Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä tuntee huonoa itsetuntoa ennen meidän suhdetta tapahtuneista yhden yön jutuistani!?

Vierailija
13.12.2016 |

Miten voi naisen pää olla noin sekaisin? En mitenkään tarkasti kuvaillut noita juttujani. Eivätkö menneet ole menneitä? Tyttöystävälläni sitä paitsi itselläänkin on ollut säpinää miesten kanssa ennen ku tavattiin. Kuulemani mukaan ollut 1 yhden yön juttu ja lisäksi on lähetellyt miehille alastonkuviaan...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Selvä sekopää...

Vierailija
2/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä. Ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lutkamainen tyttis. Suomessa ei ole siveitä naisia, vain ap:n lutkatyttiksen kaltaisia jännänaisia.

Vierailija
4/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sallivat itselleen enemmän oikeuksia. "Kyllähän mäkin katson komeita miehiä mutta miehet on ällöjä kun ne kuolaa viattomille naisille!"

Vierailija
5/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena asiat voi tuntua kovin mustavalkoisilta. Kai nuo panojen määrät yms. ovat jotenkin merkityksellisimpiä silloin.  Mullekin oli joskus väliä sillä mitä ja kenen ja kuinka monen kanssa mies on touhunnut. Nykyisen kanssa ollaan oltu naimisissa jo pitkään eikö ole ikinä tullut mieleen edes kysyä. Ei niillä menneillä ole ollut tässä suhteessa mitään merkitystä kun ollaan yhdessä lähdetty rakentamaan nimenomaan tulevaisuutta. 

Mutta tosiaan, aikuisuuden kynnyksellä nuo asiat ovat monelle paljon isompia juttuja. Saattaisi sinullakin olla eri fiilikset jos tyttö olisi lyönyt pöytään huomattavasti omaa sarjaasi suuremman määrän yhden yön hoitoja?

Vierailija
6/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainen tilanne, koska nykyään naisilla on keskimäärin enemmän seksikumppaneita.

Vierailija
7/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää kilpailuasetelmaa. Olet kouriinut isompia tissejä, pannut tiukempia pilluja ja katsellut nätimpiä naamoja. Toisaalta ihan luonnollista pelätä ja itsekin pienimunaisena poden aina riittämättömyyttä ja pelkään vertailua muihin.

Vierailija
8/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ap itse olet tyttöystäväsi seikkailuista?

Vierailija
9/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, tyttöystäväsi on nainen.

Vierailija
10/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole tyttistä. Tylsä provo. 

11/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää kilpailuasetelmaa. Olet kouriinut isompia tissejä, pannut tiukempia pilluja ja katsellut nätimpiä naamoja. Toisaalta ihan luonnollista pelätä ja itsekin pienimunaisena poden aina riittämättömyyttä ja pelkään vertailua muihin.

Mitä ihmeen kilpailuasemaa? Missä kilpailuasemassa se tyttöystävä on entisiin yhdenyönjuttuihin verrattuna? Toinenhan on kuitenkin valittu ihan tyttöystäväksi - mahdolliseksi elämänkumppaniksi asti ja toisia on pantu yhden yön verran.

Mutta miksi ap on kertonut ylipäänsä tyttöystävälleen mitään yhdenyönjutuistaan? En minä ainakaan halua tietää mieheni yksityisistä asioista. Ei minulle kuulu ketä hän on pannut ja missä asennoissa. Se mitä olen muilta ihmisiltä kuullut olen todennut olevan miehen menneisyyttä, mitä se onkin. Jos ajattelee että ihminen pitää seksistä ja on tottunut käymään ulkona, niin kyllähän niitä seksikumppaneita varmasti kertyy.

Mutta suhde on täysin eri asia, eikä siinä pitäisi asettaa itseään enää mihinkään vertailuun. Eiköhän se vertailu ole tehty jo silloin kun mies on todennut haluavansa ko. naisen kanssa suhteeseen?

Vierailija
12/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:nmielestä on pääasia ettei tyttis vaan ole pannut useampaa miestä kuin ap naisia. Jos tyttöystävällä olisi kaatoja tuplaten verrattuna tyttikseensä, hän kirjoittelisi tääll'ä pöyristyneenä miten hälel ei irtoa tarpeeksiirtoseksiä mutta naiset saa aina kun haluaa, ja että naisten pitäis pidättäytyä yhden illan jutuista jotta ap voisi tuntea itsensä enemmän mieheksi. :P

Vierailija
13/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastonkuvat saivat mut hämilleni, en olisi uskonut hänestä sellaista. Aluksi suututti enemmän ja vähän raivosin. Nyt yritän vaan hyväksyä että jokainen meistä sortuu nuorena tekemään jotain tyhmää.

Ap

Vierailija
14/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kilpailuasemaa? Missä kilpailuasemassa se tyttöystävä on entisiin yhdenyönjuttuihin verrattuna? Toinenhan on kuitenkin valittu ihan tyttöystäväksi - mahdolliseksi elämänkumppaniksi asti ja toisia on pantu yhden yön verran.

Eikö tämä tarkoita sitä, että mies voisi ihan hyvin käydä panemassa suhteenkin aikana ketä vaan? Eihän sillä ole väliä, kun panee vaan yhden yön? Kyllä entiset panot säilyvät muistoissa ja välillä varmasti jokainen ajattelee, että jossain toisessa ihmisessä oli jotkut asiat paremmat kuin nykyisessä. Etenkin silloin se sattuu, kun kyse on vartalon fyysisistä tekijöistä, joille ei voi mitään.

Vierailija
15/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ap on kertonut ylipäänsä tyttöystävälleen mitään yhdenyönjutuistaan? En minä ainakaan halua tietää mieheni yksityisistä asioista. Ei minulle kuulu ketä hän on pannut ja missä asennoissa. Se mitä olen muilta ihmisiltä kuullut olen todennut olevan miehen menneisyyttä, mitä se onkin. Jos ajattelee että ihminen pitää seksistä ja on tottunut käymään ulkona, niin kyllähän niitä seksikumppaneita varmasti kertyy.

Mutta suhde on täysin eri asia, eikä siinä pitäisi asettaa itseään enää mihinkään vertailuun. Eiköhän se vertailu ole tehty jo silloin kun mies on todennut haluavansa ko. naisen kanssa suhteeseen?

Entiset suhteet tulivat puheeksi, muuten en olisi mitään kertonut. Ja kerroin vain montako suhdetta mulla on ollut. En sen tarkemmin lähtenyt erittelemään mitä tapahtui ja minkä näköisen naisen kanssa.

Olen suhtautunut tähän meidän juttuun vakavasti alusta lähtien. En ole vertaillut tyttöystävääni muihin, enkä ole myöskään ollut huolissani omasta riittävyydestäni hänelle. Musta rakkautta ei voi verrata satunnaisiin kumppaneihin, niiltä etsii niin eri asioita.

Ap

16/16 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä tarkoita sitä, että mies voisi ihan hyvin käydä panemassa suhteenkin aikana ketä vaan? Eihän sillä ole väliä, kun panee vaan yhden yön? Kyllä entiset panot säilyvät muistoissa ja välillä varmasti jokainen ajattelee, että jossain toisessa ihmisessä oli jotkut asiat paremmat kuin nykyisessä. Etenkin silloin se sattuu, kun kyse on vartalon fyysisistä tekijöistä, joille ei voi mitään.

Minusta ei tarkoita, koska seksintarve tyydytetään parisuhteessa (+ mahdolliset lehtolapset ja sukupuolitaudit) 

Jotkut asiat voivat olla paremmin, mutta ei kokonaisuus. Minä luotan siihen että mieheni olisi saanut sellaisen naisen kuin halusi ja hän halusi minut. Aivan kuin minä halusin hänet. Mitä sitten jos jollain oli kiinteämpi takapuoli, koska ilmiselvästi minussa on huomattavasti parempi kokonaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä