Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen mitään nautintoa siitä, kun mies panee tissien väliin?

Vierailija
14.12.2016 |

?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei ole erogeenisiä alueita rintojen välissä, joten päättele siitä.

Joo, ihan sama vaikka nylkyttäis polvitaipeeseen, kainaloon tai vatsamakkaran väliin. Uuh baby tää tuntuu niin hyvälle, ja paskat. Miehen mieliksi voi vähän näytellä tissipanossa jos jaksaa. Ja seuraavaksi voin runkata sun sormen, tuntuuhan ihanalle 😂

Kauhean rajoittuneelta ja sukupuolielinkeskeiseltä naisen seksuaalisuus kuulostaa. Ei miehilläkään ole erogeenisiä alueita kämmenissään, mutta kysypä mieheltä tuottaako hänelle nautintoa hieroa naisen tissejä tai pakaroita.  Tai vaikka upottaa naama naisen pakaroiden/tissien väliin.

Joudun toistamaan itseäni, kun yksinkertaisimmat ei ymmärrä. Eli; kiihottua voi mistä vaan. Se ei silti tarkoita, että se, josta kiihottuu, kokee samoin. Jos toinen lämpenee siitä kun saa ruoskaa, niin ruoskija saattaa miettiä vaikka kauppalistan tekoa. Ja toisinpäin; ruoskija kiihottuu, mutta ruoskittava kokee vain kipua.

Ei pidä sekoittaa aivotoimintaa ja fysiologiaa.

Lainasinko minä sinun viestiäsi, vai? Ja nautinnostahan tässä oli koko ajan kyse, ei erogeenisten alueiden stimulonnista tai kiihottumisesta - nautinnosta. Kaikki ihmisen kokema nautinto on aivokemiaa, joten tuo viimeinen virkeesi on hieman huvittava. Pätemisen tarve, pätemisen tarve. :D

On selvä ero sillä, syntyykö nautinto vain ja ainoastaan jostain esim. festissistä (tyyliin kumisaappaat) vai siitä, kosketetaanko aluetta, jossa on on runsaasti mielihyvää tuottavia tuntohermoja. Aivot reagoivat eri tavalla näissä tapauksissa.

Ei todellakaan ole mikään selvä ero. Selitäpä hieman miten "aivot reagoivat eri tavalla näissä tapauksissa"?

Ainoa merkitsevä tekijä on vapautuneiden välittäjäaineiden määrä (ja millä alueilla ne ovat vapautuneet), ja vaikka ehkä tyypillisesti se on suurempi stimulaation avulla saavutetussa mielihyvässä, niin yksilöllinen vaihtelu asian suhteen on valtavaa. Yksi ei saa orgasmia vaikka kuinka räpläisi toosaansa, joku toinen saa hurjia orgasmeja pelkkien mielikuvien avulla. On täysin naurettavaa sanoa, että "ei pidä sekoittaa aivotoimintaa ja fysiologiaa", kun aivotoiminta ON fysiologinen tapahtuma.

Vierailija
42/58 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu yhtään miltään, mutta miehen vuoksi sitä voi tuollaistakin tehdä. Ei se satukaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tissipano kiihota, pikemminkin vähän ärsyttää kun mies sitä aina vinkuu. Välillä toki suostun miehen mieliksi, mutta kyllä mä toivoisin saavani sellaista seksiä, joka itsellenikin nautintoa tuottaa. Mä nautin siitä, että mies panee mua pilluun ja jään ilman sitä, jos mies haluaakin hoitaa panemisen rintojen väliin.

Eikö voi saada molempia? Meillä tätä on tehty esileikkinä tai lopetuksena, mutta ei todellakaan koko aktina.

Vierailija
44/58 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä mitä mies viimeksikin toivoi, ottaa m..kkua tissien väliin ja r..kata. Miten se oikein tapahtuu?

Vierailija
45/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vaimo alkaisi kanssani villiin seksiseikkailuun. Olen itse aika kokematon perusseksin puurtaja, mutta haluaisin kokeilla kaikkea mahdollista. Kuten tätä tissien väliin tunkemista. Ei vaimo vaan ole kovin aktiivinen vaikka varmasti silläkin on vilkas mielikuvitus. Ehkä joskus sitten...

Vierailija
46/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tissipano kiihota, pikemminkin vähän ärsyttää kun mies sitä aina vinkuu. Välillä toki suostun miehen mieliksi, mutta kyllä mä toivoisin saavani sellaista seksiä, joka itsellenikin nautintoa tuottaa. Mä nautin siitä, että mies panee mua pilluun ja jään ilman sitä, jos mies haluaakin hoitaa panemisen rintojen väliin.

Eikö voi saada molempia? Meillä tätä on tehty esileikkinä tai lopetuksena, mutta ei todellakaan koko aktina.

No se pilluun paneminen on meillä tissipanon jälkeen parin työnnön mittainen juttu, koska mies kiihottuu siinä tissipanossa jo niin paljon. Ei mulle riitä niin lyhyt pano siihen että ehtisin oikeasti nauttiakin. Lopetuksena en halua tissipanoa, koska en halua spermoja pitkin rintakehää, kaulaa ja hiuksia.

Vierailija
47/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin panna korvan taakke!

Vierailija
48/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus suorastaan naurattaa.  Katkarapu mun D-tissien välissä.  No juu, eipä juurikaan kiihota :D

Sama asia kun yrittäisi a-kupin "tissejä" puristaa yhteen että peittävät normi 20cm kangen. Meillä tämä tilanne emännän kanssa.

Vierailija
49/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus suorastaan naurattaa.  Katkarapu mun D-tissien välissä.  No juu, eipä juurikaan kiihota :D

Sama asia kun yrittäisi a-kupin "tissejä" puristaa yhteen että peittävät normi 20cm kangen. Meillä tämä tilanne emännän kanssa.

Olettepa kumpikin kommentoija ikävänoloisia kumppaneita. Nauratte pienille tisseille (miksi lainausmerkit? tissit ne on pienetkin tissit) ja pienelle munalle. Itseänne nostatte jalustalle.

Vierailija
50/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visuaalista kiihoketta ja nautintoa kyllä, koska näkee omat, seksikkäät rintansa yhteen puristettuina palleroina, kauniin ja seksikkään miehen ja jumalaisen peniksen samaan aikaan (ja pääsee ehkä lipaseen sitä samalla).

Näkymä on hieno, tunnelma sopivasti leikkisä ja irstas.

Said no woman ever.

Vierailija
51/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa nautintoa siitä. Minusta se on sitäpaitsi  ihan typerän näköistäkin

Vierailija
52/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko nautintoa siitä, että mies panee kainaloon? En. Tissit on erogeenistä aluetta juu, mutta nännit vain. Kun mies panee tissien väliin niin ei se lähellekään nännejä osu saati niitä hipelöi. Meinaa vaan ruveta naurattamaan, koska on niin hassun näköstä enkä ymmärrä mikä siinä miestäkään kiihottaa.

Vierailija
53/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako nainen nautintoa vain erogeenisten alueiden koskettamisesta? Muuko ei nautintoa tuota?

Saatko itse nautintoa, jos nainen vaikka hieroo sun nenääsi? Jos, niin sittenhän sen pilin voi kokonaan unohtaa seuraavalla rundilla ja keskittyä kokonaan ei-erogeenisiin alueisiin?

Vierailija
54/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako nainen nautintoa vain erogeenisten alueiden koskettamisesta? Muuko ei nautintoa tuota?

Saatko itse nautintoa, jos nainen vaikka hieroo sun nenääsi? Jos, niin sittenhän sen pilin voi kokonaan unohtaa seuraavalla rundilla ja keskittyä kokonaan ei-erogeenisiin alueisiin?

Saan nautintoa muustakin kuin vain erogeenisten alueiden koskettamisesta, etenkin jos nainen tekee sen tisseillään tai pillullaan. Ja miksi peniksen koskettaminen pitäisi lopettaa, jos jokin muukin tuottaa nautintoa? Miksi ei voisi nauttia molemmista?

Vierailija
55/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuj kirjoitti:

En osaa tehdä mitä mies viimeksikin toivoi, ottaa m..kkua tissien väliin ja r..kata. Miten se oikein tapahtuu?

Mene jollekin opettavaiselle saitille ja kirjoita siellä olevaan hakulaatikkoon "titfuck". Sieltä vaan opetusvideoita seuraamaan. Ai mikä olisi hyvä saitti? Jokainen tietää mikä on youtuben osoite. Koitappa samankaltaista osoitetta, johon "you"-sanan paikalle kirjoitat "red".

Vierailija
56/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies tykkää jylkyttää kullillaan tissieni väliin. Käytämme yleensä paljon babyoilia liukasteena. Minäkin nautin siitä, koska näen miehen nauttivan. Tätä tehdään yleensä alkulämmittelynä tai loppuhuipentumana tai molempina. Mies tykkää erityisesti laueta rintojeni väliin työntelemällä. Välillä spermaa lennähtää hiuksiini tai naamalleni, se vähän huvittaa välillä, mutta on kuitenkin jollain tavalla kiihottavaa kun mies ähkii ja puhkii kiimassa ja näen spermasuihkun lentävän laukeavasta kalusta.

Vierailija
57/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan nautintoa muustakin kuin vain erogeenisten alueiden koskettamisesta, etenkin jos nainen tekee sen tisseillään tai pillullaan. Ja miksi peniksen koskettaminen pitäisi lopettaa, jos jokin muukin tuottaa nautintoa? Miksi ei voisi nauttia molemmista?

Good for you. Minä en naisena saa mitään nautintoa siitä, että mies läpsyttää munallaan tissien väliin.

Vierailija
58/58 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tulee tissien väliin niin se ei tule sinne minne minä tykkään sen tulevan. Ja tissien puristelusta en koe mitään iloa.

Meillä on seksiä aika paljonkin, mutta olen aika arkinen ja rajoittunut, tykkään panemisesta ja seksiä pitää toki yllä päivän mittaan erilainen toistemme koskettelu ja hiplailu. Outoiluista en välitä, enkä halua että seksistä tulee joku ihme suoristus. En myöskään pidä mistään pitkästä seksistä, koska mulla on muutakin elämää ja olen muutenkin aktiivinen kuin seksuaalisesti. Se että mulle tulee on meillä seksin ylläpysymisen kannalta yhtä tärkeetä kuin että miehelle tulee; jos ei tule niin seuraava kerta ei vaan huvita.

Onneksi olen löytänyt kumppanin joka suhtautuu seksiin yhtä luontevasti ja luonnollisesti kuin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi