Onko kukaan ollut hampaiden tehopuhdistuksessa/soodapuhdistuksessa? Poistaako värjäytymiä?
Tehopuhdistuksessa siis suuhygienisti poistaa hammaskiveä ja siihen sisältyy myös soodapuhdistus, jonka pitäisi poistaa esim. kahvin aiheuttamia värjäytymiä.
Kiinnostaisi tietää, kuinka hyvin tuo puhdistus poistaa värjäytymiä? Onko kellään kokemuksia? Itselläni on kahvin aiheuttamia tummentumia lähinnä hampaiden väleissä, joista haluaisin eroon.
Kommentit (20)
Poistaa. Soodapuhdistus on paras ja kivuttomin.
Vierailija kirjoitti:
Poistaako myös hampaiden väleistä tummentumat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaako myös hampaiden väleistä tummentumat?
Kyllä poistaa. Suosittelen.
Kiinnostaisi tietää myös muiden kokemuksia :)
Kyllä se toimi. Minä en juo paljon kahvia, enkä tupakoi, mutta jonkunverran on ollut värjäytymiä. En nyt oikein osaa sanoa kuinka pitkään se toimii, mutta vuosittain se tehdään minulle.
Ei ollu juuri mitään vaikutusta, kävin perjantaina. Jäi jotain tummia etuhampaisiin, vaik lulin et katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu juuri mitään vaikutusta, kävin perjantaina. Jäi jotain tummia etuhampaisiin, vaik lulin et katoaa.
Harmi :/ Miksköhän se sit joillakin toimii ja joillakin ei.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää myös muiden kokemuksia :)
Ei mitään vaikutusta, paitsi puhtaamman tuntuiset hampaat.
En juo kahvia, teetä tms., joka aiheuttaa tummentumia.
Laservalkaisukaan ei auttanut, koska minulla on kellertävää hammasluuta olevat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vaikutusta, paitsi puhtaamman tuntuiset hampaat.
En juo kahvia, teetä tms., joka aiheuttaa tummentumia.
Laservalkaisukaan ei auttanut, koska minulla on kellertävää hammasluuta olevat hampaat.
Sellaiseen keltaisuuteenhan sen ei pitäisikään auttaa, vaan tummentumiin, jotka on tulleet ajan myötä esim. kahvista.
Haluaisin kuulla lisää kokemuksia :)
Kai täällä nyt joku muukin on käynyt soodapuhdistuksessa? :)
Itse pesen silloin tällöin ruokasoodalla hampaat. Ovat pysyneet puhtaina. Käytän välillä myös valkaisuliuskoja. Kerram on tehty hammaslääkärissä soodapuhdistus, teho oli sama kuin kotona pestessä ruokasoodalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse pesen silloin tällöin ruokasoodalla hampaat. Ovat pysyneet puhtaina. Käytän välillä myös valkaisuliuskoja. Kerram on tehty hammaslääkärissä soodapuhdistus, teho oli sama kuin kotona pestessä ruokasoodalla.
Onkohan tuo hyväksi hampaille, jos ihan suoraan sillä soodalla harjaa hampaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo hyväksi hampaille, jos ihan suoraan sillä soodalla harjaa hampaat?
Samahan se on soodapuhdistuskin hammaslääkärillä ja voimakkaampi. Teen harvoin ehkä kerran parissa kuussa.
Poisti koko fucking leegon.