Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehet on lähes kaikki pelimiehiä

Vierailija
12.12.2016 |

tai muuten vaan sekopäitä? Normaalia ihmistä ei tunnu enää löytyvän normaaliin perhe-elämään

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei tarvitse kun mennä baaritiskille notkumaan, niin kyllä sieltä illan aikana tulee useampikin mies keskustelemaan. Ei ne kaikki miehet voi olla surkeita öykkäreitä. Vaihtoehtoisesti voi kaupassa kysyä hedelmävaa'an luona ihanaa miestä treffeille. Tai urheilukentällä kysyä miestä treffeille. Tai rannalla. Tai uimahallissa. Mikä on vaikeaa tässä, en ymmärrä. Usein naiset kuvittelevat, että aina mies tulee niille juttelemaan. Menisivät ite joskus ja avaisivat suunsa, niin saattaisi tulostakin tulla.

Vierailija
42/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkireiska kirjoitti:

Naisten ei tarvitse kun mennä baaritiskille notkumaan, niin kyllä sieltä illan aikana tulee useampikin mies keskustelemaan. Ei ne kaikki miehet voi olla surkeita öykkäreitä. Vaihtoehtoisesti voi kaupassa kysyä hedelmävaa'an luona ihanaa miestä treffeille. Tai urheilukentällä kysyä miestä treffeille. Tai rannalla. Tai uimahallissa. Mikä on vaikeaa tässä, en ymmärrä. Usein naiset kuvittelevat, että aina mies tulee niille juttelemaan. Menisivät ite joskus ja avaisivat suunsa, niin saattaisi tulostakin tulla.

Tämä pitää paikkansa. Käyn yksin baareissa ja jos näen jonkun naisen notkuvan yksin, niin saatan helposti mennä juttelemaan, vaikka en olisi edes kiinnostunut kyseisestä naisesta. Ei naisen tarvitse yksin olla. Mies saa yleensä olla yksin ellei itse ole aktiivinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin kyllä kunnollista ja luotettavaa miestä, jolle riittäisi yks nainen ja olis muutenkin vakaa ihminen. Raha ei ole se tärkein, kunhan työpaikka kuitenkin löytyy niin kun itseltänikin.

AP

"Raha ei ole tärkein, kunhan sitä on."

Etkö osaa lukea? Raha ei ole se mittari mulla miehen suhteen mutta tottakai on tärkeää että olis kuitenkin jonkunlainen työpaikka. Eli sen kyllä vaadin että mies niinkuin minäkin omalla työlläni tuon rahaa perheeseen.

AP

Kyllä teidät naiset tiedetään. Vaadit parempituloista miestä kuin itse olet ja sitten mies maksaa suurimman osan yhteisistä kuluista. Muutenhan se olisi ihan sama vaikka mies olisi työtön, jos mies tulisi toimeen sillä työttömyyskorvauksella ja hoitaisi sillä omat kulunsa ja sinä omasi, mutta tämähän ei käy kun sitten mies ei voisi maksaa sinun kulujasi.

Hyvä että tiedät, mutta et voi laittaa sanoja tuntemattoman ihmisen suuhun. Et tiedä mitä teen työkseni, mutta pärjään varsin hyvin omakotitalossa yksin asuessani eli siis tuloni ovat moniin naisiin verrattuna hyvät. Oletko koskaan kuullut tasa-arvosta? En myöskään halua elättää miestä, jos ei siihen ole jotain hyvää syytä, esim. sairastuminen parisuhteen aikana jne.

AP

Sitähän se tasa-arvo parhaillaan ois että elättäsitte välillä miehiä, ettekä aina vaan loisis miesten lompakoilla. Mitä tasa-arvoa se on ettei naiset ikinä elätä miehiä, vaikka miehet lähes aina elättävät naisia?

No itse olen elättänyt miestäni vuosia sitten päättyneessä parisuhteessa ja toista kertaan en sitä tee. Yhdessäkään parisuhteessa mies ei ole joutunut elättämään minua millään tavalla. Että kyllä niitä loisia myös löytyy miehissä...paljon.

AP

Eli olet joskus elättänyt miestä ja nyt oletat, että jokainen työtön mies etsii elättäjää? Aika mielenkiintoista ajattelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi