Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saaran Aallon ura X Factorin jälkeen OFFICIAL

Vierailija
13.12.2016 |

Seurataan täällä nyt Saaran kansainvälisen uran kehittymistä :)

Kommentit (728)

Vierailija
581/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että Saara saa oman ohjelman. Minä aion katsoa!

Eikö se saanut jo? Siis se ohjelma missä pyörii niitä palloja joissa on numeroita ja Saara kertoo sitten muutaman pallon numeron?

Vierailija
582/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi mt-ongelmista havannoinut osui nappii ainakin omien havaintojeni mukaan. Olen itse vajaa 50 nainen ja kärsin mt-ongelmista. Kuulun keijuihin ryhmässä jossa on noin kymmenen henkilöä on/off. Kaikilla muillakin on mt-ongelmia. En ala yksityiskohtiin menemään, mutta on kuitenkin. Ja kyllä sekin pitää paikkaansa että on ylipainoa. Kaikilla meillä on ylipainoa. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa että kaikki olisivat lesboja. Meidän keijuporukassa on kaksi bi-seksuaalia ja ihan pari heteroakin vaikka nämä hetskut on kiinnostuneita myös naisten välisestä kivasta. ;) Ja sekin on totta että meillä fanikulttuuri on melkoisissa sfääreissä eli sillon kun fanitetaan niin fanitetaan kybällä, itketään, rakastetaan ja lauletaan mukana. Kokoonnutaan kerran viikkoon juttelemaan ja vertailemaan tietoja mitä on saatu hankittua Saarasta. Mutta me ei faniteta pelkästään Saara Aaltoa. Meillä on useimmilla samat mieltymykset ja fanitetaan Bäkkäreitä ja myös Cheekkiä. :) Mutta joo ei me sentään pakkohoitopotilaita olla, lääkitys on kaikilla ja kyllä, muutamalla on lapsikin, jotka on sekä Cheek että Saara-faneja. :)

Täällä on tapana vaatia linkki tai muuten ei uskota! :D Ei vaiskaan, kiva että uskalsit sanoa sen minkä moni meistä jo tiesikin. Tsemppiä! Jokainen fanittaa mitä haluaa! Itse fanitan Frank Sinatraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alan kyllä epäillä että tämä yksi negailija jonka kanssa jankkasin Saaran ystävyydestä Mattiin on palstamoderaattori, sillä KAIKKI viestit joissa olen hänelle vastannut täysin asiallisesti, on poistettu yksi toisensa jälkeen! Miten on edes mahdollista, että viesti jossa kaikki Saaran fanit leimataan mt-ongelmaisiksi poistetaan mutta minun, täysin puolueettomasti sanottuna asialliset viestit poistetaan?

Osaatteko alapeukuttajat sanoa, mikä on syynä, että esimerkiksi tämänkaltainen viestini poistettiin:

"Näihin superfaneihin en ota kantaa, mutta aika radikaalia väittää jotain noin älytöntä että kaikki Saaran fanit olisivat joko pikkulapsia tai mt-ongelmaisia. Itse en varsinaisesti luokittele itseäni Saaran faniksi, mutta puolustan kyllä häntä jos täällä vastaan tulee ikäviä kommentteja hänestä, jotka eivät pidä paikkaansa.

Ja voitko muka väittää, että ne vihaus- ja dissausketjujs tehtailevat olisivat sitten normaalit ihmiset? Ja miksi olet ottanut selvää niin tarkasti, että katselet mitä nämä Saaran mt-ongelmaiset keijukaisfanit päivittävät Twitteriin? Ei tuollainenkaan ihan terveeltä vaikuta, aika pakkomielteiseltä jopa.

Kyllä terveet ihmiset tajuavat, että Saaran fanaattisilla vihaajilla ei ole kaikki kotona, ennemmin kuin fanaattisilla faneilla. En sitten tiedä kuulutko sinä pelkästään sivustakatsojiin ja tavallisiin seuraajiin ja "kriitikoihin", mutta naurettavaa väittää että Saaran fanikunta koostuisi mielenterveysongelmaisista, kun katsoo millaista shittiä täällä Saaran "kriitikot" heittävät joka päivä."

