Paras perusvoide pintakuivalle kasvojen iholle?
Olen kokeillut kaikkea mahdollista ja en tiedä, että mikä näistä oikeasti on sopivin pintakuivalle sekaiholle jolle tuppaa tulemaan miliumeja. Olen lukenut kaiken mahdollisen apteekin perusvoiteista ja usealla merkillä on voiteita joissa sanotaan, että sopii pintakuivalle iholle, mutta kokemus on osoittanut ihan muuta.
Onko teillä joku tietty merkki selvästi muita parempi ja nimenomaan haluan apteekin perusvoiteen isossa pumppupullolla.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Aaa, olin jo ehdottamassa tätä, joka on toiminut itselleni: http://www.thebodyshop.fi/fi/oils-of-life-intensely-revitalising-cream/…
Kiito hyvästä vinkistä, nyt haluan kuitenkin kohtuuhintaisen perusvoiteen suurelle perheelle ;)
Itselle ei ole sopinut kun Vichy Aqualia thermal. Muista tullut näppyjä. Mutta tätähän ei isoissa pulloissa saa.
Vaikka Korppu nyt halusikin sen apteekin pumppupullon perusvoidett niin ehdotan silti kokeilemaan erilaisia öljyjä. Esim. manteliöljy on loistava koko keholle.
Miksi apteekista ja miksi pumppupullo? Tuo rajaa tosi paljon.
Itse käytän nivean pure natural sarjaa. Se on tosi hyvä. Pintakuiva iho mulla ja tosi helposti tulee näppylää.
Ja se ei ole vain se rasva mikä vaikuttaa, vaan myös se millä puhdistetat sen ihon. Väärä puhdustustuote, niin sillä rasvalla ei ole väliä.
Eli ei siis haeta kasvovoidetta vaan vartalovoidetta? Aika huonosti muotoilu kysymys. Miten ne miliumit liityy sitten tähän?
Mutta vastaus: decubal original on hyvä.
vartalovoidetta ei ol esuunniteltu kasvoille. Aika väärä kysymys. kuka niitä naamaan lätkii?
Vierailija kirjoitti:
Eli ei siis haeta kasvovoidetta vaan vartalovoidetta? Aika huonosti muotoilu kysymys. Miten ne miliumit liityy sitten tähän?
Mutta vastaus: decubal original on hyvä.
Juurikin otsikossa mainiten kasvojen pintakuivalle iholle!
Puhdistus on Erisan kosteuttava puhdistusgeeli ja alkoholiton kasvovei.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vastaus: decubal original on hyvä.Juurikin otsikossa mainiten kasvojen pintakuivalle iholle!
Puhdistus on Erisan kosteuttava puhdistusgeeli ja alkoholiton kasvovei.
t. ap
Siis kasvovesi :)
Aqualan Duo on mulla käytössä sekä kasvo- että vartalovoiteena. Tykkään juuri niistä isoista pumppupulloista, eipä tartte olla jatkuvasti uusia voiteita ostamassa.
Ap apteekin perusvoide on vartalovoide, ei kasvovoide. Apteekista saa kyllä kasvoillekin tarkoitettuja voiteita.
Olenko ainut, jonka mielestä tämä on ihan omituisen oloinen ketju?
Yhtä sekoilua...
Miksi haluat ehdottomasti apteekin tuotteen? Edullisia hyviä (myös hajustamattomia) tuotteita on monessa muussakin sarjassa, ellei jopa parempia. Ei nuo apteekissa myytävät ole mitenkään laadukkaita välttämättä. Itse en pysty käyttämään niitä, vaikka olen kokeillut jo monta eri merkkiä, ne eivät imeydy kunnolla ja aiheuttavat jotain näppyjä mutta iho kiristää silti.
Ap onko ihosi siis korppu vai miksi tuo nimimerkki? Kannattaa tarkistaa ruokavalio. Syötkö paljon laadukkaita rasvoja (siis esim ihan voita ja oliiviöljyä). Jos syö vähärasvaista ruokaa, niin iho kuivuu ja korppuuntuu. Saatko riittävästi vitamiineja ym? Sitten kannattaa tarkistaa se saippua/pesuaine. Suurin osa niistä kuivattaa ihoa pahasti, vaihda se.
Vierailija kirjoitti:
Ap apteekin perusvoide on vartalovoide, ei kasvovoide. Apteekista saa kyllä kasvoillekin tarkoitettuja voiteita.
Useissa apteekin perusvoiteissa on kuitenkin maininta siitä, että soveltuu myös kavoille.
Vaihda se puhd.geeli puhdistusmaitoon tai pese kasvosi sillä perusvoiteella. Puhdistusgeelit on tosi kuivattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useissa apteekin perusvoiteissa on kuitenkin maininta siitä, että soveltuu myös kavoille.
Soveltuu ei tarkoitta että olisi hyvä kasvoille.
Ap kuvitteletko että se että apteekissa myydään jotain, tarkoittaa että se olisi laadukas tai terveellinen tai hellävarainen tms? Ei se niin mene. Apteekissa myytävä kosmetiikka ja kosteusvoiteet ym ei ole mitään "lääkevalmisteita" eikä niitä testata eikä valvota kuten lääkkeitä. Eikä niiden tuotekehitykseen välttämättä ole panostettu paljoa. Jos puhdistusgeelin merkki on Erisan, ei se todellakaan tarkoita sitä että se olisi iholle hyvä tuote.
Osta apteekista tai eläinkaupasta biotiini/sinkki/metioniini-tabletteja. Eläinkaupasta ostettuna suunnilleen sama tuote on paljon halvempaa. Syö kuureittain. Itselläni miliumit hävisi näin. Geelit ovat liian kuivattavia pintakuivalle sekaiholle, käytä puhdistusmaitoa.
Aaa, olin jo ehdottamassa tätä, joka on toiminut itselleni: http://www.thebodyshop.fi/fi/oils-of-life-intensely-revitalising-cream/…