Testi: Kuinka monta sanaa kirjoitatte minuutissa
https://10fastfingers.com/typing-test/finnish
Tuloksia kehiin, itse sain 64 sanaa minuutissa!
Kommentit (22)
101 WPM
504 näppäinpainalluksia
Oikeita sanoja 72
Vääriä sanoja 0
69 WPM
Mulla on ongelmana, että ajatus herpaantuu välillä. Olisi luontevampaa kirjoittaa kokonaisia virkkeitä, yksittäisten sanojen nopea kirjoittaminen on outoa.
96 wpm. Yllättävän hyvin läppäri sylissä, täytyy kokeilla kunnon näppiksellä loppuviikosta uudestaan kun on toimistolle asiaa.
66 sain eka yrittämällä mutta en ollut kunnolla valmistautunut
66
Tuo 96 on kyllä ammattilaisen lukema, koska olen aika nopea ainakin ikäluokassani, kun olen jo 61-vuotias.
Vähän takeltelin alussa ja tuli yksi virhe.
66 täälläkin :)
Jännä, että jotenkin hermoilee, vaikka ihan yksin täällä olen ja mitään "tulosta" ei tarvitse tulla. Minustakin yksittäisten sanojen kirjoittaminen oli jotenkin vaikeaa.
Olen parempi luonnollisessa tekstissä. Muilla kielillä olen muuten hitaampi, vaikka hallitsen oikeinkirjoituksen niin ruotsiksi kuin saksaksi. Ei vain tule niin luontevasti joka siirto sormilla.
Onko teillä kymmensormijärjestelmä vai kotikutoiset systeemit käytössä? Minulla on ihan perinteinen kymppijärj.
Vierailija kirjoitti:
104.
Vau!
Mikähän on ennätys, selviääkö sivustolta?
Vierailija kirjoitti:
66 täälläkin :)
Jännä, että jotenkin hermoilee, vaikka ihan yksin täällä olen ja mitään "tulosta" ei tarvitse tulla. Minustakin yksittäisten sanojen kirjoittaminen oli jotenkin vaikeaa.
Olen parempi luonnollisessa tekstissä. Muilla kielillä olen muuten hitaampi, vaikka hallitsen oikeinkirjoituksen niin ruotsiksi kuin saksaksi. Ei vain tule niin luontevasti joka siirto sormilla.
Onko teillä kymmensormijärjestelmä vai kotikutoiset systeemit käytössä? Minulla on ihan perinteinen kymppijärj.
Täällä oli ihan kotikuntoinen sormijärjestys ja tuloksena 96. Ja joo hauska kyllä kun alkoi hermostuttaa vaikka ei ketään katsomassa, kai oli sen verran suoritustilanne kuitenkin. :)
93. Skandit on vaikeita, harvoin kirjoitan suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
104.
Vau!
Mikähän on ennätys, selviääkö sivustolta?
Ei siellä taida lukea kuin aina viimeisen vuorokauden parhaat tulokset. :( Ja nekin vain kirjautuneilta käyttäjiltä.
12 sanaa minutissa.
Olisi kiva tietää tulos gaussinkäyrällä koko väestöstä.
78 VMP
392 lyöntiä/minuutti. Tarkkuus 100%, sanoja 51.
Zaltys kirjoitti:
93. Skandit on vaikeita, harvoin kirjoitan suomeksi.
93 sanaa? En usko, laita kuvakaappaus tuloksesta.
98.