Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saaran Aallon ura X Factorin jälkeen OFFICIAL

Vierailija
13.12.2016 |

Seurataan täällä nyt Saaran kansainvälisen uran kehittymistä :)

Kommentit (728)

Vierailija
721/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Saaran taustajoukot lukevat häntä koskevat somekeskustelut ja suodattavat typerimmän roskan, niin ettei se päädy hänen silmiinsä. 

Niin manakeeri voi rauhassa jatkaa kammostailaamista.

Vierailija
722/728 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurujoogaketju jälleen, kiitos teräville kynille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/728 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kilpailun jälkeisestä tilanteesta näkee selkeästi, kenelle se kilpailu Englannissa on suunnattu. Se ei ole "koko kansan ohjelma" kuten Suomessa, vaan alempien luokkien ja siksi esimerkiksi siitä kirjoittavat nyt vain nuo sikäläiset seiskat. Siinä on nyt yksi työsarka vielä, että pääsee pungertamaan tuolta rubbish-osastosta pois.

Vierailija
724/728 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä olet katsonut? Minä ainakin olin paikalla ja siellä oli enemmän tai vähemmän faneja 100-200. Ei se ettei kaikilla ollut pahvinpalasta kädessä tarkoita, että niitä faneja oli kolme. Itse ainakin olen fani mutta pysyttelin sivummalla, kuten moni muu. Nimmareita ja yhteiskuvia jaettiin ainakin puoli tuntia.

Aika monella oli matkalaukku kädessä..

😂 Eikä todellakaan siitä faneja liikkunut alueella lentokoneilla. Eiköhän ne olleet ihan normaalia lentoliikennettä!

Vierailija
725/728 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kilpailun jälkeisestä tilanteesta näkee selkeästi, kenelle se kilpailu Englannissa on suunnattu. Se ei ole "koko kansan ohjelma" kuten Suomessa, vaan alempien luokkien ja siksi esimerkiksi siitä kirjoittavat nyt vain nuo sikäläiset seiskat. Siinä on nyt yksi työsarka vielä, että pääsee pungertamaan tuolta rubbish-osastosta pois.

Just näin. The Sun, Daily Mail, Daily Star jne. joissa Saarasta kirjoitetaan eivät tosiaan ole jatkouran kannalta mitään ykköslehtiä.  

Ei tainnut muuten Saara oikein Daily Mailin kuvista tykätä, kun ei hehkutatwitterissä tai Facessa  ko. jutusta mitään, toisin kuin The Sunin vastaavasta. 

Vierailija
726/728 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tulppa on oikeasti huolestuttava asia.

Ja varmaan aikaansaa juurikin sitä että jo ennestäänkin aika kuplassaan elävä artisti etääntyy arkitodellisuudesta lopullisesti ja saa tilanteesta ihan väärän kuvan. Ja alkaa jakaa onnellisuutta jne.

Plus että esim just tuo stailauksen saama palaute ei pääse perille, vaan sama kamala stailaus vain jatkuu.

Nimenomaan. Ja tulppa on myös kielletty puheenaihe foorumeilla. :)

Vierailija
727/728 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Saara Aallon onnellisuussaarnat ja höpinät kaikista suomalaisista jne. on ihan sikaärsyttäviä. Miksi hän kuvittelee olevansa joku kansan valistaja ja onnellisuusapostoli?

Musiikki musiikkina ja kaikki muu erillään.

Vierailija
728/728 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Saara Aallon onnellisuussaarnat ja höpinät kaikista suomalaisista jne. on ihan sikaärsyttäviä. Miksi hän kuvittelee olevansa joku kansan valistaja ja onnellisuusapostoli?

Musiikki musiikkina ja kaikki muu erillään.

Tästä olen samaa mieltä, olen tuon pitkän viestin kirjoittaja. Kaikkia ei välttämättä nappaa kliseinen "Levitetään rakkautta"-toitotus, ja olen enemmän kiinnostunut musiikista kuin kaiken maailman hyvinvointikampanjoista.

Ketju on lukittu.