Isorintainen nainen! Miltä tuntuu saada miesten ihailua ja miesten ihailevia katseita osaksesi?
Kommentit (70)
En saa. Ilkeitä kommentteja ja pilkkaa senkin edestä. Minulla on roikkuvat rinnat, samankokoiset ja -malliset tissit kuin chicagoiidalla: http://chicago187.blogspot.fi/2014/09/fools-gold.html?m=0
Olisipa kiinteät, kauniit ja pienet rinnat.
Se on ihan P.A.S.K.A.A. V*tuttaa se p*rk*leen tuijotus. Taidat olla aika idiootti, ap.
Mulla ei todellakaan ole mitkään jättilollot, vaan 75b kokoiset ja näitäkin toljotetaan ihan estottomasti. Ei imartele pahemmin, ja yleensä ne pahimmat kyylääjät on sellaisia setiä, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Mun ystävälläni oli aikoinaan massiiviset g-kupin ryntäät ja kärsi setämiesten kuolailuista paljon, niin että alkoi kulkemaan ryhti kumarassa, etteivät buubsit korostuisi. Ja pukeutui ylisuuriin telttoihin teininä.
No, itse sain kommentteja ja huomiota jo 12-vuotiana ja oli HYVIN epämiellyttävää. Jouduin koulukiusatuksi rintojen vuoksi ja kokea erilaista häirintää. En mennyt miehiä LÄHELLEKÄÄN sen vuoksi kuin yli 20-vuotiaana. Setämiehet aina ällöttivät. Ja naiset jotka toitottivat että olen muka onnekas. Noh, kun en satu olemaan lunttu, prostituoitu tai glamour-malli niin mitä helvettiä minä nillä teen???
Harkitsin rintojen piennenystä kun joku teinipoika haukkuin minua roikkurinnaksi kun olin 13-v. Ei juuri itsevarmuutta tuoneet minulle. Isoäidillä oli samat ongelmat aikoinaan. Äiti ei tajunnut koska oli aika pienirintainen.
Nykyinen mies sanoi ettei minun tarvitse mennä piennykseen, olen hänen mielestään hyvä tälläisenä kun olen. Eka mies jonka kosketus ei ällötä minua.
Kamalalta, nuorempana itkin monesti kun ahdisti kommentit mitä olin kuullut mieheltä.
Ikä suojaa. Ei näitä näkemättömän voi olla.
I90
Lasisilmä kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Se tuntuu ikävältä, kun joku puhuu minulle tuijottaen rintojani. Ei minusta ole mitenkään mukavaa jos joku katselee rintojani, tulee yleensä vaivautunut olo ja jotenkin "vajaa" fiilis niistä miehistä. Vilkaista voi ja siinä tuskin on mitään pahaa, mutta tuijottaminen on vain noloa...
Pistä paidasta nappi tai pari enemmän kiinni.
Kyllä ne kuule näkyy vaikka ihoa ei näkyisikään.
Mitä tiukempi kaula-aukko, sitä suuremmilta rinnat näyttää. Poolopaita on pahin tissienesittelypaita.
Jos kaula-aukko on väljempi niin rinnat eivät näytä niin jättimäisiltä.
Häiritsevää. Minnekään ei voi mennä avonaisessa topissa/paidassa kun miehet tuijottavat vain rintojani. Pukeudun melkein aina jätesäkkiin....
65J
Ei. Ihailevat katseet eivät lievitä yhtään sitä jumalatonta niska-hartia särkyä, joka painavista rinnoista tulee. :(
Vierailija kirjoitti:
EVVK joku tissien ihailu. EVVK miehet, jotka luulevat, että tissien kehuminen on jotenkin imartelevaa. Idiootteja!
Propagandaa.
En ole koskaan saanut ihailevaa katsetta keneltäkään. Jos on muuten ruma, on ihan sama, minkä kokoiset tissit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tuntunu hyvältä. Miksi sen olis pitänyt tuntua???
Tissien pienennysleikkauksessa sitten kävin aikoinaan, ja hyvältähän se tuntuu kun kukaan ei enää noteeraa pelkkien kikkien perusteella.
Eikä muunkaan senpuoleen.
Tarkotat ettei mua noteerata minkään asian takia? Noteerataanpas :) Ihan vaan tavis ihmisenä. Mutta kukaan ei enää tuijota kikuusia eikä kommentoi niitä. Jee!
Voi sinua hassua! Olet vissiin katsonut liikaa amerikkalaisia hömppäfilmejä, jos kuvittelet oikeasti miesten "ihailevan" suuria rintoja.
Ei sen niin mene, vaan reaalimaailmassa miehet pikemminkin varovat tuijottamasta niitä liian pitkään. Näin siis Suomessa, ns. suuressa maailmassa en ole juuri näitä esitellyt. Itse asiassa ole kohdannut kohtuullisen pitkän ja värikkään elämäni aikana vain yhden miehen, joka oli suuresti ja vilpittömästi rakastunut (vain) rintoihini.
Oma lukunsa ovat sitten ne "ihailijat", joista me emme todellakaan ilahdu! Onneksi heitä on todella pieni vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä muista saaneeni koskaan mitään ihailevia katseita. Mutta olenkin jo mummoikäinen, pukeudun kirpparivaatteisiin enkä meikkaa. 75G
Mitä, kirjoitinko minä jo tuon äsken? En sentään, kokoni on jo ainakin H, mutta ihan sama kokemus. Ja minä olen sentään kantanut näitä hinkkejä miesvaltaisissa työpaikoissakin vuosikymmeniä.
Syy voi tosin olla se, että en ole niin suuresti koskaan kiinnittänyt miesten katseisiin huomiota, ovatko lie olleet ihailevia vai vihailevia. Ihan yhdentekevää minulle.
Haluan niitä ihailevia katseita vain mieheltä jonka olen itse valinnut. Tosin tällä hetkellä se mies ei ehkä tajua että olen hänet valinnut. Mies on minua noin 10 vuotta vanhempi, daddy-vartaloinen duunari ja minä olen isompana pomona samalla työpaikalla. Jostain syystä käyn todella kuumana tähän mieheen ja flirttailen hienovaraisesti tilaisuuden tullen. Viime viikolla puin takkia päälle venytellen, niin että mies pystyi katsomaan kroppaani ja rintojani. Ja mies katsoi enkä tiedä arvasiko että show oli vain hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Oman miehen ihailu on ihanaa. Muiden äijien tuijotus lähinnä iljettää.
-N35 (luomu 75C)
Taitaa kuppikoko olla aika hakusessa jos oikeasti isorintaisella on käytössä 75C.
Vierailija kirjoitti:
Saan sivistyneiltä miehiltä huomiota ihan muiden avujeni vuoksi kuin vartaloni, joka puolestaan kirvoittaa kommenttia sellaisilta .. no.. sivistyksellisesti rajoittuneemmilta miehiltä.
Ensin mainittu kiihottaa, jälkimmäinen aiheuttaa lähinnä oksennusrefleksin.
N24
Niinhän sinä kuvittelet. Todellisuudessa osa miehistä vain peittää todelliset ajatuksensa paremmin ja kutsut tätä valehtelua sivistykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Saan sivistyneiltä miehiltä huomiota ihan muiden avujeni vuoksi kuin vartaloni, joka puolestaan kirvoittaa kommenttia sellaisilta .. no.. sivistyksellisesti rajoittuneemmilta miehiltä.
Ensin mainittu kiihottaa, jälkimmäinen aiheuttaa lähinnä oksennusrefleksin.
N24
Saako sivistynyt mies kommentoida tissejäsi ihailevasti sitten kun panette?
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, ehkä yläaste/lukioiässä siinä näki vielä jotain hienoa, mutta ei enää. Pääasiassa "huomiota" saan +40v miehiltä, omanikäisiltä sitä ei heru. Baarissa joku saattaa käyttää silmiään niissä, mutta ei minulle kukaan mitään tule puhumaan :')
Yhtälailla naisetkin tuijottavat, he myös ottavat usein kontaktia kun haluavat ihmetellä näitä (ja jopa koskea) :D Ja on muuten virheoletus, että isorintaiset naiset saisivat helposti miehen! Olen muuten sopusuhtainen ja omasta mielestäni kaunis, mutta pian neljä vuotta sinkkuna.. Asun yli 150 000 asukkaan kaupungissa enkä ole kovin nirso, mutta silti ei löydy :D
N21, 80M
Ehkä olet liian kaunis ja miehet luulevat sinun olevan varattu.
Varmasti tuntuu useimmista hyvältä.