Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?

Vierailija
14.12.2016 |

Yhden kirjan ostin jo, mutta mieluusti antaisin vielä jotain muutakin.

En vaan keksi oikein mitään, kauluspaitoja ja neuleita on ihan riittämiin, samoin nahkahanskoja, kylpytakki, sukkia, kalsareita,solmiota. Partavedet ja dödöt ostaa aina työreissuilla lentokentältä.
Ei ole oikein sellaista harrastusta, mihin minä voisin jotain ostaa.

Äh, vaikeaa.
Mitä te annatte miehellenne lahjaksi? Josko saisin siitä vinkkejä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hänelle muistitikun, kovakantisen muistikirjan, kalsarit ja saippuaa.

Vierailija
42/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelle reissukassin ja sisälle kaikki mitä voi tarvia työreissussa :D

Mies siis tekee reissutyötä, viikot mettässä ja viikonloput kotona. Vanha kassi on hajoamassa liitoksistaan ja tuo ukkokulta kiroaa välillä mettässä kun joku tärkiä on unohtunu kotia ja pitää kärvistellä vaikkapa ilman allergialääkettä nokkosihottuman kanssa. Rakkaudella ja huolella täytetty kassi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakin, jota on käynyt moneen kertaan jo hiplailemassa, mutta ei ole/olla hennottu ostaa. Tämän hain eilen yllärinä tulleilla joulubonuksilla töistä, eli muita pienempiä paketteja on jo, mutta oli kyllä kiva että sain tämän hankittua!

Vierailija
44/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sille ison anaalidildon. Vänkää aina peppuseksiä ja olen aina sanonut, että heti kunhan ite ottaa peppuun samankokoista. Noh, nyt on dildo millä harjoitella. Katotaan sitten jatkot, kunhan on saanut ton tungettua sisäänsä.

Vierailija
45/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen ja laadukkaan villakaulaliinan. Sekä toivomansa englantilaisen herrojen sateenvarjon(ei mikään räppänä, ja hieno puukahva). Sopii hänen tyyliinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi