Akateemiset kylässä
Nyt rehvasteltu opinnot ,työt,asunnot ja ulkomaanmatkat.Tylsää tällaisen pitkäaikaistyöttömän syrjäytyneen kuunnella tuollaista.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, tsemppiä! Ovatko sukulaisia?
Miehen puolen sukulaisia.
Ei kai nuo mitkään ole sen kummempia erikoisia asioita, että olisivat jotekin rehvastelun aiheita? Itseäni ei tosin kiinnostaisi työasioista edes vapaa-ajalla tai lomalla puhua.
Onko sinulla kerrottavaa? Kerro vaikka harrastuksistasi, joihin sinulla on ollut työttömänä toivottavasti enemmän aikaa, mutta ehkä taloudellisia mahdollisuuksia uupunut? Kerro pennin venyttämisen taiteesta, jos olet siinä harjaantunut? Minkä alan akateemisia ovat? monennessako sukupolvessa? Keskustele siitä, että oliko helppoa tutustua muihin yliopistolla?
Suomessa kaikilla on mahdollisuus akateemiseen tutkintoon ja sitä kautta edellä mainittuihin asioihin, asuntoon, autoon ja ulkomaanmatkoihin. Jokainen on itse vastuussa elämänsä valinnoista.
Jostain syystä minulla ei ole mitään tuollaista millä rehvastella vaikka olen akateeminen. Tekeekö joku sama ihminen aina nämä akateemisista kertovat aloitukset?
Ovatko koulutusta vastaavassa työssä?
Minä olen köyhä akateeminen ja ne jotka minun tuttavapiirissä yleensä rehvastelee matkoilla ovat ihan duunareita joilla on varaa matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat 2 psykologia ja yksi maisteri. Itse en alhaisen älykkyyteni takia pysty opiskelemaan. Tutkittu juttu.
Tuttu on Tokmannilla töissä. Ei senkään juttuja jaksa. Miettii vain jahtimakkarapötkön hintaa, kun on tarjouslappu kyljessä. Säästöä ainakin euron. Välillä jonottaa ämpäriä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat käyneet matkalla?
Amerikassa, Norjassa,Thaimaassa yms
Lähetä akateemisille sähköpostiviesti, jossa purat pahaa mieltäsi. Eivät tule enää. Muista käyttää alatyylisiä ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat 2 psykologia ja yksi maisteri. Itse en alhaisen älykkyyteni takia pysty opiskelemaan. Tutkittu juttu.
Ai mikä työ on maisteri?
Ajatelkaa jos yrittäjistäkin puhuttaisiin aina yhtenä könttinä että yrittäjät tulivat käymään ja rehvastelivat rahalla ja yrityksillään ja että aina ne yrittäjät ajatelee kalliilla urheiluautoilla ja matkustelee ympäri maailmaa... Voi voi kun ne yrittäjät on niin hienoja ja parempia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä työ on maisteri?
Ja ne psykologit ei sit vissiin ole maistereita :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä työ on maisteri?
Uimamaisteri.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kaikilla on mahdollisuus akateemiseen tutkintoon ja sitä kautta edellä mainittuihin asioihin, asuntoon, autoon ja ulkomaanmatkoihin. Jokainen on itse vastuussa elämänsä valinnoista.
Aijaa, valintakokeet poistettu? Hyvä uutinen kyllä. Mutta oletko aivan varma, että kaikista yliopisto-opinnoista selviytyy myös kehitysvammainen? Ja sitten tietenkin niistä sen alan töistä, esimerkiksi silmälääkärin tehtävistä.
Tällä ei kuule oo tutkinnon kans mitään tekemistä.
Huhhuh, tsemppiä! Ovatko sukulaisia?