Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!

Vierailija
14.12.2016 |

Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.

Kommentit (659)

1/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi antaa jo aatonaattona niin saisitte sitten viettää molemmat rauhaisan joulun?

Vierailija
2/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nauti seksistä?

Vierailija
4/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai annat miehesi panna jotain muuta

Jos olet parisuhteeseen/avioliittoon lähtenyt, kyllä se seksi kuuluu myös siihen. Seksistä kieltäytyminen on henkistä ja fyysistä väkivaltaa puolisolta ja kuka haluaa olla seksittömässä liitossa?

eräs nuori nainen

Vierailija
5/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pihtailua. Anna sit miehelles lupa käydä vieraissa.

Vierailija
6/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan hoitaa homma pois alta jo ennen aattoa!

Vierailija
7/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ällöä. Onneksi mulla ei ole miestä. Panen vain silloin kun huvittaa, ketä nyt milloinkin huvittaa. t. Sinkkunainen

Vierailija
8/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyykö teidän miehet siihen jos ennen joulua kerran saavat??

Vierailija
9/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Miehes ansaitsee kyllä paljon parempaa. Tuollainen mies kelpais kyllä aika monelle naiselle... Miksi et halua? Etkö rakasta miestäsi? Mäki mietin mitä kaikkee ihanaa voidaan joululomalla miehen kans tehdä. Taidan viedä sen johonki sexshoppiin et saa itse valita jonkun kivan lelun... 

Vierailija
10/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain haluillesi. Hormooniehkäisyt pois tai jos oot jo vaihdevuosissa ota estrogeeniä. Jos teet jotain aktiivisesti asian eteen, ymmärrän haluttomuutesi.

Vierailija
11/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Miehes ansaitsee kyllä paljon parempaa. Tuollainen mies kelpais kyllä aika monelle naiselle... Miksi et halua? Etkö rakasta miestäsi? Mäki mietin mitä kaikkee ihanaa voidaan joululomalla miehen kans tehdä. Taidan viedä sen johonki sexshoppiin et saa itse valita jonkun kivan lelun... 

Hyi....

Vierailija
13/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi kaunis ja rauhaisa joulu pitää yrittää pilata niljakkaalla, inhottavalla, limaisella, hikisellä ja ällöttävällä seksillä?!

No eihän sitä nyt noin vastenmielisellä seksillä kannata pilatakaan. Kauheeta, onko jonkun seksi oikeesti noin hirveää? Meillä seksi on ihanaa, täynnä rakkautta, pakahduttavaa hellyyttä, tuhmuutta, villiä menoo jnejne..... Siitä ei joulu pilalle mene, päinvastoin. 

Vierailija
14/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on oksettavia...Joulu on lasten juhla ja kaunis Jeesuksen syntymäjuhla. Ei mikään limainen panorietastelufestivaali!

Niin totta, baby!

Vierailija
15/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ovat kaikki seksihalut kuolleet kokonaan kun olen muutaman kerran toisen mieliksi harrastanut seksiä.

Se tuhosi seksuaalisuuteni kokonaan. Enää en pysty ollenkaan.

Siinä menee rikki oikeasti.

Ei kenenkään pitäisi alistua seksiin ellei oikeasti halua.

Se on pahempi asia jos joutuu harrastamaan seksiä vastentahtoisesti kuin jäisi ilman seksiä vaikka haluaisi.

Jokaisen täysjärkisen pitäisi tuo ymmärtää.

Vaan eipä tunnu ihmiset nykyään tajuavan. Tärkeintä on oma nautinto. Oma nautinto on tärkeämpää kuin toisen kärsimyksen estäminen.

Hyi saatana.

Vierailija
16/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksi on naisten mielestä noin vastenmielistä?? Onko teillä huono mies, huonoja kokemuksia, vai ootteko itse menettäneet halunne? Käsittämätöntä. Mulla on niin ihana mies et voisin rakastella hänen kanssaan vaik viis kertaa päivässä. Ei vaan pysty ku on tätä muutaki elämää.

Vierailija
17/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin.

Ei riitä sanat kuvailemaan kuinka oksettavaa tuollainen on.

Kenekään keho ei ole toisen omaisuutta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää omasta kehostaan.

Vierailija
18/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu ap olet vissiin mun muija? Ainakin jutut on samanlaisia,olen sanonut monta kertaa että tiedät missä on ovi,siitä voi astua ulos jos ei kiinnosta.

On todella kivaa kun lahjat on jaettu,lapset nukkumassa ja jotain ehdotat tai kosketat niin tönitään vain pois ja aletaan mököttää,vitun hyvää joulua sullekin.

On mukavaa kun painostetaan seksiin. Kylläpä siinä tuntee itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi IHMISEKSI kun kiristetään ja uhkaillaan, seksiin.

Tee palvelus sille muijallesi ja lähde itse.

Vierailija
19/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna ja juhannuksena, sen olen miehelle luvannut, muulloin ei. Ja kerran per juhla. Ei terve ihminen seksiä tarvitse, se läheisriippuvaisille tsi muuten vajaille.

Vierailija
20/659 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin parisuhdeterapiaa.