Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenenkään mies paljastunut homoksi?

Vierailija
13.12.2016 |

Jos jollekin on näin käynyt, niin ole kiltti ja kerro, miten asia selvisi. Epäilitkö koskaan? Miten asia tuli päivänvaloon, paljastiko mies sen itse vai selvisikö muilla keinoin?

Itsellä tällainen mietintä menossa. Äärimmäisen jyrkästi homoseksuaalisuutta vastustaneessa perheessä kasvanut mies, joka ei varmasti myöntäisi edes itselleen, jos olisikin homo. Jotenkin vaisto varoittaa, vaikkei mitään selviä merkkejä ole.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Haluttomuus alkoi ihmetyttää. Puhui aina kovin homoseksuaaleja vastaan ällöttyneenä. Ei myöntänyt mutta seksiä ei vain ollut enää.

Vierailija
2/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Haluttomuus alkoi ihmetyttää. Puhui aina kovin homoseksuaaleja vastaan ällöttyneenä. Ei myöntänyt mutta seksiä ei vain ollut enää.

Oletko siis varma, että mies oli homo?

Tässä tapauksessa on sama piirre, eli puhuu korostuneen inhoavasti homoseksuaalisuudesta ja vielä hämmentävän usein. Seksiä on kyllä eikä siinä mitään poikkeavaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yhden tapauksen tiedän, jossa perheen isukki tuli kaapista parin lapsen jälkeen.

Vierailija
4/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattuni paljastui homoksi. Oli varomerkkejä ennakolta, olisi pitänyt lukea yksi yhteen.

- puhui homoista aina hyvin kielteisesti, vaikka muuten oli arvomaailmaltaan aika liberaali.

- naureskeli homoille, kommentoi esim. "homojen hommaa"

- luki "vitsillä" minulle ääneen netistä homojen deittipalstaa ja nauroi ja paheksui samaan aikaan.

- hän ihannoi hyvin hoikkien, poikamaisten, rinnattomien naisten vartaloiden perään. Ei välittänyt naisessa isoista tisseista tai isosta pepusta.

- ei seksielämää juurikaan. Sanoi, että tykkää lähinnä halailla, mutta ei oikeastaan tehnyt sitäkään. Nukuimme 180 cm levyisessä sängyssä mahdollisimman kaukana toisista.

- koko ajan mulla oli tunne, että tässä on jotain väärää. Ensin epäilin, että hän ei ole päässyt eksästään yli vaan rakastaa tätä edelleen intohimoisesti ja että mä olen vain laastari. Sitten epäilin, että hänellä on sivusuhde johonkin superhoikkaan mallikaunottareen. Lopulta paljastui homoksi  kun näin hänen whats app-viestejään; oli todella rajua kuva/videomateriaalia toisten miesten kanssa.

Vierailija
5/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, numero 4 (kenen kihlattu paljastui homoksi) jatkaa vielä:

- yksi varomerkki oli vielä. Hänen muutamat vanhat lukiokaverinsa tiesivät homoudesta jotain. Olimme yksissä pikkujoulujuhlissa, jonne hän toi minut ensimmäistä kertaa vanhojen kavereiden luokse näytille uutena tyttöystävänä. Yksi vanha kaveri hieman päihtyneenä alkoi yks kaks huutamaan eksälleni, että tämä on valheellinen paska jätkä, joka elää kaksoiselämää ja ettei hän enää ole tullut tähän vanhaan kaveriporukkaan. Jouduimme lähtemään juhlista kesken kaiken. Yritin kysellä eksältä, miksi ihmeessä tämän kaveri oli noin suuttunut, mutta eksä meni todella vaikeaksi, eikä ikinä tähän tullut selvyyttä. Nyttemmin epäilen, että suuttunut vanha kaveri on ollut entinen rakastaja/poikaystävä.

Niin ja kerronpa vielä siitä, mitä tapahtui kun olin nähnyt miehen whatsapp-viestit! Olin niin järkyttynyt etten pariin päivään pystynyt puhumaan hänelle niistä. Lähdin vain äitini luokse maaseudulle, onneksi oli juuri viikonloppu alkanut. Kaupunkiin takaisin tultuani ja kerättyäni voimani kerroin miehelle, että olen nähnyt whatsappisi sisällön ja tiedän totuuden. Hän suuttui siitä ihan mielettömästi, sai järkyttävän raivokohtauksen, huusi että olen rikkonut viestintäsalaisuutta, paiskoi ovia, karjui silmät isoina palloina,oli todella pelottava. Poistuin hetkeksi rappukäytävään ja kun tulin takaisin, oli hän pakkaamassa tavaroitaan asunnostani (hän oli muuttanut minun luokseni mentyämme kihloihin) ja hän huusi edelleen naama punaisena, että minulla ei ole mitään oikeutta puuttua hänen asioihinsa. Pakattuaan tavaransa hän vielä ulko-ovelta huusi minulle törkeyksiä ja lähti sitten omien vanhempiensa luoksi. Mitään loppuselitystä tai jälkipuintia hän ei tuon asian tiimoilta suostunut käymään kanssani. Lopulta hän jäi minulle myös muutaman sata euroa velkaa, kun ei halunnut asioida kanssani.