Se on tuo pahin jankkaaja poistattanut kaikki itseään ei- miellyttävät viestit, niin kävi munkin viesteille. Sitten se huutelee sananvapautta ja oikeuttaan sanoa mielipiteensä( ns "kritisoida"), mutta tekee muista ilmoituksen. Ei itse kestä mitään kritiikkiä, mutta muista saa sanoa mitä tahansa..

Tiedoksi muuten, että sinäkin voit hänen viestinsä poistattaa ihan vain tekemällä ilmoituksen. 

Älkääs nyt. Eikös tuo poistetuksi väitetty viesti ole tuolla luettavissa niin kuin muutkin?

Se saattaa olla juurikin, mutta muut on poistettu. Katsoin juuri.

Vierailija
584/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki tässä keskustelussa mielipuolia?

Kyllä. Kaikki. Kukaan normaali ei jauha Saara Aallosta.

Kukaan normaali eikä käytä tunteja päivästään haukkuakseen jotain julkkua keskustelupastalla.

Tai edes kehuakseen.😊

Kyllä se haukkuminen ihmetyttää enemmän kuin kehuminen.

No minua ihmetyttää myös tuntitolkulla tapahtuva puolustelukin kumpikin on hullua. Enkö saa olla tätäkään mieltä?

Entäs sitten vihan ja haukkumisen puolustelu? Ja sinusta ilmeisesti kukaan ei saisi olla mitään mieltä, kun kävit ilmoittamassa muiden viestejä asiattomiksi ihan aiheetta.

Niin ja sinä olet poistattanut kaikki Saara ketjut.

Anteeksi mitä? Sinä ihan itse olet Saara-ketjut poistattanut valheellisilla haukkumaviesteilläsi. Millä tavalla minä olisin voinut ne poistattaa, kun en ole edes käynyt muissa kuin tässä ja siinä toisessa joka poistettiin tänään? Sinnekin kirjoittelin täysin asiallisia viestejä, ja joskus myöhemmin se sitten syystä tai toisesta poistettiin.

Joka tapauksessa lapsellista ilmiantaa toisten ihmisten viestejä, jotka ovat täysin asiallisia, ja vain siksi koska itse olet eri mieltä ja tykkäät lietsoa vihaa.

Kyllä minä tiedän, että se olet sinä. Sinä poistatat kaikki Saara ketjut, koska et kerkeä häntä puolustamaan joka paikkaan. Vai etkö tykkää Saarasta?

Vierailija
585/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmettelee Saaran keikkavaatteita se ei ole sama asia kuin haukkuminen tai Saaraviha. Tai jos ihmettelee keikalla vedettäviä biisejä, sekään ei ole haukkumista tai Saaravihaa. Tai jos ihmettelee Saaran puheita tai somekäyttäytymistä, niin sekään ei ole haukkumista tai Saaravihaa. Sitä ei superfanit tunnu nyt käsittävän. 

Sehän nyt riippuu miten kritisoidaan. En tosin ylipäätään ymmärrä, miksi kellään on oikeutta  "kritisoida" jonkun ulkonäköä. Jos ei jostain pidä, niin miksi se pitää tulla kaikille kertomaan? En itse harrasta tällaista ollenkaan. Kertooko nämä kritisoijat yhtä kärkkäästi mielipiteensä myös ystävilleen ja tutuilleen. Että kylläpäs sulla on nakkarankuori paita ja oletpas kyllä lihonut yms.

Nämä tosin on musta vielä aika pliisuja, mutta en pysty käsittämään miksi joku antifani levittelee selviä valheita, keksii ja vääntelee jutut mahdollisimman negatiivisiksi ja sitten levittää niitä? Miksi tällainen on ok? ja kun näistä sanoo, niin aina tulee vasta-argumentti, että Saaran fanit ei kestä kritiikkiä, mistä ei kyllä todellakaan ole kyse.

Mitä tällaisia väitteitä täällä oli?

Saaralla on iso maha, selkäläskit ja nuoreksi ihmiseksi tosi löysä kroppa. Onko tämä esim sellainen?

Hänet stailataan toistuvasti epäpukeviin vaatteisiin. Onko tämä?

Jälkimmäinen on ihan asiallista kritiikkiä, mutta ensimmäinen on ensinnäkin tökerön rumasti sanottu, eikä myöskään totta. Pieni pömppis on, muttei nyt sentään iso maha. Olet varmaan se sama, joka vertasi Saaran keskivartaloa Onslowin kroppaan klubi-ketjussa. Saara on ikäisekseen (kolmikymppiseksi) täysin normaalikroppainen. Ei tarvitse omata pyykkilautavatsaa tai sixpackiä. Muutenhan Saara onkin hyvin solakka. Hoikat ja pitkät jalat varsinkin, kapeat kasvot.

Ei ole normikroppainen kolmekymppiseksi. Tuo vatsa näyttää viisikymppisen mahalta. Ja ne vyötärörenkaat on to-del-la rumat.

Käypä katsomassa se vyötiäisvideo dtm-keikasta niin tajuat mistä ulottuvuuksista tässä puhutaan.

'

Mitä näkyy jos katsot peiliin?  Ja jos et ole sattunut huomaamaan, niin kolmekymppisiä on monen kokoisia. On laihja ja vähemmän laihoja, pömppövatsoja ja pyykkilautavatsoja. Mikä on kolmikymppisen "normikroppa" ?  :D

Vierailija
586/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että Saara saa oman ohjelman. Minä aion katsoa!

Eikö se saanut jo? Siis se ohjelma missä pyörii niitä palloja joissa on numeroita ja Saara kertoo sitten muutaman pallon numeron?

Älä puhu palloista. Joku voi luulla, että haukut Saaraa.

Vierailija
587/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmettelee Saaran keikkavaatteita se ei ole sama asia kuin haukkuminen tai Saaraviha. Tai jos ihmettelee keikalla vedettäviä biisejä, sekään ei ole haukkumista tai Saaravihaa. Tai jos ihmettelee Saaran puheita tai somekäyttäytymistä, niin sekään ei ole haukkumista tai Saaravihaa. Sitä ei superfanit tunnu nyt käsittävän. 

Sehän nyt riippuu miten kritisoidaan. En tosin ylipäätään ymmärrä, miksi kellään on oikeutta  "kritisoida" jonkun ulkonäköä. Jos ei jostain pidä, niin miksi se pitää tulla kaikille kertomaan? En itse harrasta tällaista ollenkaan. Kertooko nämä kritisoijat yhtä kärkkäästi mielipiteensä myös ystävilleen ja tutuilleen. Että kylläpäs sulla on nakkarankuori paita ja oletpas kyllä lihonut yms.

Nämä tosin on musta vielä aika pliisuja, mutta en pysty käsittämään miksi joku antifani levittelee selviä valheita, keksii ja vääntelee jutut mahdollisimman negatiivisiksi ja sitten levittää niitä? Miksi tällainen on ok? ja kun näistä sanoo, niin aina tulee vasta-argumentti, että Saaran fanit ei kestä kritiikkiä, mistä ei kyllä todellakaan ole kyse.

Mitä tällaisia väitteitä täällä oli?

Saaralla on iso maha, selkäläskit ja nuoreksi ihmiseksi tosi löysä kroppa. Onko tämä esim sellainen?

Hänet stailataan toistuvasti epäpukeviin vaatteisiin. Onko tämä?

Jälkimmäinen on ihan asiallista kritiikkiä, mutta ensimmäinen on ensinnäkin tökerön rumasti sanottu, eikä myöskään totta. Pieni pömppis on, muttei nyt sentään iso maha. Olet varmaan se sama, joka vertasi Saaran keskivartaloa Onslowin kroppaan klubi-ketjussa. Saara on ikäisekseen (kolmikymppiseksi) täysin normaalikroppainen. Ei tarvitse omata pyykkilautavatsaa tai sixpackiä. Muutenhan Saara onkin hyvin solakka. Hoikat ja pitkät jalat varsinkin, kapeat kasvot.

Ei ole normikroppainen kolmekymppiseksi. Tuo vatsa näyttää viisikymppisen mahalta. Ja ne vyötärörenkaat on to-del-la rumat.

Käypä katsomassa se vyötiäisvideo dtm-keikasta niin tajuat mistä ulottuvuuksista tässä puhutaan.

'

Mitä näkyy jos katsot peiliin?  Ja jos et ole sattunut huomaamaan, niin kolmekymppisiä on monen kokoisia. On laihja ja vähemmän laihoja, pömppövatsoja ja pyykkilautavatsoja. Mikä on kolmikymppisen "normikroppa" ?  :D

Se ei näytä tuolta.

