Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävälle joululahjaksi

Vierailija
13.12.2016 |

Alkaa jo paniikki iskeä. Olen kysellyt mitä haluaa lahjaksi, mutta ei osaa sanoa. Parin viime vuoden aikana on jo ostettu kello, vyö, lompakko, hajusteita jne. perusjutut. Nyt vaan ei enää keksi.

Olen ostanut kompressiosukat ja pipon, jota kerran katseli kaupassa, muttei hinnan takia ostanut itse. Joku "isompi" lahja siis puuttuu, koska tiedän, että mies on ostanut mulle kellon ja laukun, joiden yhteishinta on 600e luokkaa.

Mitä te olette ostaneet miehillenne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin miehelle painonnostovyön, jota on katsellut myös useamman kuukauden jo. Lisäksi ostan tietyn merkkisen hajuveden ja deodorantin. Näistä kaikista tulee jo kiva ja mieluisa paketti :)

Vierailija
2/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti paikalliseen thaikkulaan! 600 egellä saa KAKSI thaikkua ja todella tasokkaan estottoman käsittelyn eikä tarvitse ujostella lisäpalveluiden kuten anaalin pyytämisessä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellyjortikka voisi olla sopiva.

Vierailija
4/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä neulon villasukat.

Vierailija
5/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso eilisestä, edellispäivän ja sitä edellispäivän, jne... aloituksista

Vierailija
6/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se olla myös jotain yhteistä tekemistä? :) itellä kanssa ideat hukassa, niin ajattelin että tarjoon laskettelureissun ja sit jotain. Vähän erilaista kun ei olla ennen käyty yhdessä, saa mukavia muistoja :)

Vierailija
7/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Metsän salainen elämä kirjan.

Vierailija
8/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue eilisestä ketjusta.

Vierailija
9/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voishan se olla myös jotain yhteistä tekemistä? :) itellä kanssa ideat hukassa, niin ajattelin että tarjoon laskettelureissun ja sit jotain. Vähän erilaista kun ei olla ennen käyty yhdessä, saa mukavia muistoja :)

Päinvastoin. Osta lava kaljaa, rommipullo + colapullo sekä sano että saat 48 tuntia omaa aikaa. Kyllä mies nauttisi!

Vierailija
10/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ostettava joku pakkokivalahja? 

Näitä aloituksia tulee päivittäin useita ja se saa ihmettelemään, ettekö tunne miestänne yhtään? Mistä hän haaveilee, mitkä on unelmat, jne...

Toisen, kun tuntee niin ei tarvise väkisin keksiä ja ostaa jotain peruslahjoja.

Järjestin miehelleni karhunmetsästysmatkan venäjälle, koska tiedän että se on hänen pitkä aikainen haaveensa. Eli joku tämän tyyppinen unelman toteutus?

Vierailija
11/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä ei ole lahjan hinta vaan se, että se on sopiva saajalle. Joten valitettavasti sun pitää se itse keksiä.

Vierailija
12/12 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat lapun, että en osannut ostaa mitään ja etkä tarvitse mitään kun sinulla on jo se paraslahja mitä ikinä mies voi saada. Sinulla on minut. Voit kirjoittaa siihen myös ensivuoden hää-, vuosi-, puolivuosi, syntymä,- joulu- ja yms tänään sinun ostettava minulle lahjapäivä toiveet.