Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehet on lähes kaikki pelimiehiä

Vierailija
12.12.2016 |

tai muuten vaan sekopäitä? Normaalia ihmistä ei tunnu enää löytyvän normaaliin perhe-elämään

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kunnollisista miehistä ei tee aloitteita torjutuksi tulemisen pelossa. Siinä sitten molemmat tahoillaan miettivät, että onkohan tuo toinen kiinnostunut...

Vierailija
22/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin kyllä kunnollista ja luotettavaa miestä, jolle riittäisi yks nainen ja olis muutenkin vakaa ihminen. Raha ei ole se tärkein, kunhan työpaikka kuitenkin löytyy niin kun itseltänikin.

AP

"Raha ei ole tärkein, kunhan sitä on."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitoutumiskykyiset miehet ovat parisuhteissa. Jäljelle jäävät ne, joilla ei ole halua tai kykyä sitoutua.

Ja muuten, pelimieheys ei katso miehen ulkonäköä ja pahimpia tuntuvat olevan taviksilta näyttävät.

Tämä on valhetta, itse olisin halunnut sitoutua aina mutta minua ei ole naiset kelpuuttaneet.

Sitoutumiskykyisiä ja haluisia miehiä on paljon mutta ne ei kelpaa naisille kun taso on liian matala.

Vierailija
24/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isot tissit ei ole tärkeä, kunhan sellaiset löytyy."

Vierailija
25/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta yllättävän moni mies ei edes halua parisuhteeseen. Tunnen useita, jotka ovat silminnähden onnellisempia nykyään yksin kun aikoinaan naisensa kanssa. Itsekin olen tyytyväinen sinkku. En vaan jaksa sellaista tunne-elämän painolastia raahata mukana. Jää myös enemmän aikaa omiin puuhiin ja itselle. Voi lähteä baariin silloin kun itselle sopii, eikä kukaan voi väittää vastaan tai kieltää. Saa myös valita TV-kanavat itse, syödä mieleistään ruokaa, piereskellä, jättää siivoamatta tai tiskaamatta. Voi yöllä huvikseen lähteä autoilemaan pelkäämättä, että herättää toisen saapuessaan kotiin jne. Toisille sopii, toisille ei.

Vierailija
26/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin kyllä kunnollista ja luotettavaa miestä, jolle riittäisi yks nainen ja olis muutenkin vakaa ihminen. Raha ei ole se tärkein, kunhan työpaikka kuitenkin löytyy niin kun itseltänikin.

AP

Ja just tän takia ei jaksa edes yrittää saada naista. Jos saisi joskus rahaa, niin en ainakaan suomalaiseen naiseen sitä käyttäisi, vaan ottaisin jonkun aasialaisen hottiksen.

Vierailija
27/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ei halua sitoutua kanssasi, niin yrität itseäsi tasokkaampia miehiä. Tämähän se on monilla naisilla ongelmana, että kun kelpaavat tasokkaalle miehelle kertapanoksi tai vaikka vakipanoksikin, niin he luulevat, että nuo miehet on heidän tasoaan. Tasokas mies sitoutuu vain tasokkaan naisen kanssa.

Vierailija
28/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Etkö osaa lukea? Raha ei ole se mittari mulla miehen suhteen mutta tottakai on tärkeää että olis kuitenkin jonkunlainen työpaikka. Eli sen kyllä vaadin että mies niinkuin minäkin omalla työlläni tuon rahaa perheeseen.

AP

Vierailija
29/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitoutumiskykyiset miehet ovat parisuhteissa. Jäljelle jäävät ne, joilla ei ole halua tai kykyä sitoutua.

Ja muuten, pelimieheys ei katso miehen ulkonäköä ja pahimpia tuntuvat olevan taviksilta näyttävät.

Tämä on valhetta, itse olisin halunnut sitoutua aina mutta minua ei ole naiset kelpuuttaneet.

Sitoutumiskykyisiä ja haluisia miehiä on paljon mutta ne ei kelpaa naisille kun taso on liian matala.

Sinun kommenttiasi pidän valheena ja sinua valehtelijana.

Vierailija
30/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille miehille kelpaa nykyään vain timmit, isotissiset, irtoripsiset, irtohiuksiset barbin näköiset naiset. Ei normaalit tai luonnolliset naiset.

Vierailija
31/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Etkö osaa lukea? Raha ei ole se mittari mulla miehen suhteen mutta tottakai on tärkeää että olis kuitenkin jonkunlainen työpaikka. Eli sen kyllä vaadin että mies niinkuin minäkin omalla työlläni tuon rahaa perheeseen.

