Saaran Aallon ura X Factorin jälkeen OFFICIAL
Seurataan täällä nyt Saaran kansainvälisen uran kehittymistä :)
Kommentit (728)
Vierailija kirjoitti:
Aika raskas fanikunta. Pelottavakin. Minusta se superfanikin on jollain tapaa pelottava.
Puhutko nyt Meristä vai siitä Jasminista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei tietysti saisi ääneen sanoa, mutta koska kyseessä on totuus niin sanotaan nyt kuitenkin. Saara Aalto fanit jakautuvat kahteen ryhmään: 1) pikkulapset ja 2) mielenterveysongelmaiset aikuiset. Osa pikkulapsista fanittaa Saara Aaltoa koska mielenterveysongelmainen äiti fanittaa. Kun tarkastelee Saara Aallon FB ryhmiä ja keijuklubin profiileja, niin sieltä näkee, että ne aikuiset muijat ei ole normaaleja. He ovat ylipainoisia, kaukana kauneusihanteesta kasvojen perusteella, useimmat ovat aikuisiällä lesboksi kääntyneitä ja viestit kuvastavat epätasapainoisia mieltä. Useat myöntävät suoraan viesteissään kärsivänsä mielenterveysongelmista. Toisilla se näkyy viesteistä. Vain mielenterveysongelmainen 45-vuotias esimerkiksi lähettää sydänkuvioita Backstreet boysin jäsenille twitterissä. Lisäksi homous on suuressa roolissa. Mutta kyseessä eivät ole normaalit homot, vaan selvästi jo ulkoisten piirteiden perusteella kyseessä eivät ole normaalit homot. Osalla on selvästi jokin kehitysvamma.
Sanon ja tuon tämän esille siksi, että Saara Aallon outoon käytökseen huomiota kiinnittävät ymmärtäväisivät että fanien puolustavat viestit saattavat olla ja ovat outoja siksi, että niiden kirjoittajilla ei ole "kaikki kotona". Eli jätetään vähän vähemmälle arvostelu, vastassa eivät ole normaalit ihmiset.
Näihin superfaneihin en ota kantaa, mutta aika radikaalia väittää jotain noin älytöntä että kaikki Saaran fanit olisivat joko pikkulapsia tai mt-ongelmaisia. Itse en varsinaisesti luokittele itseäni Saaran faniksi, mutta puolustan kyllä häntä jos täällä vastaan tulee ikäviä kommentteja hänestä, jotka eivät pidä paikkaansa.
Ja voitko muka väittää, että ne vihaus- ja dissausketjujs tehtailevat olisivat sitten normaalit ihmiset? Ja miksi olet ottanut selvää niin tarkasti, että katselet mitä nämä Saaran mt-ongelmaiset keijukaisfanit päivittävät Twitteriin? Ei tuollainenkaan ihan terveeltä vaikuta, aika pakkomielteiseltä jopa.
Kyllä terveet ihmiset tajuavat, että Saaran fanaattisilla vihaajilla ei ole kaikki kotona, ennemmin kuin fanaattisilla faneilla. En sitten tiedä kuulutko sinä pelkästään sivustakatsojiin ja tavallisiin seuraajiin ja "kriitikoihin", mutta naurettavaa väittää että Saaran fanikunta koostuisi mielenterveysongelmaisista, kun katsoo millaista shittiä täällä Saaran "kriitikot" heittävät joka päivä.
Yritätkö sanoa että sinulla ei ole mielenterveysongelmia? Jäi hiukan auki tuosta pitkästä sepostuksestasi... fanaattisimmat puolustajat näyttävät muuten olevan sellaisia jotka aloittavat kirjoituksensa: "en ole itsekään Saaran suuri fani" tms
Olen törmännyt tällä palstalla ja muualla netissä sekä fanaattisiin vihaajiin ja fanaattisiin faneihin. Myös jossain tapahtumassa näin erään aivan fanaattisen Saara-fanin, joka korosti itseään useaan otteeseen eikä vaikuttanut ihan normaalilta, kun tuntemattomille ihmisille meni sanomaan kuinka Saaraa fanittaa ja päässyt haastattelujakin antamaan fanituksestaan, ja sitä korosti. Vihaajiin en ole henkilökohtaisesti törmännyt muualla kuin keskustelupalstoilla, muun muassa täällä. Itse en lukeudu kumpaankaan, vaikka Saarasta pidän ja häntä seurannut olen, pidän vähän erilaisesta musiikista tosin mitä hän tekee.
Mutta niin, en mielestäni ole mt-ongelmainen ja pidän naurettavana väitteenä sitä, että artistin fanikunta koostuisi vain tietynlaisista, sairaista ihmisistä. Itse asiassa pidän tuollaista törkeänä, varsinkin siksi, kun näissä kesteluissa on esiintynyt isoksi osaksi törkeää haukkumista, mutta siitä kukaan ei ole sanonut että olisi mt-ongelmaisten tekstiä.
Minäkään en ole mielenterveysongelmainen, joten väite, että kaikki Saara-fanit (onko hölmö sanamuoto, minä vain pidän Saarasta) olisivat mielenterveysongelmaisia, on osoitettu vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Scarlett Moffatt on naisiaan, joka poseeraa Saaran instakuvassa? Mielenkiintoinen hahmo, olisin yhden kuvan perusteella veikannut iän aivan pieleen, mutta sivuseikka... Hänkö niitä tosi-tv-juttuja alkaa järjestää?
Tuli tutuksi yhtena "Gogglebox"-hahmona (eli siis se ohjelma, jossa kuvataan ihmisia, jotka katsovat TV:ta). Oli ylipainoinen silloin. Ei ilmeisesti ole enaa sarjassa mukana, mutta sen jalkeen laihdutti hurjasti ja ilmeisesti on tehnyt vahan muutakin naamalleen ja kropalleen. Nykyisin lahinna pyorii jossain roskalehtien (The Sun, Daily Mail) palstoilla bikineissa yms. Eli on ns. turha julkkis. Ilmeisesti on kuitenkin saanut jonkin radiojuontajan pestin myos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika raskas fanikunta. Pelottavakin. Minusta se superfanikin on jollain tapaa pelottava.
Puhutko nyt Meristä vai siitä Jasminista?
Tästä jota brittilehdistö kuvasi pakkomielteiseksi.
Eiköhän jokaisen artistin/bändin faneissa ole kaikenlaista sakkia. En menisi leimaamaan kenennäöm fanikuntaa mielenterveysongelmaiseksi, ilkeää sanoa noin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki tässä keskustelussa mielipuolia?
Kyllä. Kaikki. Kukaan normaali ei jauha Saara Aallosta.
Nyt alan kyllä epäillä että tämä yksi negailija jonka kanssa jankkasin Saaran ystävyydestä Mattiin on palstamoderaattori, sillä KAIKKI viestit joissa olen hänelle vastannut täysin asiallisesti, on poistettu yksi toisensa jälkeen! Miten on edes mahdollista, että viesti jossa kaikki Saaran fanit leimataan mt-ongelmaisiksi poistetaan mutta minun, täysin puolueettomasti sanottuna asialliset viestit poistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Saara-fanit. Mitä näissä ketjuissa SAA sanoa, ettei näitä suljettaisi?
Aikuisena taitaa olla vaikeaa opetella niitä ihan normaaleja käytöstapoja? Ei se muuta vaadi.
En pyytänyt sinulta kommenttia käytöstavoista - et tiedä kuka olen, etkä tiedä millaiset käytöstapani ovat. On myöskin minusta epäkohteliasta sinun puoleltasi olettaa minusta mitään - esim. että minun olisi vaikeaa opetella normaaleja käytöstapoja - pelkästään tämän yhden kysymykseni perusteella. Olen kirjoittanut ehkä 3-4 kommenttia yhteensä näihin ketjuihin, enkä tiedä, onko jokin minun kommenteistani aiheuttanut ketjun poistamisen. Vastaisitko siis nyt ystävällisesti kysymykseen: mitä näissä ketjuissa saa sanoa, ettei näitä suljettaisi?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaisen artistin/bändin faneissa ole kaikenlaista sakkia. En menisi leimaamaan kenennäöm fanikuntaa mielenterveysongelmaiseksi, ilkeää sanoa noin.
Olen samaa mieltä, että ilkeää kutsua ketään mielenterveysongelmaiseksi.
Saaran ongelma on ennemmänkin se, että fanit ovat pääasiassa nuoria joille idoli on maailman keskipiste ja jota kohtaan annettu kritiikki on suora hyökkäys heitä itseään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Scarlett Moffatt on naisiaan, joka poseeraa Saaran instakuvassa? Mielenkiintoinen hahmo, olisin yhden kuvan perusteella veikannut iän aivan pieleen, mutta sivuseikka... Hänkö niitä tosi-tv-juttuja alkaa järjestää?
Tuli tutuksi yhtena "Gogglebox"-hahmona (eli siis se ohjelma, jossa kuvataan ihmisia, jotka katsovat TV:ta). Oli ylipainoinen silloin. Ei ilmeisesti ole enaa sarjassa mukana, mutta sen jalkeen laihdutti hurjasti ja ilmeisesti on tehnyt vahan muutakin naamalleen ja kropalleen. Nykyisin lahinna pyorii jossain roskalehtien (The Sun, Daily Mail) palstoilla bikineissa yms. Eli on ns. turha julkkis. Ilmeisesti on kuitenkin saanut jonkin radiojuontajan pestin myos.
Ahaa, se selittää. Kasvot näyttivät melko fiksatuilta, tuli ehkä siksi kuva vanhemmasta naisesta. Jotenkin tosi-tvmäinen hahmo, päättelin siksi että voisi liittyä Saaran tuleviin juttuihin.
Saaran fanit ovat aikas fanaattisia...
Vierailija kirjoitti:
Nyt alan kyllä epäillä että tämä yksi negailija jonka kanssa jankkasin Saaran ystävyydestä Mattiin on palstamoderaattori, sillä KAIKKI viestit joissa olen hänelle vastannut täysin asiallisesti, on poistettu yksi toisensa jälkeen! Miten on edes mahdollista, että viesti jossa kaikki Saaran fanit leimataan mt-ongelmaisiksi poistetaan mutta minun, täysin puolueettomasti sanottuna asialliset viestit poistetaan?
Vai onko kiusaajasta tullut kiusattu? Fanit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, se selittää. Kasvot näyttivät melko fiksatuilta, tuli ehkä siksi kuva vanhemmasta naisesta. Jotenkin tosi-tvmäinen hahmo, päättelin siksi että voisi liittyä Saaran tuleviin juttuihin.
Hän on ollut autokolarissa, mikä halvaannutti jonkin/joitakin kasvohermon. Se jähmeyttää.
Olen kyllä suoraan sanottuna vähän huolissani siitä suunnasta, mihin tämä näyttää lähtevän. The Sun luottolehtenä? Ja tosi-tv-julkisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali eikä käytä tunteja päivästään haukkuakseen jotain julkkua keskustelupastalla.
Tai edes kehuakseen.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut autokolarissa, mikä halvaannutti jonkin/joitakin kasvohermon. Se jähmeyttää.
Olen kyllä suoraan sanottuna vähän huolissani siitä suunnasta, mihin tämä näyttää lähtevän. The Sun luottolehtenä? Ja tosi-tv-julkisuus?
Ok, hyvä kun korjasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nyt kyllä multipeukuttaa omia viestejään ja alapeukuttaa eri mieltä olevien... :D
Peukutukseen liittyy ihan oma spekulointinsa täällä vauva foorumilla. Yhdessä viestissä on monta elementtiä jota voi ihmetellä. Kirjoitustyyli, kirjoittajan persoonallisuus/diagnoosi, peukut, viestiin tulevat vastaukset jne. Sitten voi myös ihmetellä sitä viestin sisältöä myös.
Mitä tarkoitat?
Nyt Iltalehti uutisoi että Saarasta suunnitellaan dokumenttia. Milloin se reality-tv muuttui dokumentiksi? Tv-dokumentti on ihan eri asia kuin tosi-tv...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali eikä käytä tunteja päivästään haukkuakseen jotain julkkua keskustelupastalla.
Tai edes kehuakseen.😊
Kyllä se haukkuminen ihmetyttää enemmän kuin kehuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että ilkeää kutsua ketään mielenterveysongelmaiseksi.
Saaran ongelma on ennemmänkin se, että fanit ovat pääasiassa nuoria joille idoli on maailman keskipiste ja jota kohtaan annettu kritiikki on suora hyökkäys heitä itseään kohtaan.
En kyllä oikein usko, että on nuorten suosikki. Lasten ehkä, ja keski-iän ylittäneiden.
Nimenomaan. Siksi kaikki tämä spekulointi ja jankkaus onkin ihan hullua.