Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!

Vierailija
14.12.2016 |

Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.

Kommentit (659)

Vierailija
581/659 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain raiskaajien mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen. Meidän normaalien mielestä se on kiva mauste parisuhteeseen ja välttämätön kiva, mikäli lapsia hankitaan.

Ei jumalaaaaaauta täällä on vajaata porukkaa..

Vierailija
582/659 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lähdin kirjoitti:

Ja just tollasten akkojen vuoksi miehet käy vieraissa.Mitä helvettiä teet sellaisessa suhteessa,jossa et ollenkaan halua miestäsi?

Miehellä on tarpeensa ja usko mua,jos se älyä lähteä tosta suhteesta niin pillua se hakee sitten tarvittaessa muualta.

Tommoset itseään täynnä olevat selibaattikoneet onneksi jää lopulta yksin,kuin kuuluukin.

Et sä mistään sellaista tervettä miestä löydä,joka ei silloin tällöin pesää haluaisi.

Itse katselin parikymmentä vuotta max.kerran puoleen vuoteen kännipäissään lämpenevää naista ja kun ei kotoa saanut,kävin imuttamassa naapurin tädillä kullia harvasepäivä.

Antoi panna perseeseenkin ja yhtenä päivänä vain todettiin,että kun kerran seksi toimii ja tullaan juttuun muutenkin niin enköhän päästä ton leipääntyneen akan tuskistaan ja lähde kälppimään.

Ei ollutkaan enää pihtarimuijalla niin kivaa,kun perheen kaiken maksava elättäjä,jota oli vuosikaudet jo seksillä kiristetty,lähtikin vihreämmille pano apajille.

Nyt olen muutaman vuoden ollut jo naimisissa uuden naisen kanssa,pillua saan joka päivä.

Tulee suihinottoa,ihan mitä vain sattuu tekemään mieli,koska tämä nainen itsekin nauttii seksistä ja on ehdottomasti sitä mieltä,että seksi kuuluu terveeseen parisuhteeseen.

Tämän allekirjoitan onnellisesti itsekin.

Taidanpa lähteä rakkaan kanssa saunaan,jonka jälkeen vietetään sängyssä hetki,jos toinenkin.

Tässäpä tulikin sitten kätevästi nähtynä kaikki ne syyt, miksi pysyn sinkkuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/659 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap JP:n vaimo? "Joka vuosi sama juttu!"

Vierailija
584/659 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ap kiva kuulla miten kävi. Saitteko jotenkin sovittua asian.

Vierailija
585/659 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta, sain haluni takaisin luettuani ensimmäiset 30sivua. Naiset, hommatkaa ensinnäkin värisevä dildo, sillä kun hivelette vähä aikaa, löydätte ne halut ja unohtuneet kiimat. Joka ilta toistatte saman niin jo alkaa seksielämä sujumaan. Sillä ei ole siinä vaiheessa mitään merkitystä laittaako mies tiskejä vai ei.

Vierailija
586/659 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa.

Vierailija
587/659 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika neuvolasta.

Vierailija
588/659 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei sentään vonkaa lapsiäänellä?

Vierailija
589/659 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalaiset eroaisivat nyt rakkaudettomista liitoistaan niin tässä maassa olisi moninkertainen määrä velkaongelmaisia ja pian maksuhäiriöisiä..

Vierailija
590/659 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin just. Ei mitään seksiä, saa sen infarktin kinkullakin.

Vierailija
591/659 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö ap:lla sama riesa tänäkin jouluna?

Tämä on kyllä mainio provo.

Vierailija
592/659 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussy Power.

Vierailija
593/659 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei harrasteta seksiä jossei toista huvita, ollaan mielummin ilman ja kokeillaan joku toinen päivä uudestaan. Meillä myös toista ei haittaa jos toinen torjuu lähestymisen sitten voi itse hoitaa homman loppuun. Olin juuri raskaana(vauva vajaa 1kk) ja minua ei todellakaan huvittanut useampaan kuukauteen joten keskustelimme asiasta ja päätimme olla ottamatta paineita ja kumpikin hoiti oman tyydytyksensä tarvittaessa. Nyt synmytyksen jälkeen emme ole vielä ennen jälkitarkastusta päässeet puuhiin minum huonovointisuuden takia, mies ymmärtää tämän hyvin, eikä edelleenkään ole ongelma koska olemme aikuisia ja osaamme puhua tästä asiasta fiksusti ja sopia ratkaisun.

Vierailija
594/659 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihanaa, meillä tyhjenee talo joulupäivänä alkuillasta, ja mies ilmoitti että sitten sytytetään kynttilöitä ympäri taloa, ja että hän haluaa nähdä punaiset seksihepeneet päälläni. En malta odottaa! Rakastan sitä, kun kiimainen mies ihan villiintyy ja tuntien kuluessa se villi seksi muuttuu rakastavaksi läheisyydeksi. Aiotaan harrastaa seksiä monessa eri huoneissa, eri asennoissa.

Vierailija
595/659 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin niistäneeksi aatonaattona sisäänpäin oikeen kunnolla ja suudellessa miestäni päästäneeksi kaiken liman sen suuhun!

Sitte mä yllätin hänet ilosesti aattoaamuna istuessa tän naamalle ja ulostaessa sen leipäläpeen. Pökäle voittaa aina pyyhityn reiän.

Joulupöydässä mä muistin "herraani" tarjoamalla tälle lasillisen kuukautisverta. Noin vuoden vanhaa.

Ja lahjaksi se sai mun rikkinäiset alusvaatteet, joissa oli keltasia, ruskeita ja punaisia tahroja.

Ja illalla kun sänkyyn mentiin, mä hain työkalupakista meisselin ja työnsin sen mieheni virtsareikään!

Vierailija
596/659 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihanaa, meillä tyhjenee talo joulupäivänä alkuillasta, ja mies ilmoitti että sitten sytytetään kynttilöitä ympäri taloa, ja että hän haluaa nähdä punaiset seksihepeneet päälläni. En malta odottaa! Rakastan sitä, kun kiimainen mies ihan villiintyy ja tuntien kuluessa se villi seksi muuttuu rakastavaksi läheisyydeksi. Aiotaan harrastaa seksiä monessa eri huoneissa, eri asennoissa.

Arvaa mitä? Se sun miehesi ei oikeasti ota asiaa ihan noin tyynesti. Se kiroaa ja manaa joka päivä, kun joutuu parisuhteessa runkkaamaan. Se miettii, että on se nyt helvetti, ettei vaimo voi edes auttavaa kättä antaa, vaikka se ei vaatisi mitään muuta kuin viitsimistä.

Miehet haluaa seksiä ihan päivittäin. Kuka muuta väittää, on väärässä

Vierailija
597/659 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Minua ihmetyttää nämä torjujat. Totta kai on aina oltava mahdollisuus kieltäytyä, eikä sen pitäisi olla toiselle mikään maailmanloppu vaikka pettymys toki. Siitä huolimatta seksi kuulostaa teidän puheissanne aika kaamealle - ja harvinaiselle. 

Seksi on kuitenkin useimmille ihmisille tärkeää ja iso voimavara parisuhteessa. Jos sitä ei ole, tai sitä on todella harvoin (vasten toisen mielipidettä), on se varmasti hyvin kuluttavaa, syö parisuhteen pohjaa ja lopettaa rakkauden. Jos teillä on jotain estoja tai ongelmia, niin miksette hae niihin apua vaan annatte suhteenne näivettyä?

Nainen joka ei saa orgasmia yhdynnässä?

Onko nainen ensinkään...näitä silti on...

Vierailija
598/659 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olenkin aina ihmetellyt mihin niitä maksullisia naisia tarvitaan ja kuka edes sellaiselle maksaisi.

Tässähän on vastaus. Näin on toimittu vuosituhansia.

Täytyy vain ihailla että jokaisella ammattikunnalla on kyllä paikkansa tässä kapitalistisessa markkinataloudessa jota kokoomuskin Suomeen ajaa.

Haluaako se maksullinen sun läskiä mies"vartaloo"?

Voit kysyä sitä kun mikropenikses laukee reisille ennenaikaisesti?

Vierailija
599/659 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään se tapahtuu!

Joulusexi joulusexi

(taustakuoro: uuh aah, uuh, aah)

Tänään se tapahtuu!

Joulusexi joulusexi

Tänää se tapahtuu!

kulkuset ..kulkuset nyt kilvan heilumaan..

Joulun pikku panoset kohta hoidellaan...

Vierailija
600/659 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mietin, miks mä vaivauduin järjestämään niin eritte- eroottisen joulun, kun sitä ois voinu hommata kuvitteelliselle miehelle myös...

Hei kaikki seksiriippuvaiset! Mikä suostuu nuolemaan teidän eritteitänne, nuuhkimaan jalkoväliänne ja varmasti myös ratsastamaan teillä?

Mä luulin että kaks kättä ois miehille riittänyt, mutta auttava käsi tarvitaan vielä käteenvetoon, vai?