Vierailija
6/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nelonen kertomuksestasi! Vähän samalta kuulostaa kuin täällä... mies ei ole naisten vartaloista erityisemmin kiinnostunut, tai ainakaan ei ole koskaan kertonut mistä erityisesti pitäisi. Isot rinnat, pienet rinnat, iso peppu, timmi peppu, kaikki on yhtä ja samaa hänelle. Seksielämä toimii kuitenkin ihan hyvin, joten en tiedä...

ap

Vierailija
7/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm toisaalta jos seksielämä teillä toimii, niin ehkä se on tärkein tekijä siihen suuntaan, että olisi kuitenkin hetero? Tai onko se vaan sellaista pimeässä peiton alla-seksiä? Luulisi, että kaappihomo voi ihan perusaktiin kyetä naisen kanssa, mutta onko kunnon esileikkiä? Ja jos on, niin kiihottuuko siitä? Suuseksiä? Haluaako kokeilla uusia asioita? Ehdottaako itse seksiä?

Vierailija
8/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm toisaalta jos seksielämä teillä toimii, niin ehkä se on tärkein tekijä siihen suuntaan, että olisi kuitenkin hetero? Tai onko se vaan sellaista pimeässä peiton alla-seksiä? Luulisi, että kaappihomo voi ihan perusaktiin kyetä naisen kanssa, mutta onko kunnon esileikkiä? Ja jos on, niin kiihottuuko siitä? Suuseksiä? Haluaako kokeilla uusia asioita? Ehdottaako itse seksiä?

Ei meillä mitään hurjaa intohimoa ole näin usean vuoden jälkeen, mutta ei kyllä ole koskaan ollut kovin hurjaa. Mies on sängyssä erittäin huomaavainen, mikä on tietenkin hienoa, mutta vähän mekaanista se silti on. Aina sama kaava.

ap

Vierailija
9/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

terveisin Erkki.

Vierailija
10/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo tai hetero.. Melko mustavalkoista. Entä jos onkin biseksuaali mutta enemmän miehiin päin?

Vierailija
11/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, numero 4 (kenen kihlattu paljastui homoksi) jatkaa vielä:

- yksi varomerkki oli vielä. Hänen muutamat vanhat lukiokaverinsa tiesivät homoudesta jotain. Olimme yksissä pikkujoulujuhlissa, jonne hän toi minut ensimmäistä kertaa vanhojen kavereiden luokse näytille uutena tyttöystävänä. Yksi vanha kaveri hieman päihtyneenä alkoi yks kaks huutamaan eksälleni, että tämä on valheellinen paska jätkä, joka elää kaksoiselämää ja ettei hän enää ole tullut tähän vanhaan kaveriporukkaan. Jouduimme lähtemään juhlista kesken kaiken. Yritin kysellä eksältä, miksi ihmeessä tämän kaveri oli noin suuttunut, mutta eksä meni todella vaikeaksi, eikä ikinä tähän tullut selvyyttä. Nyttemmin epäilen, että suuttunut vanha kaveri on ollut entinen rakastaja/poikaystävä.

Niin ja kerronpa vielä siitä, mitä tapahtui kun olin nähnyt miehen whatsapp-viestit! Olin niin järkyttynyt etten pariin päivään pystynyt puhumaan hänelle niistä. Lähdin vain äitini luokse maaseudulle, onneksi oli juuri viikonloppu alkanut. Kaupunkiin takaisin tultuani ja kerättyäni voimani kerroin miehelle, että olen nähnyt whatsappisi sisällön ja tiedän totuuden. Hän suuttui siitä ihan mielettömästi, sai järkyttävän raivokohtauksen, huusi että olen rikkonut viestintäsalaisuutta, paiskoi ovia, karjui silmät isoina palloina,oli todella pelottava. Poistuin hetkeksi rappukäytävään ja kun tulin takaisin, oli hän pakkaamassa tavaroitaan asunnostani (hän oli muuttanut minun luokseni mentyämme kihloihin) ja hän huusi edelleen naama punaisena, että minulla ei ole mitään oikeutta puuttua hänen asioihinsa. Pakattuaan tavaransa hän vielä ulko-ovelta huusi minulle törkeyksiä ja lähti sitten omien vanhempiensa luoksi. Mitään loppuselitystä tai jälkipuintia hän ei tuon asian tiimoilta suostunut käymään kanssani. Lopulta hän jäi minulle myös muutaman sata euroa velkaa, kun ei halunnut asioida kanssani.

Pahoittelen jos kuulostan töykeältä, mutta aivan pakko kysyä: miten tuollainen suhde päätyy kihloihin asti?

