Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset kylässä

Vierailija
11.12.2016 |

Nyt rehvasteltu opinnot ,työt,asunnot ja ulkomaanmatkat.Tylsää tällaisen pitkäaikaistyöttömän syrjäytyneen kuunnella tuollaista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tsemppiä! Ovatko sukulaisia?

Vierailija
2/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, tsemppiä! Ovatko sukulaisia?

Miehen puolen sukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nuo mitkään ole sen kummempia erikoisia asioita, että olisivat jotekin rehvastelun aiheita? Itseäni ei tosin kiinnostaisi työasioista edes vapaa-ajalla tai lomalla puhua.

Vierailija
4/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kerrottavaa? Kerro vaikka harrastuksistasi, joihin sinulla on ollut työttömänä toivottavasti enemmän aikaa, mutta ehkä taloudellisia mahdollisuuksia uupunut? Kerro pennin venyttämisen taiteesta, jos olet siinä harjaantunut? Minkä alan akateemisia ovat? monennessako sukupolvessa? Keskustele siitä, että oliko helppoa tutustua muihin yliopistolla? 

Vierailija
5/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä alat?

Vierailija
6/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikilla on mahdollisuus akateemiseen tutkintoon ja sitä kautta edellä mainittuihin asioihin, asuntoon, autoon ja ulkomaanmatkoihin. Jokainen on itse vastuussa elämänsä valinnoista.

Vierailija
7/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minulla ei ole mitään tuollaista millä rehvastella vaikka olen akateeminen. Tekeekö joku sama ihminen aina nämä akateemisista kertovat aloitukset?

Vierailija
8/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko koulutusta vastaavassa työssä?

Vierailija
9/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä akateeminen ja ne jotka minun tuttavapiirissä yleensä rehvastelee matkoilla ovat ihan duunareita joilla on varaa matkustaa.

Vierailija
10/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat 2 psykologia ja yksi maisteri. Itse en alhaisen älykkyyteni takia pysty opiskelemaan. Tutkittu juttu.

Vierailija
11/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat käyneet matkalla?

Vierailija
12/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on Tokmannilla töissä. Ei senkään juttuja jaksa. Miettii vain jahtimakkarapötkön hintaa, kun on tarjouslappu kyljessä. Säästöä ainakin euron. Välillä jonottaa ämpäriä.

Vierailija
13/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat käyneet matkalla?

Amerikassa, Norjassa,Thaimaassa yms

Vierailija
14/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä akateemisille sähköpostiviesti, jossa purat pahaa mieltäsi. Eivät tule enää. Muista käyttää alatyylisiä ilmaisuja.

Vierailija
15/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat 2 psykologia ja yksi maisteri. Itse en alhaisen älykkyyteni takia pysty opiskelemaan. Tutkittu juttu.

Ai mikä työ on maisteri?

Vierailija
16/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos yrittäjistäkin puhuttaisiin aina yhtenä könttinä että yrittäjät tulivat käymään ja rehvastelivat rahalla ja yrityksillään ja että aina ne yrittäjät ajatelee kalliilla urheiluautoilla ja matkustelee ympäri maailmaa... Voi voi kun ne yrittäjät on niin hienoja ja parempia...

Vierailija
17/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä työ on maisteri?

Ja ne psykologit ei sit vissiin ole maistereita :(

Vierailija
18/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä työ on maisteri?

Uimamaisteri.

Vierailija
19/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kaikilla on mahdollisuus akateemiseen tutkintoon ja sitä kautta edellä mainittuihin asioihin, asuntoon, autoon ja ulkomaanmatkoihin. Jokainen on itse vastuussa elämänsä valinnoista.

Aijaa, valintakokeet poistettu? Hyvä uutinen kyllä. Mutta oletko aivan varma, että kaikista yliopisto-opinnoista selviytyy myös kehitysvammainen? Ja sitten tietenkin niistä sen alan töistä, esimerkiksi silmälääkärin tehtävistä.

Vierailija
20/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ei kuule oo tutkinnon kans mitään tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi