LORDI ei saa euroviisuissa YHTÄÄN pistettä!
Kommentit (150)
Hei
Terveisiä tulevaisuudesta.
Lordi voitti Euroviisut!
Pakko vastata tähän 17 vuotta vanhaan ketjuun ihan siksi, että se on jo museokamaa. Pisti samalla mietittymään, että omiakin viestejä löytyy netin keskustelupalstoilta jopa yli 20 vuoden takaa.
Ei voi tietää miten Cha Cha Challe käy mutta Saksan versio oli vähän kuin Lordi 2. Laulu itsessään taipuu siis sellaiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kuka muistaa, miten Lordin kävi? Muistelen, että katson silloin viisut, mutta yhtään ei jäänyt mieleen, miten kävi...
Muistan kyllä, kun seurasin euroviisujen ääntenlaskentaa, kun mies oli mennyt jo nukkumaan. Jossain vaiheessa ääntenlaskentaa alkoi olla selvää, että Lordi voittaa. Kävin herättämässä miehen "Tuu nyt kattomaan, kun Suomi voittaa euroviisut".
Meidän nippanappa 3-v poikakin tykkäsi, totesi, että "hirviösedät laulaa".
Katsoin silloin yöllä euroviisut kun Lordi voitti. En voinut uskoa silmiäni, kun Suomelle alkoi tippua kasapäin pisteitä.
Aamulla sanoin miehelleni: arvaa mikä maa voitti viisut?
Hän sanoi: no mikä?
No SUOMI!
Lause on ollut loogisesti tosi vuodesta 2007 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon voittoon.
Minä taas aamunkoittoon.
Aina silloin kun on artisti jota Suomessa kaikki inhoaa niin hän voittaakin :D.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tehdä noin helvetin rumat maskit? Euroopassa euroviisut ovat kauneuden ja melodian juhlaa ja siihen ei Lordin kamala örinä sovi ollenkaan. Hevitilaisuudet on ihan erikseen.
Tuskin saa monta pistettä.
Lordi ravisutti mieltä tuolloin. Olisiko Erika Vikmanin aika ravisuttaa seuraavaksi?
Mä en tiedä yhtään tänä vuonna kenelle antaisin ääneni. Tämä aloitus pisti ajattelemaan Erikaa.
Lordi on hyvä esimerkki siitä, että eräviä mielipiteitä herättävä on vahvoilla kilpailussa.
Haha ap vähän pihalla. ihan tiedoksi: LORDI VOITTI EUROVIISUT