Lue keskustelun säännöt.
mistä johtuu linea negra? ja miksi mulla
12.03.2006 |
oli tosi vahva mahaviiru kun esikoista ootin ja nyt ei oo mitään. Mietiskelen vaan.. että voi raskaudet näin paljon erota toisistaan..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla