Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasokas, seksikäs, korkeasti koulutettu ja tyylikäs nainen

Vierailija
12.12.2016 |

silti mies valitsee empaattisen, kiltin, suloisen ja tyttömäisen naapurintytön joka vielä opiskelee. En voi ymmärtää miesten ajatuksen juoksua...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itseään "tasokkaaksi ja seksikkääksi" kerskuva nainen on yleensä aika ylpeä ja kovapäinen tapaus joka katsoo muita alaspäin (kuten juuri todistit ).  

Vierailija
2/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi yhdenillan juttuun, enkä varsinkaan naimisiin. Sinun korkea (mies)statuksesi saa minut pelkäämään ja ahdistumaan.

(mies)status = Miehelle tarkoitettu markkinointiarvo status aka voima, valta, seksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itseään "tasokkaaksi ja seksikkääksi" kerskuva nainen on yleensä aika ylpeä ja kovapäinen tapaus joka katsoo muita alaspäin (kuten juuri todistit ).  

Just näin. Itseään muita parempana pitävät on niitä kaikkein pahimpia. Tuollainen kelpaa yhteen "opetuskertaan", jossa tuollainen ylimielinen nainen alistetaan miehen tyydytykseen välineeksi.

Muutamia hauskoja muistoja vastaavista on. Mitään kestävää ei tuollaisen kanssa voi kuvitellakan, on sitten kuinka kaunis/tasokas/seksikäs tahansa.

T: dominoiva jännämies

Vierailija
4/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"silti mies valitsee empaattisen, kiltin, suloisen ja tyttömäisen naapurintytön joka vielä opiskelee. En voi ymmärtää miesten ajatuksen juoksua..." - Mies kaiketi valitsee kumppanin itselleen - tai niin ainakin minä teen -enkä kenellekään muulle.  

Vierailija
5/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se korkeasti koulutettu pois cv:stä ja katso mitä jää jäljelle.

Vierailija
6/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä aloituksia, joissa naiset halutaan saada uskomaan, että miehet haluavat mahdollisimman nuoren naapurintytön puolisokseen, eikä millään muilla ominaisuuksilla ole väliä...

Vierailija
7/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi itsellesi mies. oikeat miehet eivät halua seurustella tyttöjen kanssa. osalla miehistä on niin huono itsetunto, ettei ne kestä seukata uratykin kanssa. hyvä, että se valitsi sen tyyön nyt, eikä mitään aupairia sitte kun teillä olis ollut talot ja kaikki...

Vierailija
8/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei vaan ole mitään annettavaa miehelle, vaikka kovasti niin luulet.

9/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kannaltani onneksi näin.

Yleistän nyt karkeasti oman suhteeni koskemaan kaikkia vastaavia:

Näin jälkikäteen ajateltuna miehellä oli paljonkin syytä valita minut ennemmin kuin kaltaisesi nainen; minä olin mukautuvampi - pystyin muuttamaan maata helposti hänen perässään (pystyisitkö sinä muuttamaan kaupunkia, saati maata noin vain?), pystyin helposti mukautumaan hänen aikatauluunsa joka tietysti oli kiireinen. Saman statuksen omaavaa naista hän olisi nähnyt vain harvoin ja seksikin olisi pitänyt sopia viikkoja aiemmin kalenteriin... Minä sen sijaan pystyin matkustamaan mukana työmatkoilla, hänestä oli kiva näyttää minulle uusia paikkoja joita en ollut nähnyt. Kykenin antamaan hänelle jakamattoman huomioni vielä opiskellessanikin.

Lisäksi se, että en ole "high maintenance", on todella iso plussa miehen mielestä. Minua ei tarvitse odotella - olen aamulla 5 minuutin sisällä valmis lähtöön, minulla ei ole kummoisia vaatimuksia viinien yms. suhteen. Vain toisella meistä on työstressiä.

Kaltaisesi tasokkaan menestyjän kanssa yksinkertaisesti arki olisi hankalaa. 

Vierailija
10/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se jatkuva piereskelysi, ei sitä kestä Erkkikään.

M

Vierailija
11/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama. Aika tarkkanäköinen trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi