Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille tuo ärsyttävä ponnahdusikkuna "Tilaa odottajan uutiskirje"?

Vierailija
12.12.2016 |

Niin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulee! Se on suoraan sanoen saatanasta, ja tänään sitä on viilattu vielä monta astetta ärsyttävämmäksi lisäämällä siihen kuvottava raskausvatsakuva, niin että pop-up peittää koko keskustelun. BTW, nuo Niin?-kysymykset ovat myös helvetin ärsyttäviä.

Vierailija
2/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, ja muutenkin sivut hyppivät edestakaisin kun noita joka väliin tungettuja mainoksia latautuu eri tahdissa . Mobiilissa erittäin ärsyttävää. Ja sivumennen sanoen sivuston suunnittelijalta/toteuttajalta huonoa ammattitaitoa tai käyttäjien halveksuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mainosesto-ohjelmaa. Muuten tule vahingossa painettua bannereita kun ovat viestin väleissä.

Vierailija
4/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee!

Raivostuttavaa, ettei siinä ole mahdollisuutta sanoa "ei kiitos nyt ja aina".  Ylläpidolle tiedoksi, että ihmisten jatkuva kiusaaminen tällaisella ei mitenkään kohenna palstan tasoa, mikäli se nyt edes on tavoitteissa. 

En ole raskaana, joten asia ei kiinnosta minua sen vertaa mitä mahdollisia odottajia. 

Vierailija
5/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, mutta siitä pääsee kun sulkee sen yhden kerran. Ei ole suuri vaiva :)

Vierailija
6/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kun on adblock...

Vierailija
7/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut.

Vierailija
8/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee arrggg

Vierailija
9/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Itse asiassa tuli taas heti kun klikkasin tätä kommenttikenttää >:(

AdBlockin pitäisi olla kyllä päällä, muita mainoksia ei sivulla näykään.

Ja olen raskaana, mutta ei silti kiinnosta uutiskirjeet paskan vertaa :D

Vierailija
10/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jo pitkään pläjähtänyt pienenä ruutuna näytölle, mut sen on onneks saanut ruksista pois. Oli silti ärsyttävää. Tänään se tuli kans helkkarin kokoisena raskausmahakuvana, mikä peitti puoli näyttöruutua ja kun sain sen pois, se tuli aina heti uudestaan ja uudestaan ja esti koko palstan lukemisen. Meni hermo ja tilasin kirjeen voinytperkele-sähköpostiosoitteeseen... Toivottavasti ei ollut jonkun oikea osoite... Mut en muutakaan enää keksinyt. Nyt ei ole tullut sitä enää. :-D

Vierailija
11/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jo pitkään pläjähtänyt pienenä ruutuna näytölle, mut sen on onneks saanut ruksista pois. Oli silti ärsyttävää. Tänään se tuli kans helkkarin kokoisena raskausmahakuvana, mikä peitti puoli näyttöruutua ja kun sain sen pois, se tuli aina heti uudestaan ja uudestaan ja esti koko palstan lukemisen. Meni hermo ja tilasin kirjeen voinytperkele-sähköpostiosoitteeseen... Toivottavasti ei ollut jonkun oikea osoite... Mut en muutakaan enää keksinyt. Nyt ei ole tullut sitä enää. :-D

Mulla sama juttu. Sitä isona ruutuna tullutta ei saanut mistään ruksista pois (PRKL)  Tilasin kans jollain ihme osoitteella, ei ole näkynyt enää.

Vierailija
12/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Adblock, ei auta. On Ghostery, ei auta. On NoScript, ei auta. Olen tilannut uutiskirjeen tusinalla keksityllä osoitteella tyyliin asdfghgfdaas@hotmail.com, ei auta. Mitä kokeilisin seuraavaksi? Tämä viesti piti kirjoittaa sokkona, kun popup peittää kommenttikentän.

Vierailija
13/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä edes ole mitään ruksia näkyvissä, josta sulkea! PRKL! Nää edes mitä itse kommentoi!

Vierailija
14/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja nyt se on entistäkin ärsyttävämpi sen mahan kuvan kanssa!

Mun on varmaan pakko lopettaa täällä käyminen.

Vierailija
15/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta vuotta käyttänyt adblock-ohjelmaa, ja aina hämmästyttää kuulla, että käyttämilläni sivustoilla on mainoksia. Joku aika sitten hämmästyin puhelimen kanssa sitä, että youtubessakin on mainoksia. Eipä tosin ole enää, kun nyt puhelimessakin on adblock-selain.

Vaikka mainokset eivät muuten häiritsisikään, kannattaa jokaisen silti ladata mainoksenesto-ohjelma. Monesti itse sivusto voi olla ok, mutta mainokset sisältää viruksia ja haittaohjelmia.

Vierailija
16/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Adblock, ei auta. On Ghostery, ei auta. On NoScript, ei auta. Olen tilannut uutiskirjeen tusinalla keksityllä osoitteella tyyliin asdfghgfdaas@hotmail.com, ei auta. Mitä kokeilisin seuraavaksi? Tämä viesti piti kirjoittaa sokkona, kun popup peittää kommenttikentän.

Erikoista, itsellä suht sama setti ja auttaa. Scriptblockista on jopa sallittu tämä sivusto, jotta peukutukset näkyvät. Kokeile vastaavia muita ohjelmia tai päivitä?

Vierailija
17/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa siihen sähköpostiosoitteeksi vaikka seppo.taalasmaa@talotaikurit.fi

Ei tule sen jälkeen.

Vierailija
18/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa johonkin uguygyg@xxx.comiin, niin se ei taida auttaa, kun sivusto tunnistaa feikkiosoitteeksi? Kannattaa kokeilla jotain "oikean" oloista tekaistua osoitetta esim. vittu.entilaa@gmæil.com yms.

Vierailija
19/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaa johonkin uguygyg@xxx.comiin, niin se ei taida auttaa, kun sivusto tunnistaa feikkiosoitteeksi? Kannattaa kokeilla jotain "oikean" oloista tekaistua osoitetta esim. vittu.entilaa@gmæil.com yms.

Ei vaan edelleenkään auta, uutiskirje on nyt tilattu osoitteisiin vittu.entilaa1...vittu.entilaa20, mainos pomppii edelleen esiin.

Vierailija
20/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa sitä puhelimella edes suljettua, jumittaa koko ruudun. Sähköpostiosoitteen antais kirjoittaa, mut mitään painiketta sen lähettämiseksi, tms ei näy eli ei voi edes tilata sitä Seppo Taalasmaalle. No, tuleepahan hengattua täällä vähemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä