LORDI ei saa euroviisuissa YHTÄÄN pistettä!
Kommentit (150)
Vierailija:
Lordi on örvellyspaskaa, mutta sitä suomalaiset nyt saavat mitä ansaitsevat. Ja Eurooppa nauraa........
jotain muuta, kun sitä iänikuista tusinahumppaa. Onpahan Lordilla ainakin mieleenpainuva esitys. Hevillä ei hävitä!!!
Vierailija:
JOS ylipäätään osaat lukea niin käy..
omassa maassaan. Euroviisuissa on aina ollut iso joukko kappaleita eri maista, jotka ovat niin surkeita, että kannattais teidän hävetä ihan niiden muidenkin maiden puolesta.
Joo, niinhän se Lordi hävisi...;)
Mutta jälkeenpäin kaikki oli Lordin kannattajia!!
Hahhaaa, miten löysit tällaisen vanhan ketjun :)
Muistan kun katsoin viisuja. Olin kipeänä ja meinasin nukahtaa heti alkuun. Mutta niin vain jännitys tiivistyi ja oli pakko katsoa loppuun. Oli kyllä aika uskomaton juttu :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 20:00"]
Mutta jälkeenpäin kaikki oli Lordin kannattajia!!
[/quote]
Niin, ja nyt sitten taas pidetään nolona... mä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa??Just hieno homma, että Lordi voitti Euroviisut, äänestin itse Lordia Euroviisuihin , ja olin ihan varma että menestyy, kuten menestyikin. Ja itse asiassa notkuin silloin viisujen aikaan täällä palstalla, ja bailasin villisti av-mammojen kanssa kun Lordi voitti!
Mutta siis miksi se pitää nyt vetää sitten jotenkin lokaan se voitto? Miksi Rovaniemellä ei saanut pysyä Lordi-aukio, vaan se piti vaihtaa? Jotenkin niin suomalaista tuollainen, että voittoakin pitää alkaa parin vuoden päästä häpeämään.
AP:lle menee kyllä vuosikymmenen noloimman aloituksen palkinto!
Miten kävi? En pystyny kahtoo ku paha mieli ois tullu jos hävis.
Vierailija kirjoitti:
Miten kävi? En pystyny kahtoo ku paha mieli ois tullu jos hävis.
Ei jäänyt ilman pisteitä. voit katsoa ja jännittää :)
Palataan asiaan vuonna 2028 tai jotain.
Siis Lordi voitti kisat ? Nyt menettävät suosion jos ottavat osaa.
Milloin ne loirin 7 levyä ilmestyvät?
Vierailija: