Minkä verran olet harrastanut liikuntaa tällä viikolla? Hyötyliikuntaa ei lasketa.
Itse olen polkenut vain kahdesti kuntopyörää kotona 30min. Normaalisti olisin lisäksi käynyt kaksi kertaa salilla tuon lisäksi.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ ei riitä. Jos haluatte oikeasti kuntoon ja allit ja sellut vähemmälle.
Siis missä kunnossa sitä pitäisi olla? Minä olen normaalipainoinen, en hengästy lasten kanssa puistossa juoksennellessa, allini ovat minusta ihan kunnossa ja selluliittiakaan en ole kamalasti huomannut. Syön lisäksi terveellistä ruokaa.
En ymmärrä tätä nykyistä terveysvouhotusta. Pitäisikö olla sixpack ennen kuin olen "kunnossa"? Enemmän sairaspäiviä minun ortorektikko-himourheilijamiehelläni on kuin minulla - 10v aikana on ollut vaikka mitä venähdystä ja vammaa ja murtumaa, minulla muutama flunssa.
...joten olet siis paremmassa fyysisessä kunnossa kuin tämä sinun mielikuvitus-ortorektikko-miehesi?
Missä sanoin olevani paremmassa kunnossa? Vertasin vain terveyttä "liikkumattoman" ja paljon liikkuvan välillä.
En todellakaan ole yhtä fitissä kunnossa, mutta pärjään arkielämässä ihan yhtä hyvin ja terveystarkastusten perusteella olen ihan yhtä terve. Verensokerit hyvät, verenpaineet hyvät, kolesterolit hyvät jne. Mihin ihmeeseen tässä vielä pitäisi pyrkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitas kuvaa vartalostasi.
Laita sinä omastasi. Sinähän täällä olet se, joka on aina ylpeä omasta urheilullisesta ulkomuodostaan. Et varmasti voi vastustaa kiusausta jakaa kuvaasi. ;)
Kuvaa kysytään nyt tältä lasten kanssa juosta jaksavalta.
Kävellyt yhteensä noin 10 km. Poistuin asunnostani 3 kertaa viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä kunnossa sitä pitäisi olla? Minä olen normaalipainoinen, en hengästy lasten kanssa puistossa juoksennellessa, allini ovat minusta ihan kunnossa ja selluliittiakaan en ole kamalasti huomannut. Syön lisäksi terveellistä ruokaa.
En ymmärrä tätä nykyistä terveysvouhotusta. Pitäisikö olla sixpack ennen kuin olen "kunnossa"? Enemmän sairaspäiviä minun ortorektikko-himourheilijamiehelläni on kuin minulla - 10v aikana on ollut vaikka mitä venähdystä ja vammaa ja murtumaa, minulla muutama flunssa.
Siis eli kyse olikin jonkun ulkonäkömieltymyksestä, ei terveydestä tms?
Omasta mielestäni vartaloni on erinomaisessa kuosissa.
Lenkkeilyā 26,29km ajassa 3h47min. Parempi kuin ei mitään! Lihaskuntoa ois hyvä tehdä, mut työ vie voimat. Tuo lenkkeily kyllä piristää!
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyväkuntoinen, se näkyy vartalossasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanhan fyysinen työ? n. 15h pyöräilyä ja rappusten juoksua. Normaalisti olisi vähän lihaskuntoa päälle, mutta olen ollut tällä viikolla kovin väsynyt.
Jaatko postia?
Kyllä jaan. Aamusta lajittelua ja muita hommia, jakaessa menee se 2,5-4h päivästä ja jakelureitistä riippuen. Tälläkin hetkellä reitillä on paljon hissittömiä kerrostaloja. Hyvää liikuntaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuusi tunnin juoksulenkkiä ja yksi kahden tunnin. Lisäksi kaksi salikäyntiä ja viidesti 8 tunnin työpäivä (fyysinen työ). Olen kunnossa.
Miksi alapeukut?
1 tunti bodypump, 1 tunti vatsa-reisitreeniä salilla, 1,5 h jalkapallotreenejä, 10 km lenkkeilyä reippaasti kävellen (2lenkkiä). Olin kaks päivää sairaana kuluneella viikolla ja kolmannen lepäsin varalta.
En ollenkaan, en edes sitä hyötyliikuntaa ja töissäkään (äitiysloma)en ole ollut joka normaalisti pitäisi hyvässä kunnossa. Olen liian kipeenä raskauden takia ja lähinnä sipsuttelen jos liikun :D jos tulee hetki että pystyn vähän enempi kävelemään niin haen jopa lapset päiväkodista, siinä se sitten onkin. Se on jo melkoinen saavutus tällä hetkellä :D
Askelmittarin mukaan olen kävellyt tällä viikolla 60 kilometriä eli noin 8,6 km päivässä. En tiedä, onko mitään, mutta tykkään kyllä kävellä - ja pääsääntöisesti kävelen oikein reippaasti.
Nyt oli otteluviikko niin vain n. 10 tuntia. Normaalisti 15-20 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyväkuntoinen, se näkyy vartalossasi.
No, vyötärönympärys on 63cm. Läskiä löytyy runsaasti rinnoista, takapuolesta ja reisistä. Pikkuruinen mahakumpukin löytyy. Sixpäckiä ei näy ja allit hölskyy niitä erityisesti heiluttaessa. Silti olen mielestäni ihan tarpeeksi hyväkuntoinen elämään terveellistä ja hyvää elämää.
Tälle viikolle mahtuu neljä salitreeniä ja kaksi tunnin jumppaa plus ison koiran lenkitykset päälle. Aika normi viikko, tosin lenkit on jäänyt lyhyemmiksi kuin yleensä ton liukkauden takia.
Muutama hyvin lyhyt juoksulenkki ja yksi pitkä kävelylenkki, vähän venyttelyä. Lisäksi jonkin verran siirtymisiä paikasta toiseen kävellen ja ihan vähän fyysistä työtä.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Fyysisesti raskas työ pitää kropan kunnossa.
Maailman vanhin selitys :D
Kuinka niin? Kyllä minä tiedän esim. liikuntatuntien ohjaajia, jotka eivät harrasta mitään työnsä päälle. Johan ylikunto iskisi.
Jotenkin vaan epäilen ettei nyt ole kyseessä henkilö joka ohjaa ryhmäliikuntaa 25h viikossa ;)
Vierailija kirjoitti:
3x bodycombat
2xbodypump
1x cxworx
3x 1.1h kävelylenkki
1x 30min juoksumatolla
No mikäs tässä innosti mammat alapeukuttamaan?
3 salitreeniä (1x alakroppa ja 2x alakroppa), street-tanssitunti ja kaks vaunulenkkiä
Kahdet futistreenit, rygbytreeni ja kaksi kertaa salilla. Normaalisti on kahdet rygbytreenit, mutta tällä viikolla toinen jäi välistä. Välillä teen kolme salitreeniä. Näin joka viikko. M29 ja latino