Mitä pitäisi päätellä jos mies jota treffailee on koko ajan tinderissä vielä
Eli vaikka oltaisin pari kolme kk tapailtu silloin tällöin ja vietetty öitäkin yhdessä ja paljon aikaa, ja fiilis on ettei sillä ole muita vakavampia virityksiä (vaikka mistä sen tietää..), niin se on silti harva se päivä tinderissä. Jopa ihanan pienen miniloman jälkeen.
Että mitä tästä pitäisi tulkita...? Onko vaan "tapa"? Vai pitäisikö unohtaa...? Vai onko niin että itsekin voi sitten tapailla muita ilman huonoa omaatuntoa?
Kommentit (11)
Vastasit jo tavallaan, itse omaan kysymykseesi.
"Silloin tällöin tapailu"
Eli tapailette vain casualisti, onko siis yllättävää että se tulkitaan vielä ns. vapaudeksi?
Ja.... onko mulla mitään chancceja lopulta jotenkin osoittaa olevani se "parempi"?
Ja entä sitten toinen tapaus? Nähty harvakseltaan muutama kerta, jopa kuukausi voinut olla väliä. Viestitelty lyhyesti aina välillä, tai melkein joka pv joku pieni, mutta ei ihan joka pv kuitenkaan, joitain päiviä voi olla väliä. Lähes vaan puhtaasti seksiä. Pystyykö tästä kehittämään mitään ja miten? Pitääkö leikkiä coolia ja odotella miehen viestiä vai onko ok itse ehdotella?
ap
Mun mielestä jos kuukausia menee niin menetetty tapaus.
Minä olen tinderissä ja käytän sitä aktiivisesti vaikka olen ollut suhteessa jo kaksi vuotta. Ilman mitään ajatuksia kenenkään tapaamisesta tai muusta. Poikaystäväkin tekee samaa.
Mutta te ette edes seurustele niin miehellä on täysi oikeus siellä olla raportoimatta sulle. Käykää keskustelu siitä mitä olette ja ottakaa asia samalla puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vastasit jo tavallaan, itse omaan kysymykseesi.
"Silloin tällöin tapailu"Eli tapailette vain casualisti, onko siis yllättävää että se tulkitaan vielä ns. vapaudeksi?
Noh, jos ei muuhun ole aikaa, tai myöskin jos tyyppi ei ilmeisestikään halua nimetä suhdetta mitenkään tarkkaan parisuhteeksi tms.
Mutta voiko silti olla että se olisi ns. "vakavissaan" katselemassa mitä meiningistä voisi kehittyä..?
Tapailu on tapailua. Nykyään on ihan normaalia tapailla kepeästi useampaakin tyyppiä. En tiedä voiko kevyestä tapailusta kehittyä suhde. Tai siis, tottakai voi, mutten tiedä mikä siinä on se ratkaiseva tekijä.
Finderella kirjoitti:
Tapailu on tapailua. Nykyään on ihan normaalia tapailla kepeästi useampaakin tyyppiä. En tiedä voiko kevyestä tapailusta kehittyä suhde. Tai siis, tottakai voi, mutten tiedä mikä siinä on se ratkaiseva tekijä.
Finderella oon vilkuillut sun blogia toisinaan. Ootk oikeesti siis tavannut muutamassa kuukaudessa yli 60 miestä? TAi enemmänkin? Eikä oo löytynyt ketään yhtä "oikeaa"...?
Tuntuu niin toivottomalta :(
Itse kuvittelin että on paljon kun olen tavannut 19 (siis suurin osa että vaan käynyt kahvilla kerran tms.) tässä n 5 kk sisään; muutamaa toki useamman kerran. Ja kuvittelin että kyllä parista oikeasti kiinnostaneesta nyt joku on "se", kun vaan kehittyisi...
Vieläkö tässä pitää vaan jatkaa etsintää..?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tinderissä ja käytän sitä aktiivisesti vaikka olen ollut suhteessa jo kaksi vuotta. Ilman mitään ajatuksia kenenkään tapaamisesta tai muusta. Poikaystäväkin tekee samaa.
Mutta te ette edes seurustele niin miehellä on täysi oikeus siellä olla raportoimatta sulle. Käykää keskustelu siitä mitä olette ja ottakaa asia samalla puheeksi.
En ymmärtänyt ollenkaan miksi olette tinderissä. Mitä ihmettä siitä saatte...? Testaatteko markkina-arvoanne siellä? Juu, ehkä en edes yritä ymmärtää, pärjään hyvin ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Finderella oon vilkuillut sun blogia toisinaan. Ootk oikeesti siis tavannut muutamassa kuukaudessa yli 60 miestä? TAi enemmänkin? Eikä oo löytynyt ketään yhtä "oikeaa"...?
Tuntuu niin toivottomalta :(
Itse kuvittelin että on paljon kun olen tavannut 19 (siis suurin osa että vaan käynyt kahvilla kerran tms.) tässä n 5 kk sisään; muutamaa toki useamman kerran. Ja kuvittelin että kyllä parista oikeasti kiinnostaneesta nyt joku on "se", kun vaan kehittyisi...
Vieläkö tässä pitää vaan jatkaa etsintää..?
No toi Finderella onkin luuseri.
Etsii parempaa mutta pitää sut siinä siihen asti. Been there, done that. Voit itse päättää, miten siihen suhtaudut.