Miehen ehdot avoimelle suhteelle
Olemme keskustelleet avoimesta suhteesta mutta miehellä on ehtona että minä saan harrastaa seksiä vain naisten kanssa. Olen siis bi ja mieheni mielestä tuo on reilua. Hän saisi maata tosin naisten kanssa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, ensinnäkin lesboseksi on kaunista ja kiihottavaa. Mutta toisaalta en näe sitä minään "oikeana" seksinä, koska muna pillusta puuttuu. Näen se ennemminkin naisten välisenä kevyenä hauskanpitona.
Ihan oma mielipide vain, ja oma tyttöystävä saa sekstailla naisten kanssa niin paljon kun haluaa, mutta toisten miesten kanssa en olisi valmis jakamaan.
Kai heteroseksikin on no, jos ei kaunista niin ainakin kiihottavaa? Ookoo, munat pillut, jos muna ei mene pilluun niin oisko seksi miehen kanssa silloin ihan jees? Musta on hassua ettei miehiä ilmeisesti lainkaan häiritse se jos joku toinen ihminen tuottaa tyttöystävälle / ex-tyttöystävällen tms. parempia orgasmeja kuin mies itse koskaan - pääasia on ettei se orgasmien tuottaja ole mies ja muna ei mene pilluun! xD
Jos heteromiesten ajatusmaailma seksissä on tuo, en enää yhtään ihmettele että jos heteronaisia kiinnostaa kokeilut naisten kanssa. x)
Kuten todettua, oma mielipide ja näkemys asiaan. En ota lesboseksiä kovin vakavasti, vaan pidän sitä lähinnä leikkinä.
Ei ole reilua. Toiselta rajataan puolet potentiaalisista pois, mutta toinen saa pitää kaikki potentiaaliset petikumppanit vaihtoehtoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, ensinnäkin lesboseksi on kaunista ja kiihottavaa. Mutta toisaalta en näe sitä minään "oikeana" seksinä, koska muna pillusta puuttuu. Näen se ennemminkin naisten välisenä kevyenä hauskanpitona.
Ihan oma mielipide vain, ja oma tyttöystävä saa sekstailla naisten kanssa niin paljon kun haluaa, mutta toisten miesten kanssa en olisi valmis jakamaan.
Kai heteroseksikin on no, jos ei kaunista niin ainakin kiihottavaa? Ookoo, munat pillut, jos muna ei mene pilluun niin oisko seksi miehen kanssa silloin ihan jees? Musta on hassua ettei miehiä ilmeisesti lainkaan häiritse se jos joku toinen ihminen tuottaa tyttöystävälle / ex-tyttöystävällen tms. parempia orgasmeja kuin mies itse koskaan - pääasia on ettei se orgasmien tuottaja ole mies ja muna ei mene pilluun! xD
Jos heteromiesten ajatusmaailma seksissä on tuo, en enää yhtään ihmettele että jos heteronaisia kiinnostaa kokeilut naisten kanssa. x)
Eiköhän se ajatusmaailma ole lähinnä se, että ei tahdota menettää puolisoa. Ei uskota siihen, että nainen alkaisi seurustelemaan toisen naisen kanssa, että heidän välillään kyse olisi puhtaasti seksistä. Ehkä jopa optimitilanteessa pääsisi mukaan kimppaan.
Toinen mies voi olla parempi kuin itse, pelätään ainakin.
Reilu asetelma tämmöisessä tilanteessa sitten olisi se, että nainen saa olla vain naisten kanssa ja mies saa vain olla vaikkapa lihavien tai itseään yli 20v vanhempien naisten tai esim. vain maksullisten kanssa tms. Siis siten, että riski siihen, että homma ei jää pelkkään seksiin toisen kanssa minimoidaan.
Itselle esim. olisi ihan ok jos keski-ikäinen vaimo nussuttelisi menemään alle 20v teinipoikien tai toisten naisten kanssa, en kokisi uhkana parisuhteelle.
Okei. Edelleenkään en kyllä ymmärrä miksi miehet niin kovasti luottavat siihen että bi-naisen voisi menettää miehelle mutta naiselle ei. Tottakai voi. Hmm.
Biseksuaalit saisivat tappaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Biseksuaalit saisivat tappaa itsensä.
Tälle tuli takaraivoon epämiellyttävä ajatus että jää oman naisensa silmissä seksissä auttamattomasti kakkoseksi naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ikimaailmassa suostuisi avoimeen suhteeseen, mutta suostuisi heti, että ottaisimme toisen naisen sänkyyn. Tai jopa siihen, että itse ei olisi paikalla.
Eli sanoisin, että sinua nyt yritetään kusettaa.
Miten AP:ta yritetään kusettaa? Jos AP on bi niin hän EI voi vaatia että saa harrastaa seksiä niin miesten kuin naisten kanssa jos oma mies harrastaa sekiä vaan toisen sukupuolen kanssa.
On täysin eri asia harrastaako kumppani seksiä saman vai eri sukupuolen kanssa. Jos saman niin se toinen on suora kilpailija hänelle itselle.
Mutta moni nainen ei taas suostuisi siihen että bi mies harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa.
Eikö ne miehen kanssa seksiin suostuvat vieraat naiset ole ihan samalla tavalla suoria kilpailijoita ap:lle kuin miehet ap:n miehelle? Ovat tietenkin. Eikä se mikään avoin suhde ole jos mies yrittää kontrolloida puolisonsa seksielämää vs. itse saisi tehdä mitä haluaa.
Tietenkin on mutta AP:han saa jo osittain mitä haluaa. Hän on myös kiinnostunut toisista naisista.
Avoimessa suhteessa on säännöt. Ei siinä todellakaan saa tehdä mitä haluaa. Yleensä niissä ei saa tavata toista kuin kerran eikä ikinä ketään jota aiemmin tuntee. Mitään tunteita ei myöskään saa olla mukana.
Siksi avoin suhde onkin miehen puolesta erittäin huono juttu. Koska nainen saa miehiltä seksiä erittäin helposti mutta mies ei saa naisilta seksiä kuin erittäin suurella työllä.
Jos näin ajatellaan, ap:n mies saa jo täysin mitä haluaa. Jotta suhde olisi tasapainossa, ap:n tulisi saada vapaasti harrastaa seksiä naisten kanssa ja samalla ap:n mies olisi uskollinen ap:lle.
Eihän mies saa kaikkea mitä haluaa. Jos se saisi kaiken mitä se haluaa niin se saisi aloittaa vaikka toisen sivusuhteen.
Tiesitkö että avoimissa suhteissa jossa mies on bi niin naiset kieltää käytännössä aina miesten välisen seksin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole reilua. Toiselta rajataan puolet potentiaalisista pois, mutta toinen saa pitää kaikki potentiaaliset petikumppanit vaihtoehtoina.
Ettei kuitenkin oikea luku olisi isompi kuin puolet? Ihan jo siksikin kun suurin osa naisista on heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ajatusmaailma ole lähinnä se, että ei tahdota menettää puolisoa. Ei uskota siihen, että nainen alkaisi seurustelemaan toisen naisen kanssa, että heidän välillään kyse olisi puhtaasti seksistä. Ehkä jopa optimitilanteessa pääsisi mukaan kimppaan.
Toinen mies voi olla parempi kuin itse, pelätään ainakin.
Reilu asetelma tämmöisessä tilanteessa sitten olisi se, että nainen saa olla vain naisten kanssa ja mies saa vain olla vaikkapa lihavien tai itseään yli 20v vanhempien naisten tai esim. vain maksullisten kanssa tms. Siis siten, että riski siihen, että homma ei jää pelkkään seksiin toisen kanssa minimoidaan.
Itselle esim. olisi ihan ok jos keski-ikäinen vaimo nussuttelisi menemään alle 20v teinipoikien tai toisten naisten kanssa, en kokisi uhkana parisuhteelle.
Okei. Edelleenkään en kyllä ymmärrä miksi miehet niin kovasti luottavat siihen että bi-naisen voisi menettää miehelle mutta naiselle ei. Tottakai voi. Hmm.
Koska jos nainen valitsee toisen naisen niin ei miehellä ole koskaan ollutkaan mitään mahdollisuuksia. Miehet haluaa että nainen haluaa häntä myös siksi että hän on mies. Miehet haluaa että nainen haluaa seksissä myös yksinkertaisesti kyrpää.
Jos nainen taas ilmoittaa että hän voi aivan hyvin nussia myös naista ja jopa seurustella sen kanssa niin sellainen nainen ei edes miestä enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla heteromiehen pitäisi saada jotain lisäoikeuksia jos bi-nainen saa harrastaa seksiä sekä miesten että naisen kanssa? Ei tuo nainen saa jotain enemmän, jos mies ei ole kiinnostunut miehistä, vaan hän saa sen mistä on kiinnostunut, mikä nyt sattuu olemaan miehen kiinnostuksia monipuolisempaa. Jos miestä jotenkin pelottaa antaa naisensa muille miehille koska se tuntuu kilpailulta, miksi naisen pitäisi kiltisti antaa miehensä muille naisille?
Koska kukaan ei voi saada kaikkea. Kun aloitetaan vapaa suhde niin siinä katsotaan että kumpikin on samalla viivalla. Suurin syy avointen suhteiden kaatumiseen on se että toisella riittää vientiä ja toisella ei.
Toiseksi suurin syy on se että toinen tekee toisen mielestä jotain sellaista josta hän ei pidä.
Siksi avoimessa suhteessa on tiukat säännöt jos sen haluaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies naisesi panokumppanina on pelottavampi asia kuin nainen?
Koska toinen mies on kilpailija, uhka, ja ällö. En minä halua koskea naiseen, johon toinen mies on hiljattain yhtynyt. En nyt avoimeen suhteeseen ikinä lähtisi muutenkaan.
Pettämisen toisen naisen kanssa voisin antaa anteeksi, mielummin kuitenkin olisi pyytänyt lupaa. Pettämistä toisen miehen kanssa en ikinä antaisi anteeksi, ja suhde loppuisi välittömästi. Vaikka olisi viisitoista lasta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä kommentointia.
Ap, teillä oon parisuhteessa myös se ongelma ettei miehesi pysty hyväksymään todellista identiteettiäsi biseksuaalina, jos todella on noin urpoa asiaa ehdottanut.
Seksikumppani on seksikumppani, mitä väliä sillä on onko se nainen vai mies.
T. Bi
Helvetin paljon väliä. Kuin yö ja päivä.
t. HetskuMiäs
Tämä. Mua aina ihmetyttää että miten niin kahden naisen välinen seksi ei ole "oikeaa" seksiä. Tuolla logiikalla mies ja nainen eivät ole harrastaneet seksiä jos he tyydyttävät toisensa käsipelillä tai oraalisesti - mitään pettämistä ei ole tapahtunut! Oikeassa elämässä tämä ei tietenkään menisi mitenkään läpi, niin ihmetyttää miksi joistain miehistä on ok että tyttöystävä "leikkii seksiä" naisten kanssa.
Kaksi miestä eivät harrasta keskenään seksiä jos penetraatiota ei tapahdu? Joo, tämäkin oli lähinnä naurettava ajatus.