Vierailija
588/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi mt-ongelmista havannoinut osui nappii ainakin omien havaintojeni mukaan. Olen itse vajaa 50 nainen ja kärsin mt-ongelmista. Kuulun keijuihin ryhmässä jossa on noin kymmenen henkilöä on/off. Kaikilla muillakin on mt-ongelmia. En ala yksityiskohtiin menemään, mutta on kuitenkin. Ja kyllä sekin pitää paikkaansa että on ylipainoa. Kaikilla meillä on ylipainoa. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa että kaikki olisivat lesboja. Meidän keijuporukassa on kaksi bi-seksuaalia ja ihan pari heteroakin vaikka nämä hetskut on kiinnostuneita myös naisten välisestä kivasta. ;) Ja sekin on totta että meillä fanikulttuuri on melkoisissa sfääreissä eli sillon kun fanitetaan niin fanitetaan kybällä, itketään, rakastetaan ja lauletaan mukana. Kokoonnutaan kerran viikkoon juttelemaan ja vertailemaan tietoja mitä on saatu hankittua Saarasta. Mutta me ei faniteta pelkästään Saara Aaltoa. Meillä on useimmilla samat mieltymykset ja fanitetaan Bäkkäreitä ja myös Cheekkiä. :) Mutta joo ei me sentään pakkohoitopotilaita olla, lääkitys on kaikilla ja kyllä, muutamalla on lapsikin, jotka on sekä Cheek että Saara-faneja. :)

Mä taas käytän päiväni aamusta iltaan täällä tai suomi24:llä ( + tietty täytyy käydä aina kertomassa mielipide iltapaskojen kommentteihin) kirjoittelemassa sukkelia, suorastaan kielellistä akrobatiaa hipovia kuvauksiani Saaran elämästä, niitä todellisia ja rehellisiä kuvauksia, koska mun on aivan pakko saada ihmisten tietoon totuus!! Ja totuus on, että Saaralla ei ole levytyssopimusta, ei faneja, ei manageria, eikä hänestä tykkää kukaan, fanitkin on mielenterveyspotilaita. Jatkuvasti joutuu oikomaan noita vääriä käsityksiä, joten kiirettä pukkaa!!

Siinä meillä empaattinen keijuporukan Saara-fani joka on istunut koko päivän koneella ja raivon vallassa vastannut jokaiseen kommenttiin, syyttänyt moderaattoreita Saara-heittereiksi, itkenyt sitä että hänen omat viestit poistetaan, syyttänyt kirjoittajien käyttävän Tor-verkkoa ja kaikinpuolin osoittanut sen mistä aito ja ehtaa Saara-fani on tehty. Nyt vielä sanoo rumasti omasta terveydentilastaan rohkeasti avautuneelle henkilölle. Koko vauva-foorumin puolesta alkuperäiseltä mt-ongelmista avautuneelle: anteeksi Saara-fanien puolesta. :(

Vierailija
589/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Saaran nyt voi antaa rauhassa luoda uraa ja jos menestyy niin ollaan kaikki ylpeitä hänestä. On ihan vapaaehtoista kuunnella Saaran musiikkia, ketään ei siihen pakoteta.

Joten antakeehan olla ja katsotaan miten asiat etenee.

Vierailija
590/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas käytän päiväni aamusta iltaan täällä tai suomi24:llä ( + tietty täytyy käydä aina kertomassa mielipide iltapaskojen kommentteihin) kirjoittelemassa sukkelia, suorastaan kielellistä akrobatiaa hipovia kuvauksiani Saaran elämästä, niitä todellisia ja rehellisiä kuvauksia, koska mun on aivan pakko saada ihmisten tietoon totuus!! Ja totuus on, että Saaralla ei ole levytyssopimusta, ei faneja, ei manageria, eikä hänestä tykkää kukaan, fanitkin on mielenterveyspotilaita. Jatkuvasti joutuu oikomaan noita vääriä käsityksiä, joten kiirettä pukkaa!!

Siinä meillä empaattinen keijuporukan Saara-fani joka on istunut koko päivän koneella ja raivon vallassa vastannut jokaiseen kommenttiin, syyttänyt moderaattoreita Saara-heittereiksi, itkenyt sitä että hänen omat viestit poistetaan, syyttänyt kirjoittajien käyttävän Tor-verkkoa ja kaikinpuolin osoittanut sen mistä aito ja ehtaa Saara-fani on tehty. Nyt vielä sanoo rumasti omasta terveydentilastaan rohkeasti avautuneelle henkilölle. Koko vauva-foorumin puolesta alkuperäiseltä mt-ongelmista avautuneelle: anteeksi Saara-fanien puolesta. :(

😂😂😂

Vierailija
591/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaali eikä käytä tunteja päivästään haukkuakseen jotain julkkua keskustelupastalla.

Tai edes kehuakseen.😊

No minua ihmetyttää myös tuntitolkulla tapahtuva puolustelukin kumpikin on hullua. Enkö saa olla tätäkään mieltä?

Entäs sitten vihan ja haukkumisen puolustelu? Ja sinusta ilmeisesti kukaan ei saisi olla mitään mieltä, kun kävit ilmoittamassa muiden viestejä asiattomiksi ihan aiheetta.

Anteeksi mitä? Sinä ihan itse olet Saara-ketjut poistattanut valheellisilla haukkumaviesteilläsi. Millä tavalla minä olisin voinut ne poistattaa, kun en ole edes käynyt muissa kuin tässä ja siinä toisessa joka poistettiin tänään? Sinnekin kirjoittelin täysin asiallisia viestejä, ja joskus myöhemmin se sitten syystä tai toisesta poistettiin.

Joka tapauksessa lapsellista ilmiantaa toisten ihmisten viestejä, jotka ovat täysin asiallisia, ja vain siksi koska itse olet eri mieltä ja tykkäät lietsoa vihaa.

Kyllä minä tiedän, että se olet sinä. Sinä poistatat kaikki Saara ketjut, koska et kerkeä häntä puolustamaan joka paikkaan. Vai etkö tykkää Saarasta?

Et kyllä voi sellaista tietää, ja vaikka luulisit tietäväsi, niin en tiedä edes mistä ketjuista puhut. Se, että sinulla on tapana poistattaa toisten ihmisten kommentteja, ei tarkoita että muut olisivat niin raukkamaisia. Ja ei sinulla nyt hirveästi aihetta ole loukkaantua, jos käyt haukkumassa Saaraa päivät pitkät eri ketjuissa. Aina en jaksa tai koe edes halua vängätä ihmisten kanssa tai puolustaa muita ihmisiä, mutta joskus kun siihen on aikaa niin teen niin.

Ja vaikka kävisinkin "poistattamassa" ketjuja (sinulla siitä on ilmeisesti enemmänkin kokemusta kun tiedät tämän olevan mahdollista) niin sinähän teet ihan samaa, joten mitä valittamisen aihetta sinulla on? Moderaattorit ne poistaa kumminkin jossain vaiheessa. Eikö ketjujen poisto tai asiattomien kommenttien poistokaan ole vielä tarpeeksi selvä merkki sinulle, että sinun ei kuulu laukoa sellaista mitä lauot?

No nyt tämäkin ketju pitää poistaa, kun kirjoitat noin ilkeästi ja asiattomasti minulle.

Vierailija
592/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä hauska :D http://aijaa.com/V8dUsF Onkohan Raymond Weilin maahantuoja mukana tässä jutussa. Selvästi yritetään saada aikaan huumorilla kohua

Vierailija
593/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, taidat sekoittaa nyt monia eri henkilöitä keskenään, sillä tunnistin itseni muutamasta kohdasta, mutta ilmeisesti kuvittelet sen olevan yksi ja sama henkilö koska itse istut päivät pitkät koneella vastailemassa Saaraa puolustaviin kommentteihin, yksin, vastaiket itsellesi ettei vaan yksikään ketju tai kommentti pysy positiivisena ja että varmasti negatiivisuus leviää joka nurkkaan ja koloon. Nyt skitsofrenioissasi kuvittelet että täällä keskustelee vain yksi henkilö ja sinä monipersoonallisuushäiriöinen isona joukkona oikeassa olevia kritisoijia.

On totta, että väitin moderaattoria Saara-vihaajaksi koska silloin luulin vielä että moderaattori on tarkistanut viestit ja poistanut seuraten ketjua. Mutta se olitkin sinä, joka olit käynyt ne poistattamassa. Tämä olikin sitten ainut asia jota olen useamman puolustuskommentin (täysin rauhallisena kirjoitetun, asiallisten sellaisten) lisäksi tehnyt.

Osaatko sanoa milloin rauhoitut ja poistut täältä tänään, jotta voin tulla takaisin?

Vierailija
594/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näky kieltämättä Saara tuossa asussaan Suomen homokeikalla. Ei vyötäröä ollenkaan. Eikä myöskään minkään näköistä itsekritiikkiä, kun on pystynyt julkisesti esiintymään noin. Mitähän ne vitamiinit ovat, joita popsii aamiaiseksi? Puheista päätellen oletin, että syö hyvinkin terveellisesti, mutta ei se siltä kyllä näytä. Jotenkin tässä ei puheet ja todellisuus ihan täsmää. Tässäkään.

Vierailija
595/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laittaa someen kuvia kasvisruoista. Se ns manageri on lihonut kymmeniä kiloja ja Saarakin ainakin 15 kiloa.

Jps kasvisruoka saa tuon aikaan niin...

Vierailija
596/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara keikalla Lontoossa:

No fear

Who you are

Chandelier

Vierailija
597/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuon discopallon funktipta. Saara kököttää sen päällä ilmeisen epämukavasti. Pallo ei liiku ja se on 10 sentin korkeudella. Mikä sen idea on? Asu näyttää tosi kamalalta, kun istuma-asennossa reidet leviää ja ne vyötäröläskit nousee sekäeteen että taakse...

Vierailija
598/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuon discopallon funktipta. Saara kököttää sen päällä ilmeisen epämukavasti. Pallo ei liiku ja se on 10 sentin korkeudella. Mikä sen idea on? Asu näyttää tosi kamalalta, kun istuma-asennossa reidet leviää ja ne vyötäröläskit nousee sekäeteen että taakse...

Älä puhu palloista.

Vierailija
599/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai edes kehuakseen.😊

Et kyllä voi sellaista tietää, ja vaikka luulisit tietäväsi, niin en tiedä edes mistä ketjuista puhut. Se, että sinulla on tapana poistattaa toisten ihmisten kommentteja, ei tarkoita että muut olisivat niin raukkamaisia. Ja ei sinulla nyt hirveästi aihetta ole loukkaantua, jos käyt haukkumassa Saaraa päivät pitkät eri ketjuissa. Aina en jaksa tai koe edes halua vängätä ihmisten kanssa tai puolustaa muita ihmisiä, mutta joskus kun siihen on aikaa niin teen niin.

Ja vaikka kävisinkin "poistattamassa" ketjuja (sinulla siitä on ilmeisesti enemmänkin kokemusta kun tiedät tämän olevan mahdollista) niin sinähän teet ihan samaa, joten mitä valittamisen aihetta sinulla on? Moderaattorit ne poistaa kumminkin jossain vaiheessa. Eikö ketjujen poisto tai asiattomien kommenttien poistokaan ole vielä tarpeeksi selvä merkki sinulle, että sinun ei kuulu laukoa sellaista mitä lauot?

No nyt tämäkin ketju pitää poistaa, kun kirjoitat noin ilkeästi ja asiattomasti minulle.

Voi kuinka suloista, kovakuorinen vihaajailmiantaja uhriutuu. Hieman on vielä työstämistä marttyyrin roolissasi, mutta kyllä se siitä.

Älä aina hauku Saaraa. Mikä sinua vaivaa.?

Vierailija
600/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mielenterveysongelmainen Saara Aalto fani ilmoittautuu. :) En kerro ikääni koska se on salaisuus mutta 30-50 välillä. :) Lapsia on kaksi. Saara Aaltoa olen fanittanut jo euroviisuista alkaen. Merin ja Saaran olen tavannut kaksi kertaa keikan jälkeen. Ihania molemmat. Avoimia, sydämet syrjällään, rakastavat ja iloitsevat. Minulla on diagnosoitu vaikea masennus ja lieviä skitsofrenisia oireita. Myös maanisuutta esiintyy riippuen lääkityksestä. kaikki kuitenkin hallinnassa lääkityksellä. Odotan innokkaasti Saaran levyn tuloa. Saara on itse asiassa auttanut minua jaksamaan. Puolustan häntä jos näen jotakin ilkeää Saaraa kohtaan. Enkä pukeudu keijuksi, siihen olen liian vanha :) Ja kyllä on tosi että aika moni ainakin minun tuntemista ainakin faneista Saaran faneista on miekkaritapauksia. :)

Ketju on lukittu.