AP

Kyllä teidät naiset tiedetään. Vaadit parempituloista miestä kuin itse olet ja sitten mies maksaa suurimman osan yhteisistä kuluista. Muutenhan se olisi ihan sama vaikka mies olisi työtön, jos mies tulisi toimeen sillä työttömyyskorvauksella ja hoitaisi sillä omat kulunsa ja sinä omasi, mutta tämähän ei käy kun sitten mies ei voisi maksaa sinun kulujasi.

Vierailija
32/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen löytäminen joka on jännä on elämäni tarkoitus. Vähän niinkuin Kakarot DBZsta. Kilttimies, mukava, ihana mutta silti onnistuu saamaan pirusti aikaa koska omistaa koko elämänsä treenaamiselle. Tietysti hän on huono isä, aviomies mutta silti, menisin naimisiin <3

Vierailija
33/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehen löytäminen joka on jännä on elämäni tarkoitus. Vähän niinkuin Kakarot DBZsta. Kilttimies, mukava, ihana mutta silti onnistuu saamaan pirusti aikaa koska omistaa koko elämänsä treenaamiselle. Tietysti hän on huono isä, aviomies mutta silti, menisin naimisiin <3

Hä? Siis tekeekö treenaaminen miehestä jännän?

Vierailija
34/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei löydä miestä, niin täysin oma vika. Lopettakaa ulina ja tehkää tilanteelle jotain, jos miehettömyys ahdistaa.

Vierailija
35/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kyllä teidät naiset tiedetään. Vaadit parempituloista miestä kuin itse olet ja sitten mies maksaa suurimman osan yhteisistä kuluista. Muutenhan se olisi ihan sama vaikka mies olisi työtön, jos mies tulisi toimeen sillä työttömyyskorvauksella ja hoitaisi sillä omat kulunsa ja sinä omasi, mutta tämähän ei käy kun sitten mies ei voisi maksaa sinun kulujasi.

Hyvä että tiedät, mutta et voi laittaa sanoja tuntemattoman ihmisen suuhun. Et tiedä mitä teen työkseni, mutta pärjään varsin hyvin omakotitalossa yksin asuessani eli siis tuloni ovat moniin naisiin verrattuna hyvät. Oletko koskaan kuullut tasa-arvosta? En myöskään halua elättää miestä, jos ei siihen ole jotain hyvää syytä, esim. sairastuminen parisuhteen aikana jne.

AP

Vierailija
36/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkireiskalla röörit auki kirjoitti:

Jos nainen ei löydä miestä, niin täysin oma vika. Lopettakaa ulina ja tehkää tilanteelle jotain, jos miehettömyys ahdistaa.

Nii just! Ihme ulisijoita nämä nykyajan akat.

Vierailija
37/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Hyvä että tiedät, mutta et voi laittaa sanoja tuntemattoman ihmisen suuhun. Et tiedä mitä teen työkseni, mutta pärjään varsin hyvin omakotitalossa yksin asuessani eli siis tuloni ovat moniin naisiin verrattuna hyvät. Oletko koskaan kuullut tasa-arvosta? En myöskään halua elättää miestä, jos ei siihen ole jotain hyvää syytä, esim. sairastuminen parisuhteen aikana jne.

AP

Sitähän se tasa-arvo parhaillaan ois että elättäsitte välillä miehiä, ettekä aina vaan loisis miesten lompakoilla. Mitä tasa-arvoa se on ettei naiset ikinä elätä miehiä, vaikka miehet lähes aina elättävät naisia?

Vierailija
38/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULI ULI ULI. Kasvata pallit ja ole kuin mies, äläkä ulise!

Vierailija
39/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

AP

Sitähän se tasa-arvo parhaillaan ois että elättäsitte välillä miehiä, ettekä aina vaan loisis miesten lompakoilla. Mitä tasa-arvoa se on ettei naiset ikinä elätä miehiä, vaikka miehet lähes aina elättävät naisia?

No itse olen elättänyt miestäni vuosia sitten päättyneessä parisuhteessa ja toista kertaan en sitä tee. Yhdessäkään parisuhteessa mies ei ole joutunut elättämään minua millään tavalla. Että kyllä niitä loisia myös löytyy miehissä...paljon.

AP

Vierailija
40/43 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

AP

No itse olen elättänyt miestäni vuosia sitten päättyneessä parisuhteessa ja toista kertaan en sitä tee. Yhdessäkään parisuhteessa mies ei ole joutunut elättämään minua millään tavalla. Että kyllä niitä loisia myös löytyy miehissä...paljon.

AP

Noh niin oon minäkin elättänyt naisia, joka kerta ovat loisimassa. Eikä hirveesti enää kiinnosta alkaa maksamaan sitä suurempaa osaa kuluista ja sitten silti tulla jätetyksi, kun naista alkaa kyllästyttämään parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme