Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti "pikkupoika kuoli joulupukin syliin".. en saa edes linkkiä laitettua, kun itkettää!

Vierailija
13.12.2016 |

onneksi lapset naapurissa leikkimässä, kun äiti ulvoo silmät päästään ! ;(

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä millaiset hirviöt kertovat lapselle, että se tekee kuolemaa. 😞 Mikseivät vaan pidä lasta sylissä kun hetki on lähellä ja sano, että sinä vaan nukahdat ja pian me näemme taas.

Monet sairaat lapset aavistaa kuolevansa ja kyselee kuolemasta vanhemmiltaan:(

Vierailija
22/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös Iltasanomien uutinen aiheesta: http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000005005097.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tuollaiselle lapselle piiskaa! kirjoitti:

Minua ainakin loukkaisi, jos lapseni kuolisi mieluummin jonkun vieraan, satuhahmoa esittävän ihmisen sylissä kuin minun sylissäni :-(

Ei se lapsi varmaan suunnitellut,että "kuolenpa pukin syliin",oli vain iso juttu kun sai tavata idolinsa. Ihanat vanhemmat,kun järjestivät asian.

Vierailija
24/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enolevajaaaivolammas kirjoitti:

NEWSFLASH: JOULUPUKKI ON SATUA TERVEET OPPII SEN JO ALA-ASTEELLA

No, jutun poika ei koskaan ehtinyt ala-asteelle oppimaan tätä asiaa, kun kuoli 5-vuotiaana.

Vierailija
25/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten surullista :'( Voimia vanhemmille.

Vierailija
26/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitämieltä että ihmiset jotka itkee tosissaan tollasille uutisille niin niillä ei ole omassa elämässään tarpeeksi ongelmia/vaikeuksia. Niin pumpulielämää että tollaset uutiset saa mielenterveyden horjumaan!

Kyllä minulla silmät kostui, tänä vuonna on osunut kohdalle äidin kuoleminen syöpään, miehen isän sairastuminen syöpään ja keskenmeno sekä lukuisia pienempiä vastoinkäymisiä kuten murto vinttikomeroon ja lapsen jalan murtuminen. Terveisiä pumpulista.

Tapahtuiko ne asiat joulupukin sylissä?

Vierailija
27/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitämieltä että ihmiset jotka itkee tosissaan tollasille uutisille niin niillä ei ole omassa elämässään tarpeeksi ongelmia/vaikeuksia. Niin pumpulielämää että tollaset uutiset saa mielenterveyden horjumaan!

Onko itku mielestäsi merkki mielenterveyden horjumisesta, vai mitä oikein ajat takaa?

Mä olen menettänyt yhden lapsen ja molemmat vanhempani. Tammikuussa tuli avioero ja nyt joulukuun alussa jäin työttömäksi. Pumpulissa en koe saaneeni elää. Silti tuli kyyneleet silmiin tämän uutisen kohdalla.

Vierailija
28/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä törkeää, että pojalle oli lavastettu valepukki, joku saksalainen joulupukiksi puettu hipsteri. Olis poika ansainnu kuolla meidän SUOMALAISEN pukin sylissä.

Vierailija
29/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana että pistää vihaksi nää kommentit täällä, miettikää nyt omalle kohdalle! Nykyihmisillä ei oo kyllä oo empatiakykyä.

Vierailija
30/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enolevajaaaivolammas kirjoitti:

NEWSFLASH: JOULUPUKKI ON SATUA TERVEET OPPII SEN JO ALA-ASTEELLA

Niin? Uutisen lapsi oli 5-vuotias,eli varmasti ihan päästään terve,vaikka uskoi joulupukkiin. Vai olisiko uutinen miellyttänyt enemmän,jos se olisi muotoiltu "lapsi kuoli joulupukkia esittävän henkilön syliin"? 

Vierailija
31/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin empatiakyvyttömien tunnevammaisten  muka olisi pakko tulla (nyt esim. tätä juttua) tänne kommentoimaan ? 

Vai onko se juuri heidän  pakkomielteensä ?

Jossainhan se henkinen sadismitaipumus pitää päästä näyttämään, ja juuri  tämä tyyppiset ketjuthan ovat heille siihen paras mahdollinen,suorastaan otollinen  kohde .

Vierailija
32/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hyvät ihmiset toistenne reagoida rauhassa eri asioihin. Joka ikinen meistä on erilainen ja eri elämäntilanteessa. Keskenkasvuiset voisivat päästää pakolliset päästönsä johonkin toiseen ketjuun.

Vierailija
33/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä törkeää, että pojalle oli lavastettu valepukki, joku saksalainen joulupukiksi puettu hipsteri. Olis poika ansainnu kuolla meidän SUOMALAISEN pukin sylissä.

Kyseinen poika vain taisi olla jo niin huonossa kunnossa, että ei olisi enää millään pysynyt hengissä siihen asti, kun täältä pukki olisi sinne saksaan ehtinyt ellei häntä olisi pidetty väkisin elossa joidenkin laitteiden avulla ja lisätty näin hänen kärsimyksiään. Sitä paitsi mitä iloa saksankieliselle pojalle olisi tavata suomenkielinen pukki?

Vierailija
34/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo kirjoitti:

Tuon uutisen mukaan se lapsi sai vanhempiensa ostaman joululahjan juuri ennen kuolemaansa. Todella typerää rahanhukkaa tuollainen, ostaa lahjoja kuolemaisillaan olevalle lapselle kun nekin rahat olisi voinut käyttää vaikka jonkun kehitysmaassa olevan lapsen auttamiseen niin että tälle olisi voitu niillä rahoilla kustantaa varmasti vaikka muutama rokote, jolloin hän ei kuolisi johonkin tautiin siellä. Paljonpa tuolla kuolleella pojalla on iloa siitä saamastaan lelusta haudan pohjalla mädäntyessään.

Ehkä niille vanhemmille oli tärkeämpää ilahduttaa kuolevaa lastaan,kuin käyttää se "hukkaan heitetty" raha muuhun. Ei lelusta varmaan kuoleman jälkeen olekaan iloa,mutta onpahan lapsella olleet mukavat viimeiset hetket,kun sai tavata joulupukin ja sai häneltä lahjankin.

Pelottavan empatiakyvyttömiä tyyppejä täällä kirjoitteleekin.

Vierailija
35/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoiko tieto tuon pienen pojan kuolemasta sinulle mielestäsi hyvänkin vitsin aiheen ?

Vierailija
36/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketti ja liikutti vaiken varsinaisesti mikään herkkis lasten suhteen olekaan.

Vierailija
37/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tuollaisiin joulupukkeihin! Ei edes partaa tarvinnut pukea kiireessä.

Itselle sattunut samanlainen uskomaton valkopartainen auttaja kerran joulun alla. Uskon joulupukkiin nyt aikuisena jopa enemmän kuin lapsena. Hyviä ihmisiä on olemassa.

Vierailija
38/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo kirjoitti:

Tuon uutisen mukaan se lapsi sai vanhempiensa ostaman joululahjan juuri ennen kuolemaansa. Todella typerää rahanhukkaa tuollainen, ostaa lahjoja kuolemaisillaan olevalle lapselle kun nekin rahat olisi voinut käyttää vaikka jonkun kehitysmaassa olevan lapsen auttamiseen niin että tälle olisi voitu niillä rahoilla kustantaa varmasti vaikka muutama rokote, jolloin hän ei kuolisi johonkin tautiin siellä. Paljonpa tuolla kuolleella pojalla on iloa siitä saamastaan lelusta haudan pohjalla mädäntyessään.

Ehkä niille vanhemmille oli tärkeämpää ilahduttaa kuolevaa lastaan,kuin käyttää se "hukkaan heitetty" raha muuhun. Ei lelusta varmaan kuoleman jälkeen olekaan iloa,mutta onpahan lapsella olleet mukavat viimeiset hetket,kun sai tavata joulupukin ja sai häneltä lahjankin.

Pelottavan empatiakyvyttömiä tyyppejä täällä kirjoitteleekin.

Uskon, että lapsi haudataan lahja kainalossa. Voi pientä, taivaanportilla seisomassa ja kertomassa olevansa Pukin apulainen. Ihana ajatus.

Vierailija
39/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin oikeassa, jälleen kerran.

Sairastan syöpää, minulle on tehty henkeni pelastanut aivoleikkaus, menetin työpaikkani ja useampi läheinen on kuolut viime vuosina. 

Kertomus Joulupukin syliin kuolleesta lapsesta liikutti minua. 

Toivon, että saat jostain apua.

Vierailija
40/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko itku mielestäsi merkki mielenterveyden horjumisesta, vai mitä oikein ajat takaa?

Mä olen menettänyt yhden lapsen ja molemmat vanhempani. Tammikuussa tuli avioero ja nyt joulukuun alussa jäin työttömäksi. Pumpulissa en koe saaneeni elää. Silti tuli kyyneleet silmiin tämän uutisen kohdalla.

Sama. Kohtaan työssäni rankkoja asioita, kuten kuolemaa (hoitoala). Ei ne kokemukset minua kylmäksi tee, ja tää uutinen toi myös kyyneleet silmiini. Huolestua tässä pitäis paremminkin jos tällaiset tapahtumat eivät enää herätä minkäänlaisia tunteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä