Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran olet harrastanut liikuntaa tällä viikolla? Hyötyliikuntaa ei lasketa.

Vierailija
11.12.2016 |

Itse olen polkenut vain kahdesti kuntopyörää kotona 30min. Normaalisti olisin lisäksi käynyt kaksi kertaa salilla tuon lisäksi.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkääpä rouvat miehet tyytyväisinä piukoilla paikoilla :-)

Vierailija
22/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x potkunyrkkeilytunti ja ehkä 6 tuntia reipasta kävelyä (sisältää jyrkkien mäkien nousua yms).

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli huono liikuntaviikko, mutta sain kaksi salikertaa ja yhden tunnin kävelylenkin mahtumaan ohjelmaan. (Yritän yleensä pitää itseni tarkassa kurissa liikunnan suhteen, koska mulla lipsahtaa todella helposti täyteen liikkumattomuuteen, jos rutiiniin tulee mitään poikkeamia.)

Vierailija
24/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ei riitä. Jos haluatte oikeasti kuntoon ja allit ja sellut vähemmälle.

Vierailija
25/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi tunnin juoksulenkkiä ja yksi kahden tunnin. Lisäksi kaksi salikäyntiä ja viidesti 8 tunnin työpäivä (fyysinen työ). Olen kunnossa.

Vierailija
26/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x 30 min kahvakuulaa

2 x 1 h hiihtolenkki (n. 7 km pertsaa, ei ihan osunut voitelut kohdilleen, joten oli aika tuskaista)

1 tunnin kävelylenkki

1 h sulkapalloa

Vierailija
27/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4x25min hikijumppaa lihaskunnolla

7X2,5h kävelyä koiran kanssa, en tiedä lasketaanko hyötyliikunnaksi

Vierailija
28/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa vesijumppa, eka 30 min ja toinen 40 min plus 50 min ohjattu jumppailutunti.

Eli ööh tasan 2 h. Ihan hyvin mielestäni, murtunut jalkani parani vihdoin lähestulkoon täysin ja ihan hyvään alkuun olen taas päässyt.

29/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä kunnossa sitä pitäisi olla? Minä olen normaalipainoinen, en hengästy lasten kanssa puistossa juoksennellessa, allini ovat minusta ihan kunnossa ja selluliittiakaan en ole kamalasti huomannut. Syön lisäksi terveellistä ruokaa.

En ymmärrä tätä nykyistä terveysvouhotusta. Pitäisikö olla sixpack ennen kuin olen "kunnossa"? Enemmän sairaspäiviä minun ortorektikko-himourheilijamiehelläni on kuin minulla - 10v aikana on ollut vaikka mitä venähdystä ja vammaa ja murtumaa, minulla muutama flunssa. 

Vierailija
30/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanhan fyysinen työ? n. 15h pyöräilyä ja rappusten juoksua. Normaalisti olisi vähän lihaskuntoa päälle, mutta olen ollut tällä viikolla kovin väsynyt.

Jaatko postia?

Vierailija
31/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoluistelua omia harkkoja 5h, balettia pari tuntia, salilla myös jokusen tunnin ja luistelun oheisharjoituksia (liikkuvuutta, voimaa jne) noin kolme tuntia.

Näiden päälle luisteluvalmennukset, ne eivät ole niin rankkoja kuin omat treenit, mutta kyllä sielläkin liikuttua tulee kun näyttää esimerkkiä ja tekee mukana. Valmennusta oli tällä viikolla neljä tuntia jäällä ja kaksi oheisissa.

Yhteensä näistä tulee äkkiseltään laskettuna hieman alle 20 tuntia. Rakas harrastus, mutta kyllähän siihen aikaakin saa tuhrattua.

Vierailija
32/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 salikäyntiä. 

Hyötyliikuntaa ei lasketa joo, mut sitä kertyy päivittäin pyöräilyn muodossa useita kilometrejä (tänään 18km) ja ajan reipasta vauhtia, en koskaan taluta ylämäkiä ym. Väitän, että tolla pyöräilyllä on todella suuri merkitys kuntoni ylläpidossa, siksikin kismittää hyötyliikunnan dissaus :D Hyötyliikunta kun tarkoittaa eri ihmisille ihan erilaisia asoita niin määrän ja laadun ja lajin kannalta. 

Vierailija
33/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä kunnossa sitä pitäisi olla? Minä olen normaalipainoinen, en hengästy lasten kanssa puistossa juoksennellessa, allini ovat minusta ihan kunnossa ja selluliittiakaan en ole kamalasti huomannut. Syön lisäksi terveellistä ruokaa.

En ymmärrä tätä nykyistä terveysvouhotusta. Pitäisikö olla sixpack ennen kuin olen "kunnossa"? Enemmän sairaspäiviä minun ortorektikko-himourheilijamiehelläni on kuin minulla - 10v aikana on ollut vaikka mitä venähdystä ja vammaa ja murtumaa, minulla muutama flunssa. 

Laitas kuvaa vartalostasi.

Vierailija
34/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitoluistelua omia harkkoja 5h, balettia pari tuntia, salilla myös jokusen tunnin ja luistelun oheisharjoituksia (liikkuvuutta, voimaa jne) noin kolme tuntia.

Näiden päälle luisteluvalmennukset, ne eivät ole niin rankkoja kuin omat treenit, mutta kyllä sielläkin liikuttua tulee kun näyttää esimerkkiä ja tekee mukana. Valmennusta oli tällä viikolla neljä tuntia jäällä ja kaksi oheisissa.

Yhteensä näistä tulee äkkiseltään laskettuna hieman alle 20 tuntia. Rakas harrastus, mutta kyllähän siihen aikaakin saa tuhrattua.

Olet varmasti hyväkroppainen nainen. Erityisesti taitoluistelijatytöt ovat erittäin kuumia.

Vierailija
35/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä olla sixpäkkiä. Mutta liikunnasta saa paljon terveyshyötyä ja hyvää oloa! Naurettavia nämä "tein lumityöt, eipä tarvii salille lähteä" -tyypit. Tiedoksi vaan että me liikuntaa harrastavatkin saatetaan tehdä ruumiillista työtä ja harrastetaan hyötyliikuntaa.. ja oikein 974kun treenaa niin ei todellakaan tule vammoja...

Vierailija
36/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x 30min juoksumatolla (en vielä ole saanut kuntoa nostettua niin että varsinaisesti juoksisin, mutta 6,7km/h on jo aika pikakävelyä)

1x 15min juoksumatolla + 30min kuntosalilla.

Näiden lisäksi ei ole juurikaan muuta, ei edes kauheasti arkiliikuntaa kun liikun kaikki matkat bussilla. Tai no, olin shoppailemassa jossa tuli käveltyä neljä tuntia mutta vähän hitaamman puoleisesti, joten kai tämän viikon liikunnat on aika hyvällä mallilla.

Vierailija
37/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammat ovat useimmiten omaa hölmöyttä.

Vierailija
38/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...joten olet siis paremmassa fyysisessä kunnossa kuin tämä sinun mielikuvitus-ortorektikko-miehesi?

Vierailija
39/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun isovanhemmat mitään hyötyliikuntaa kummempaa koskaan harrastaneet ja silti kasikymppisiksi elivät. Fitness sucks!

Vierailija
40/63 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitas kuvaa vartalostasi.

Laita sinä omastasi. Sinähän täällä olet se, joka on aina ylpeä omasta urheilullisesta ulkomuodostaan. Et varmasti voi vastustaa kiusausta jakaa kuvaasi. ;)