Vierailija
12/66 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni lukioaikainen poikaystävä paljastui homoksi. Heillä ei ollut kovin pitkää suhdetta ja poika tuli kaapista lukioaikojen jälkeen. Oli urheilija, tosi hyvännäköinen ja suosittu, joten ilmeisesti halusi pitää kulisseja yllä ennen varmuutta suuntautumisestaan.

Vierailija
13/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
14/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä päivää. Naiset kun on mitä on niin miehillä alkaa katseet kohtaamaan. Mun naapurissa asuu saman ikäinen hyvännäköinen mies kuin itsekkin olen, eli keho hyvässä kunnossa ja naamasta kaunis/poikamainen.

On ystävällinen ja minäkin olen. Meillä klikkaa. Pitkiä katseita ja hymyjä. Hänellä on hyvännäköinen tyttöystävä, todella hyvännäköinen. Olen jäänyt kiinni sen naisen katselemisesta ja tuo mies ei välitä koska meillä klikkaa.

Me molemmat miellytetään toistemme silmiä ja ei olla uhkia toisillemme. Mulla oli nuoruudessa kouluaikoina koulukaveri mikä näytti aika paljon samalta kuin minä. Oli hyvännäköinen. Istuimme aina vierekkäin lähekkäin. Hän välillä nojasi minuun. Samalla luokalla oli sellanen joka tytön kusipää suosikki jockey joka aina homotteli meitä. Eipä tullut meille epäselväksi että hän oli ihan umpihomo joka oli vain kateellinen meidän kaveruudesta. Just sellanen tapaus mitä tämän palstan naisetkin nyt tässä ketjussa kirjoittavat.

T: 100% hetero

Vierailija
15/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä päivää. Naiset kun on mitä on niin miehillä alkaa katseet kohtaamaan. Mun naapurissa asuu saman ikäinen hyvännäköinen mies kuin itsekkin olen, eli keho hyvässä kunnossa ja naamasta kaunis/poikamainen.

On ystävällinen ja minäkin olen. Meillä klikkaa. Pitkiä katseita ja hymyjä. Hänellä on hyvännäköinen tyttöystävä, todella hyvännäköinen. Olen jäänyt kiinni sen naisen katselemisesta ja tuo mies ei välitä koska meillä klikkaa.

Me molemmat miellytetään toistemme silmiä ja ei olla uhkia toisillemme. Mulla oli nuoruudessa kouluaikoina koulukaveri mikä näytti aika paljon samalta kuin minä. Oli hyvännäköinen. Istuimme aina vierekkäin lähekkäin. Hän välillä nojasi minuun. Samalla luokalla oli sellanen joka tytön kusipää suosikki jockey joka aina homotteli meitä. Eipä tullut meille epäselväksi että hän oli ihan umpihomo joka oli vain kateellinen meidän kaveruudesta. Just sellanen tapaus mitä tämän palstan naisetkin nyt tässä ketjussa kirjoittavat.

Symppistä, että syyllistät naisia siitä, että sinua on aina miehetkin kiinnostanut. Nyt on vuosi 2020, kaapin ovea voi varovasti raottaa käyttämättä naisvihaa pönkkänä.

Tsemiä sulle näin pride-kuukautena!

Vierailija
16/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Symppistä, että syyllistät naisia siitä, että sinua on aina miehetkin kiinnostanut. Nyt on vuosi 2020, kaapin ovea voi varovasti raottaa käyttämättä naisvihaa pönkkänä.

Tsemiä sulle näin pride-kuukautena!

Missä kohtaa tuossa syyllistettiin naisia? Enkä voi olla kaapissa kun en ole homokaan darling. Arvasin että jollakin menee tunteisiin.

Vierailija
17/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapuseroita? Blondaa tukkaansa? Pinkkejä vaatteita? Tykkää lady gagasta, brittney spearsista, ym.naisartisteista/ homoikoneista?

Vierailija
19/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkapuseroita? Blondaa tukkaansa? Pinkkejä vaatteita? Tykkää lady gagasta, brittney spearsista, ym.naisartisteista/ homoikoneista?

T

Plaah. Ekö tuon enempää kliseiä keksiny? - Mutta oikeasti jo tämä keskustelu edellä jo toi esiin sen, mikä on ilmeisä ainakin osalle homoisa; en siis väitä, että kaikille on se, että osalla homoista on, ainaki oisinaan tapa lueella joukko homoseksualisuueen liittvuä kliseiä ja kielää ne samalla jyrkäs ja ponnekkaasti. Tai naureskella homoille, ikäänkuin homot olisivat hyvinkin yhtenäinen ryhmä / joukko, kuten vaikka niin, että välittäisivät ulkoisesta olemuksestaan merkittävästi enemmän kuin heterot. Ja tai olisivat kiinnostuneempia taiteesta ja estetiikasta enemmän kuin heterot.    

Vierailija
20/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homoa jos mies kuuntelee modern talkingia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä