otteeseen oonkin viikollakin syönyt suklaata-ei onneksi oo täysin repsahtanut käsistä kuitenkaan, pistetään tuo kaikki lomaviikon piikkiin. Nyt ainakin aurinko paistaa ja uusi viikko edessä ja toivotaan että tuloksia syntyy,meille kaikille.

Uudet, tervetuloa mukaan!

Vierailija
6/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vain 0,5kg, mutta kuitenkin miinusta ;)

Minulla on tapana pitää vknloppuisin " karkkipäivä" . Lauantaina tarjosi työkaveri Daim-jätskiä töissä, ja pakko oli maistaa, hyvää oli tietysti.

Töissä tuli syötyä enimmäkseen hedelmiä sekä näkkäriä ja juotua vettä paljon.

Tuntuu vaan että paino tippuu aikasta hitaasti..

Liikuntaa pitäis lisätä kovasti..No hitaasti, mutta varmasti :)

Vierailija
7/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko oli hankalahko, oli yövuorot töissä ja herkut tuntuvat maistuvan... Tulos oli yllättävän hyvä, -800g! Olen tosi tyytyväinen, jos tämä nyt antaisi sitä uutta intoa mitä olen kaivannut jo useamman viikon ajan =)

Mun rivini: aloituspaino 96kg, viikkopudotus -800g, kokonaispudotus -7.8kg ja paino nyt 88.2kg

Nautitaan kevätauringosta, se antaa meille puhtia taisteluun!

anni

Vierailija
8/16 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä flunssan kourissa ryhdistäydyn pinoon! Eilen aamuna näytti siltä, eltä että kokonainen kilo olisi kateissa viime viikon jäljiltä, mutta eilisen kokousillallisen jälkeen paino heilahti ylöspäin, joten tämänaamun mittausten perusteella painoa lähtenyt vain 200 gviime viikon punnituksesta. On tämä nyt niin hidasta , että " heikompaa" alkaisi jo ärsyttämään ;) . Paino siis tänään 93,7 kg.

Vierailija
9/16 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis aloitin tänään ananaskuurin. 4:n päivän putki tätä ja sit kasviksia ja normaalii ruokaa.

aloitan 103.6kg:lla.

johanna2006

Vierailija
10/16 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh! Olen ollut ihan hirveässä vatsataudissa ja nyt alkaa jo vähän elämä voittaa, mutta on ollut melkoisen mielenkiintoista kun on vauvakin ollut samaan aikaan kovasti kipeänä. Yöllä olen istunut kuumeisena viimeisillä voimillani tunnin välein hyssyttämässä tyttöä, joka on ollut kovin itkuinen ja välillä olen sitten sännännyt oksentamaan. Nyt on enää tyttö kipeänä ja minä jaksan jo paremmin.

Teillähän on tippunut ihan kivasti painoa, ja muistetaan, että hiljaa hyvä tulee ;) Tuo keskimäärin puolen kilon viikkovauhti alaspäin ei ole ollenkaan huono. Ja pääasiahan on, että joka viikko miinusta edes jonkin verran!!!

Minä olen tavannut käydä aina punnitsemassa itseni perjantaisin, joten ilmoitan tähän viikkopinoon sitten tuon lukeman; ja se oli viime perjantaina -500g. Eli jäljelle jäi vielä 104,9kg pudotettavaa. En voinut vastustaa kiusausta käydä tänä aamuna puntarilla katsomassa kuinka on paino nyt kun on ollut kovasti vatsa tyhjänä enkä ole juurikaan mitään syönyt. Hyvältä näytti eli 103,1kg, mutta en laske sitä tähän, koska se on jotakin muuta kuin aitoa laihtumista ;) Eiköhän nuo nesteet kohta palaa kroppaan ja taas on painoa hieman enemmän. Mutta olen itse tyytyväinen tuohon puolen kilon pudotukseen.

Nyt tyttö taas kutsuu, joten eipä tällä erää muuta. Yritetääpä pysyä irti herkuista :):):)

Vierailija
11/16 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin toivottaa kaikki uudet tervetulleeksi mukaan!

Nyt täytyy tosiaan mennä... ;)

Vierailija
12/16 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen kahden lapsen äiti, ja kiloja on tullut syömällä tooodella paljon liikaa. Tulisin mieluusti tähän teidän porukkaan, jos vain pääsen? Aloitan huomenna, eli 15.3. ja käyn myös huomenna katsomassa aamulla painon. (vähintään 90 kg.) Ilmoittelen itsestäni sitten lisää....

Vierailija
13/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille vanhoille ja uusille!

Viime viikko sujui torstaihin asti hyvin, mutta siitten lähdin tyttöporukalla reissuun ja nestettä kertyi ja syömispuolikin oli ylemmääristä.

Ma aamuna punnitsin itseni ja paino oli 87,4kg eli n. 2kg plussaa, tänään kävin vaakalla niin paino on 85,1kg! eli pudotustakin jopa vähän viime viikkoseen. Olisivat lähteneet nopeammin jos voisin lähteä lenkille mutta olen kovassa flunssassa ja yskä on karmea:(

Puntarilukema antaa tsemppiä sairaspäiviini etten herkuttelisi vaikka mieli tekee lohduttautua nameilla.

Maanantaina taas uusin kujein...

Vierailija
14/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt jonkinlainen " kriisi" meneillään. Ei ole muutamaan viikkoon paino pudonnut kuin yht. 400g ja into jonkinverran taantunut. Tuloksia kaipailisin, pysyisi into päällä... Olen herkutellut jonkin verran, liikunta on edelleenkin hankalaa... en saa itsestäni oikein mitään irti. Työpäivien jälkeen olen aivan puhki.

Mutta sen olen päättänyt että kesken en jätä! Nyt on saatava liiat läskit liikkeelle ja pois. Kesään on kuitenkin vielä kivasti aikaa.

Palaillaan taas maanantaina asiaan, tsemppiä kaikille :)

Vierailija
15/16 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pääsin vihdoin lukemaan 85,1 ja kyllä sitä on odotettu!

" hauska" kuulla esim nitron terveiset että paino heivaa kahta kiloa lisää ja sitten taas takasin. minulla ihan sama! ai että raivostuttaa kun on rääkännyt koko viikon saleilla ja lenkillä ja perhana, kaksi kiloa plussaa! joka tipahtaa pikkuhiljaa viikossa pois. tulos plusmiinusnolla. tulee mieleen että mitä järkeä tässä on?? :D

minulle ei sovi iltasyöminen ollenkaan eli päivällinen piti jättää pois, päättelen edelleen että lounaalla tulee syötyä liikaa. sinänsä hämmentävää koska meillä on lounaspaikassa tosipahaaruokaa :S

mutta nyt kevätaurinko kutittelee ja lähtöpainosta n 89 kiloa on tultu neljä alas. kiitos ja kumarrus. geema.

Vierailija
16/16 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olipa hauska juttu, mutta olen kans vihdoin pääsemässä vauhtiin ja pudottamaan raskaus ja muut kilot. lähtö paino oli 98 ja nyt ollaan jossain 93 tietäämissä....vielä 5 kg pois ja ollaan ajassa ennen raskautta ja sitten siitä eteenpäin....

t: M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän