Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehti "pikkupoika kuoli joulupukin syliin".. en saa edes linkkiä laitettua, kun itkettää!

Vierailija
13.12.2016 |

onneksi lapset naapurissa leikkimässä, kun äiti ulvoo silmät päästään ! ;(

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.

Vierailija
2/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo luin saman jutun ja sainkin sen jälkeen juoda suolaista kahvia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, luin tuon aamulla ruuhkabussissa ja kyllä vierähti minultakin kyynel. Onneksi ei kukaan nähnyt.

Vierailija
4/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä surullisin pitkään aikaan lukemani juttu. Ainakin poika kuoli onnellisena. 

Vierailija
5/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken luin jutun ja itkin. 😞😢

Vierailija
6/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule luettua, kun joku ei itkemiseltään muka saa linkkiä laitettua, vaikka muuten kykenee tällaisen aiheen aloittamaan.  Hohhoijjaa.

Vierailija
7/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku kuitenkin edes että mistä tuon kyseisen jutun löytää.

Vierailija
8/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule luettua, kun joku ei itkemiseltään muka saa linkkiä laitettua, vaikka muuten kykenee tällaisen aiheen aloittamaan.  Hohhoijjaa.

Tässä linkki uutiseen: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201612132200039912_ul.shtml

Vierailija
9/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukille varmasti raskas kokemus. Itku pääsi multakin.

Vierailija
10/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitämieltä että ihmiset jotka itkee tosissaan tollasille uutisille niin niillä ei ole omassa elämässään tarpeeksi ongelmia/vaikeuksia. Niin pumpulielämää että tollaset uutiset saa mielenterveyden horjumaan!

Vierailija
11/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä millaiset hirviöt kertovat lapselle, että se tekee kuolemaa. 😞 Mikseivät vaan pidä lasta sylissä kun hetki on lähellä ja sano, että sinä vaan nukahdat ja pian me näemme taas.

Vierailija
12/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin sitä että pukki ehti mennä pojan luo ja itkin sitä ettei äiti ollut läsnä pojan kuollessa. Niin pohjattoman surullista.

Vierailija
13/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo aika koskettava, kiitos linkistä. Ei kuitenkaan itku tullut.

Vierailija
14/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tämä:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201612132200039912_ul.shtml

Vierailija
15/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Vierailija
16/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEWSFLASH: JOULUPUKKI ON SATUA TERVEET OPPII SEN JO ALA-ASTEELLA

Vierailija
17/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'( Ihan kamalaa. Ja miten idiootteja ihmisiä täälläkin kirjoittelee, ei minkäänlaista empatiakykyä :"(

Vierailija
18/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin loukkaisi, jos lapseni kuolisi mieluummin jonkun vieraan, satuhahmoa esittävän ihmisen sylissä kuin minun sylissäni :-(

Vierailija
19/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitämieltä että ihmiset jotka itkee tosissaan tollasille uutisille niin niillä ei ole omassa elämässään tarpeeksi ongelmia/vaikeuksia. Niin pumpulielämää että tollaset uutiset saa mielenterveyden horjumaan!

Kyllä minulla silmät kostui, tänä vuonna on osunut kohdalle äidin kuoleminen syöpään, miehen isän sairastuminen syöpään ja keskenmeno sekä lukuisia pienempiä vastoinkäymisiä kuten murto vinttikomeroon ja lapsen jalan murtuminen. Terveisiä pumpulista.

Vierailija
20/45 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen näkemys. Jotkut nyt vain liikuttuvat herkemmin kuin toiset,ja eri ihmisiä liikuttavat eri asiat. Ei sillä ole tekemistä elämänkokemuksen kanssa. Tai ehkä sen verran, että joihin voi itse samaistua, itkettävät enemmän kuin muut surulliset uutiset, tässäkin ketjussa itkijät saattavat itse olla pienten lasten äitejä.