Iltalehti "pikkupoika kuoli joulupukin syliin".. en saa edes linkkiä laitettua, kun itkettää!
onneksi lapset naapurissa leikkimässä, kun äiti ulvoo silmät päästään ! ;(
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitämieltä että ihmiset jotka itkee tosissaan tollasille uutisille niin niillä ei ole omassa elämässään tarpeeksi ongelmia/vaikeuksia. Niin pumpulielämää että tollaset uutiset saa mielenterveyden horjumaan!
Onko itku mielestäsi merkki mielenterveyden horjumisesta, vai mitä oikein ajat takaa?
Mä olen menettänyt yhden lapsen ja molemmat vanhempani. Tammikuussa tuli avioero ja nyt joulukuun alussa jäin työttömäksi. Pumpulissa en koe saaneeni elää. Silti tuli kyyneleet silmiin tämän uutisen kohdalla.
Sama. Kohtaan työssäni rankkoja asioita, kuten kuolemaa (hoitoala). Ei ne kokemukset minua kylmäksi tee, ja tää uutinen toi myös kyyneleet silmiini. Huolestua tässä pitäis paremminkin jos tällaiset tapahtumat eivät enää herätä minkäänlaisia tunteita.
Nimenomaan,enemmän noiden urpokommentoijien pitäisi olla huolissaan henkisestä hyvinvoinnistaan,kuin niiden,jotka liikuttuvat kyyneliin tällaisista jutuista. Surullista,että pieni lapsi kuolee,ja ihanaa että uutisen joulupukin ja vanhempien kaltaisia ihmisiä on olemassa,itku on normaali tapa reagoida tällaiseen juttuun. Irviminen uutisesta tai sen aiheuttamasta itkusta vaikuttaa vaikeasti tunnevammaisen ihmisen reaktiolta.
Toi oli kyllä ikävin juttu ikinä. Olen 37-vuotias mies ja pystyn lukemaan 99,9 % uutisista ilman sen ihmeempää reaktiota, vaikka kyseessä olisi 50 itsemurhapommittajan tappamaa ihmistä tai ihan mitä vain.
Mutta tuo juttu sai kyllä kyyneleet valumaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Taisivat nuo juuri samat kommentoijat olla siellä ylläpidon juuri äsken poikki pistämällä "Aleppo ei liikuta minua pätkääkään"-ketjussa.Ja sitä ennen tietysti siinä "Työttömien arjen pitääkin olla rankkaa ja vaikeaa" -ketjussa mukana...
Jotain Ylilaudalta ylijääneitä ääliöitä ehkä.
Sitten ne nussi sitä pikkupoikaa kun se kuoli :-D
Taisivat nuo juuri samat kommentoijat olla siellä ylläpidon juuri äsken poikki pistämällä "Aleppo ei liikuta minua pätkääkään"-ketjussa.Ja sitä ennen tietysti siinä "Työttömien arjen pitääkin olla rankkaa ja vaikeaa" -ketjussa mukana...