ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!
Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.
Kommentit (659)
Ihmettelen täällä aikuiset kysyvät neuvoja miten uskallan puhuu miehelle nätisti ilman että en loukkaa, no ei ainakaa kaunistelulla tai kiertelyllä... Voitte sanoa "EI VITTU TEE MIELI"
Suoraa päin naamaa vaa...
Miksi lapsille opetetaan ei saa valehdella ja ei saa kiertää, miksi aikuiset sitten tekevät päin vastoin?
Aiheeni liittyy avoimuuteen ja rehellisyyteen...
Vaikka meillä seksi rajoittui suikkariin anopin ollessa saunassa, se oli silti mahtavaa ;)
T. Antava osapuoli
Vierailija kirjoitti:
Vaikka meillä seksi rajoittui suikkariin anopin ollessa saunassa, se oli silti mahtavaa ;)
T. Antava osapuoli
Minkä muotoinen löylykauhan kahva teillä on? Mietin anoppia. Tirkistelikö oven raosta kauhan kanssa?
Minä annan ainakin rakkaalle vaimolleni ihan aina, kun hän haluaa, vaikka minun ei jostakin ihme syystä tekisikään mieli. Miten seksi voi olla toisille noin vastenmielistä? Kyllä siinä halut heräävät, kunhan vain aloittaa touhuamaan. Kyllä minä ainakin haluan tuottaa rakkaalleni hyvää loputtomasti. Ei ole ajallisesti, niin iso asia ottaa toisenkin tarpeet huomioon. Kyllä sitä kerkeää sen jälkeen löhöilemään sen 23 tuntia ja 50 minuuttia vuorokaudessa, jos se on se mikä onnen kerran tuo.
Vierailija kirjoitti:
Minä annan ainakin rakkaalle vaimolleni ihan aina, kun hän haluaa, vaikka minun ei jostakin ihme syystä tekisikään mieli. Miten seksi voi olla toisille noin vastenmielistä? Kyllä siinä halut heräävät, kunhan vain aloittaa touhuamaan. Kyllä minä ainakin haluan tuottaa rakkaalleni hyvää loputtomasti. Ei ole ajallisesti, niin iso asia ottaa toisenkin tarpeet huomioon. Kyllä sitä kerkeää sen jälkeen löhöilemään sen 23 tuntia ja 50 minuuttia vuorokaudessa, jos se on se mikä onnen kerran tuo.
Sama juttu. Meillä ollaan kotosalla koko ajan alasti. Aina kun mahdollista maataan kuusysissä niin että elimet on heti naamalla joten niitä voi roplata tuon tuostakin. Televisiota katsellessa joskus vain istutaan mutta kädet on haaroissa silloinkin. Kun on pääsy sukuelimiin ihan koko ajan niin ei tarvi arvailla onko kiihottunut vai ei. Heti kun vähänkin on sen suuntaisia havaintoja niin hommiin ja vaikka ei olisikaan jos aikaa on eikä ole esim puhelimessa niin siitä vaan imutus käyntiin ja kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Meillä ollaan kotosalla koko ajan alasti. Aina kun mahdollista maataan kuusysissä niin että elimet on heti naamalla joten niitä voi roplata tuon tuostakin. Televisiota katsellessa joskus vain istutaan mutta kädet on haaroissa silloinkin. Kun on pääsy sukuelimiin ihan koko ajan niin ei tarvi arvailla onko kiihottunut vai ei. Heti kun vähänkin on sen suuntaisia havaintoja niin hommiin ja vaikka ei olisikaan jos aikaa on eikä ole esim puhelimessa niin siitä vaan imutus käyntiin ja kyllä se siitä.
Vaikka sarkasmia kylvätkin, niin hyvä että tajusit miten helppoa se seksi on. Ei siitä tarvitse sen isompaa numeroa tehdä ja ahdistusta kerätä.
No Ap, kuis kävi? Selvisitkö ällöttävästä miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin.
Ei riitä sanat kuvailemaan kuinka oksettavaa tuollainen on.
Kenekään keho ei ole toisen omaisuutta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää omasta kehostaan.
On täysin käsittämätöntä, että toinen ihminen joutuu tyydyttämään itsensä käsin, avioliitossa. Vain koska toinen ei ole valmis hakemaan apua omiin ongelmiinsa seksuaalisuuden suhteen - tai ei ole valmis päästämään toista menemään, tuollaisessa tilanteessa eron pitäisi olla jo puheenaihe.
Voiko tuollaisessa liitossa olla rakkauttakaan?Miten niin pitäisi päästää toinen menemään? Etkö ole koskaan kuullut sanoista jättää toinen? Tämä vain vahvistaa kuvaa, että seksiriippuvaiset ovat myös läheisriippuvaisia. Mitä rakkautta se seksin VAATIMINEN oikein on?
Mitähän sä nyt soperrat.
Ehkä mä olen sitten onnekas, meillä seksi on yksi hyvä tapa ilmentää minun ja mieheni välistä rakkautta. Läheisyyttä on kyllä muutenkin, puhetta myös. En osaisi kuvitellakaan liittoa rakastamani ihmisen kanssa ilman seksiä, haluamme toisiamme juuri siitä syystä, että rakastamme toisiamme. Seksiriippuvuuden kanssa sillä ei todellakaan ole niin mitään tekemistä.
Kuinka teillä sitten osoitetaan rakkautta? Vai onko sitä? Ymmärtääkseni seksiä ei monella ole ollenkaan, jos sitä pitää juhla- ja pyhäpäivinä stressata. Siinä välissä on kuitenkin aika paljon arkea, jolloin rakastelu myös on luvallista.
Mitä rakkautta se totaalinen seksikieltäytyminen muka on?!Jos seksi ei huvita ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Koitapa nyt oppia. Olet vielä sellaisella halujesi ohjailutasolla, niin ettet kehittyneempää rakkautta ymmärräkään. Kaikille katsos ei se seksi ole mitenkään pakollista. On jopa etovaa. Ei sulla ole mitään oikeutta haukkua tai syyttää sellaista ihmistä, eikä vaatia häneltä seksiä ITSEÄSI varten. Opettelepa ajattelemaan asiaa muidenkin kuin vain itsesi kannalta. Se on sitä oikeaa rakkautta.
No nyt alkoi mennä vyön alle. Olen siis jotenkin sinun alapuolellasi ja sinä rakastat kehittyneemmin? Nousipa sulla nenä pystyyn. Ajattelen todella asiaa omalta ja mieheni kannalta, me onneksi rakastamme ja haluamme toisiamme, niin kuin tällaiset alkuihmiset vain voivat. Ole sinä, oi valaistunut jatkossakin meitä ylempi ja kituuta suhteessasi, toivottavasti saat edes sii vallantunteesta jotain, joka etäisesti muistuttaa tyydytystä.
Niin, seksihalut on kyllä normaalia, jos rakastaa toista. Jos se on vaikea käsittää, niin mieti, miksi ei haluta tehdä sitä muiden kanssa? Aivan, kun on löytänyt se oikean, niin tunteet kuuluu myös seksiin mukaan, eikä tee se nopeesti tyyli. Vaikeista asioista puhuminenkin on normaalia. Vanhuus ja sitten asia on aivan eri juttu.
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ovat kaikki seksihalut kuolleet kokonaan kun olen muutaman kerran toisen mieliksi harrastanut seksiä.
Se tuhosi seksuaalisuuteni kokonaan. Enää en pysty ollenkaan.
Siinä menee rikki oikeasti.
Ei kenenkään pitäisi alistua seksiin ellei oikeasti halua.
Se on pahempi asia jos joutuu harrastamaan seksiä vastentahtoisesti kuin jäisi ilman seksiä vaikka haluaisi.
Jokaisen täysjärkisen pitäisi tuo ymmärtää.
Vaan eipä tunnu ihmiset nykyään tajuavan. Tärkeintä on oma nautinto. Oma nautinto on tärkeämpää kuin toisen kärsimyksen estäminen.
Hyi saatana.
Sama täällä, ikävä kyllä. Eksä painosti jatkuvasti harrastamaan seksiä ja tietysti suostuin välillä. Haluttomuuteni johtui raskaudesta, liitoskivuista, hiivatulehduksista ja synnytyksen jälkeen repeämän hitaasta paranemksesta ja kuivista limakalvoista.
Kas vain, täsmälleen samat vaivat veivät minun vaimolta halut ja estivät seksin harrastamisen. Vieraissa nuo vaivat eivät kuitenkaan häntä estäneet käymästä. Sekin oli minun syytä, pakotin kuulemma hänet siihen kun olin etäinen enkä tarjonnut läheisyyttä. Myönnän että lopetin läheisyyden ja hellyyden antamisen, mutta se johtui siitä että jos omatoimisesti edes keittiössä halasin tai yritin ohimennen antaa suukon, sitäkin pidettiin jo pillun vonkaamisena ja lopulta annoin periksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.
Edes pillua nuolla.!
ruuan valmistukseen ja pikku punasissa keimailemanssa ja sit tietty illalla nussimisessa
Oliks se niin kauheeta kun epäilit?
Toivottavasti sun mies löytää toisen naisen joulun aikana😂
Kannattaa lyödä miestä ihan täysiä kulkusille joulun aikaan, johan loppuu vonkaaminen :) On hulvatonta katsella kun mies uikuttaa maassa ja yskii verta, joulumieli tulee väkisinkin pintaan :D Jokainen nainen haaveilee samasta, ei vaan kehtaa toteuttaa fantasioitaan miehen satuttamisesta.
eräs mies kirjoitti:
Vaikutat niin itsekeskeiseltä paskalta, että jos olisin miehesi, ottaisin eron välittömästi!
Vaikutat niin itsekeskeisetä paskalta, että jos olisit mieheni, lentäisit niskaperseotteella hankeen välittömästi!!!
Miksi alkaa parisuhteeseen jos ei halua seksiä? Ja jos haluaa parisuhteen ilman/mahdollisimman vähällä seksillä, miksi valita yliseksuaalinen puoliso? Nämä on kaikki omia valintoja!!! Sama asia kun ne ihmiset jotka märisee kahvipöydässä kun on rahat niin tiukilla vaikka on ihan itse valittu se 300 000e asuntolaina vaikka vähemmälläkin pärjäisi.
Nää on näitä paremman maailman ongelmia. Ihan itse valittuja ja kuitenkin niin pieniä. Valittakaa sitten kun ei ole kattoa pään päällä, saa pelätä että sut ammutaan ulkona tai ei ole lapsille ruokaa ja vaatteita.
Siis ihan oikeasti, aviovaimo kitisee sitä täällä palstalla että todennäköisesti fiksu ja hyvä mies ja perheenisä haluaa joulunaikaan hieroa vaimoaan ja tarjota tälle romantiikkaa ja seksiä.
Voi vittu oikeesti. Mutta mä yhä uskon että tää koko keskustelu on vaan tosi huono provo.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa seksiä joka päivä, oli arki tai pyhä tai loma, niin teidän ei tarvi ottaa lomapaineita. Äsken sain mieheltäni 4 orgasmia (miten nainen voi sellaisesta kieltäytyä tai sanoa ettei huvita - en ymmärrä) ja mies sai suihinoton jne. ratsastin jne. takaa jne. Hymyilee tyytyväisenä, kuorsaa söpösti, kyllä on hyvät yöunet ansainnut.
Ajatus munasta suussa oksettaa. Muutenkin se että joku yrittää tulla sisään.
Sinä olet lesbo, hyvin yksinkertaista.
Olet yksinkertainen, eli vähän tyhmä.
Oletat että ollakseen hetero, täytyy tykätä KAIKESTA.
Kun kaikki ei tykkää kaikesta.
Joku joka ei munan imemisestä tykkää, voi tykätä vaikka mistä muusta erilaisemmasta heteroseksistä.
Ei ihme että monilla naisilla halut hupenevat, kun miehet on noin yksinkertaisia.
Yksinkertaisen ja tyhmän miehen kanssa ei kukaan normaali nainen halua sekstailla. Sehän olisi melkein sama kuin naisi vammaisen tai lapsen kanssa.
Suhteeseen kuuluu seksi, suhteeseen kuuluu seksi, suhteeseen kuuluu seksi.
Seksi nyt vaan kuuluu suhteeseen. Seksi suhteeseen kuuluu.
Kuuluu seksi suhteeseen. Rakkaus= seksiä. Seksi=rakkautta
Se nyt vaan on niin. Niin se nyt vaan on.
On se silleen. Niin se nyt vaan on. Seksi kuluuu suhteeseen.
Lespo lespo lespo lespo.
Pihtari pihtari pihtari pihtari.
Eroa eroa eroa eroa.
OIKEUS PETTÄÄ.
On oikeus pettäää.
Meillä on aina seksiä. Meillä seksiä meillä seksiä.
Annan vaikken halua, seksi seksi seksi.
Annan vaikken halua.
Ei saa olla haluton.
OIKEUS PETTÄÄ.
On oikeus pettäää.
Annan vaikken halua.
Ei saa olla haluton.
Lespo lespo lespo lespo.
Pihtari pihtari pihtari pihtari.
Eroa eroa eroa eroa.
OIKEUS PETTÄÄ.
On oikeus pettäää.
Annan vaikken halua.
Ei saa olla haluton.
Täälläkin vaimo niin kiimassa, ettei nahkahametta ehtinyt riisua!