Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintainen nainen! Miltä tuntuu saada miesten ihailua ja miesten ihailevia katseita osaksesi?

Vierailija
12.12.2016 |

Hyvältähän se tuntuu, eikö vain? :)

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Aikuisena ei jaksa kiinnittää huomiota siihen kuka kenenkin tissejä kattelee ja miten.

Mulla on imetyksen takia vielä isommat kuin yleensä.

Vierailija
42/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mä  en usko että kaikki isorintaiset saavat ihailua osakseen. Usein (Suomessa) isorintaiset ovat myös ylipainoisia, jopa lihavia. Sellaisia rintavia mutta normaali/hoikkavartaloisia näkee tosi harvoin. He ovat kyllä kauniita.

Mulla on vain B kupin rinnat sirossa vartalossa ja aina on tullut ihailevia katseita joten ei ole rinnanmitasta kiinni:) Isompia en osaisi edes kuvitella tähän kroppaani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusalliselta ja vaivaannuttavalta. Rintoja tuijottavat pääasiassa ne iljettävät läskimahaiset keski-ikäiset miehet.

Vierailija
44/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä muista saaneeni koskaan mitään ihailevia katseita. Mutta olenkin jo mummoikäinen, pukeudun kirpparivaatteisiin enkä meikkaa. 75G

Mitä, kirjoitinko minä jo tuon äsken? En sentään, kokoni on jo ainakin H, mutta ihan sama kokemus. Ja minä olen sentään kantanut näitä hinkkejä miesvaltaisissa työpaikoissakin vuosikymmeniä.

Syy voi tosin olla se, että en ole niin suuresti koskaan kiinnittänyt miesten katseisiin huomiota, ovatko lie olleet ihailevia vai vihailevia. Ihan yhdentekevää minulle.

Ootko Ulla :D

Vierailija
45/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli niiiiiin kivaa olla muita päätä pidempi isorintainen tiimalasi 12-vuotiaana, kun muilla hädin tuskin oli alkaneet tissit kasvaa. Mitäs siitä että kiusattiin koulussa läskiksi ja huoraksi ja hinkkimuijaksi ja lehmäksi. Oli toooodella hauskaa kuunnella humalaisten viisikymppisten huutelua (kun muut ilmeisesti naamasta, Aku Ankka -repusta ja ala-asteen pihalla kävelystä huomasivat mun olevan max 12v). Ei sitten yhtään ahdistanut kun joku känninen juoksi perässä huutaen "tissityttö, tissityttö tule sedän sylkkyyn".

/en sarcasm

Hyi helvetti vieläkin tulee oksennus suuhun kun ajattelee teinivuosia. Nykyään en uskalla mennä mihinkään ilman miestä kun on pari kertaa ahdisteltu juurikin tisseihin takertumalla, ja välilevy poksahti näiden painosta niin paha puolustaa itseään...

N25, 70J, 12-vuotiaana jo 65G

Vierailija
46/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut rintojeni saavan erityistä huomiota tai katseita. Uk koko 30GG yleisimmin käytössä.

Vierailija
47/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mielelläni vaihtaa pienempiin tisseihin. En tykkää saada tisseillä huomiota, enkä niitä korostakaan. Erityisesti vanhempien miesten huomio ärsyttää.

Vierailija
48/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sama kokemus eli ahdistelu alkoi kun olin 11-12 vuotias ja ahdistelijat olivat viisikymppisiä miehiä. Oli kamalaa kävellä pikkukylän raitilla kun omaa isää vanhemmat miehet huuteli 'Pikkupupuliini, tule sedän syliin' tai 'Noiden väliin kelpaisi hinkata' ja ' maksaisin mitä vaan että pääsisin noiden säärten väliin'. Minustakin naamasta ja vaatteista näkyi että olen ala-asteella, mutta sääret olivat pitkät ja kroppa tiimalasi. Mitä ne miehet ajatteli? Onneksi luokkakaverit eivät kiusanneet joten ehkä sen ansiosta en ole niin traumatisoitunut kuin jotkut muut ketjun vastaajat.

Vierailija
49/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tissit laitetaan esille, sitten loukkaannutaan kun niitä katsotaan:D

Vierailija
51/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen jo 40 vuotias vaikka kuppikoko on iso, ei kukaan enää kiinnitä huomiota. En myöskään käytä avokaulaisia paitoja tms joten kukaan ei kiinnitä kuppikokoon huomiota.

T: N40, koko 70j

Vierailija
52/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tunnu, idiootti. En halua enää kuulla ainuttakaan kommenttia rinnoistani enkä halua että tuntemattomat miehet pällistelevät niitä.

Koita itse kävellä sellaisten kanssa päivä - ei todellakaan ole imartelevaa!

Vierailija
53/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei tarvitse edes laittaa esille niin jo huomautellaan.

Vierailija
54/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusalliselta, en pidä siitä jos kyseessä ei ole avomieheni ihailu.

Ihan perustoppi korostaa rintoja ja katseita kerääntyy vaikka kuppikoko ei ole hullu. Kerran jopa asiallisen miehen työhaastatellessa karkailk katse, todella epämukava olo tuli ja vaikutti tilanteen sujuvuuteen.

85E

Vierailija
55/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Se tuntuu ikävältä, kun joku puhuu minulle tuijottaen rintojani. Ei minusta ole mitenkään mukavaa jos joku katselee rintojani, tulee yleensä vaivautunut olo ja jotenkin "vajaa" fiilis niistä miehistä. Vilkaista voi ja siinä tuskin on mitään pahaa, mutta tuijottaminen on vain noloa...

Minulla luomu D kupit ja ikää 40v. Ei ole mitkään ryppyiset riipputissit vaan terhakat. Musta on kiva hiukan härnätä tisseillä miehiä. Olen miesvaltaisella alalla (IT ala) ja käytän yleensä tiukkoja paitoja ha sellaisia että rintacako näkyy sentin verran eli vähän.

On hauska huomata kuinka jotkut miehet tuijottaa tuota rintavakoa kun puhuvat mulle, osa vilkuilee välilä rintoja ja kai kuvittelee etten huomaa. Nauttikoon rinnoistani katselemalla, koskea ei saa.

Lisäksi olen huomannut, että saan palavereissa usein tahtoni läpi jos pidän rinnat esiin tuovaa puseroa eli osaan hyödyntää tissietua tarpeen vaatiessa.

Vierailija
56/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säkkejäkö pitäis pitää yllä kun peruspaidatkin korostaa rintoja?

Tällä hetkellä mulla on jakku ja löysä t-paita, jossa ei tosiaan ole syvään uurrrettu kaula-aukko vaan menee lähes kaulaan asti.

Ja silti hyvin näkyy tissit. Ihme kommentti sulla, en voi töissä pitää mitään XXXXL miesten paitaa.

Vierailija
57/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselijat on pääsääntöisesti niitä äijiä, jotka ei naista muutenkaan saa, ja ovat sovinismiin taipuvaisia naisen alistajia. Pikkunakkisia käteensä vetäjä luusereita. Muuta niiden kädet ei osaa hyväillä kuin minikikkeliään ja kaljapulloa.

Vierailija
58/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä takakireää porukkaa. Jos ei halua katseita, älä pukeudu liian avonaisiin tai kestä kuin Nainen. Kyllä rinnat heteroa kiinnostaa oli siitä mitä mieltä tahansa.

Vierailija
59/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, ehkä yläaste/lukioiässä siinä näki vielä jotain hienoa, mutta ei enää. Pääasiassa "huomiota" saan +40v miehiltä, omanikäisiltä sitä ei heru. Baarissa joku saattaa käyttää silmiään niissä, mutta ei minulle kukaan mitään tule puhumaan :') 

Yhtälailla naisetkin tuijottavat, he myös ottavat usein kontaktia kun haluavat ihmetellä näitä (ja jopa koskea)  :D Ja on muuten virheoletus, että isorintaiset naiset saisivat helposti miehen! Olen muuten sopusuhtainen ja omasta mielestäni kaunis, mutta pian neljä vuotta sinkkuna.. Asun yli 150 000 asukkaan kaupungissa enkä ole kovin nirso, mutta silti ei löydy :D

N21, 80M

Liian suuret ryntäät naisella tekee tästä helposti halvan, ja antaa yksinkertaisen vaikutelman. Ei kukaan itseään arvostava mies alkaisi seurustella jättirintaisen naisen kanssa juuri tuostakin syystä, eikä ole mukavaa kun sellaiset ala-arvoiset juoponnäköiset miehen rötäleet kuolaa tyttöystävän rintojen perään.

Vierailija
60/70 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä takakireää porukkaa. Jos ei halua katseita, älä pukeudu liian avonaisiin tai kestä kuin Nainen. Kyllä rinnat heteroa kiinnostaa oli siitä mitä mieltä tahansa.

Voi luoja olet pelle. Jos on isot tissit, niin ei todellakaan tartte edes pukeutua avonaisesti. Kuolaajia riittää silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi