Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä riittävä syy eroon?

Oi itku
11.12.2016 |

En oikeasti tiedä mitä minun kuuluisi tehdä.

Olen 24-vuotias nainen ja seurustellut mieheni kanssa pari vuotta. Lempemme ei leiskunut roihuavasti aluksi, eli suurta alkuhuumaa ja ihastumista ei ollut vaan se tuli mukaan pikku hiljaa kun tutustuimme. Järjellä ajateltuna päätin kuitenkin antaa miehelle mahdollisuuden, ja josain vaiheessa olinkin hyvin tyytyväinen että niin tein. Kiinnyin mieheen ja välitän hänestä kyllä. En vaan tiedä, että ovatko tunteet tarpeeksi isot ja riittääkö se suhteen ylläpitämiseen? Uskoin, että suhteessamme on potentiaalia koska kaikki toimi hyvin. Emme ikinä tappele tai riitele, mutta olen vasta hetki sitten tajunnut, että se johtuu siitä ettemme juuri kommunikoi tai puhu kuin arkisista asioista. Ei meillä ole mitään muuta kommunikoitavaa/puhuttavaa.

Miehessä on kaikki hyvää ja sellaista, mitä mieheltä voisin toivoakin. Hän käy töissä mielellään ja tienaa hyvin, ei ikinä valita siitä että pitää mennä töihin. Osallistuu myös kodin hoitamiseen ja hoitaa muutenkin raha-asiansa mallikkaasti, jotta hänen kanssaan pystymme yhteistä taloutta ylläpitämään (kyllä, minä maksan myös oman osuuteni). Mies on luotettava ja rehellinen, kertoo asiat niin kuin ne ovat eikä valehtele. Seksi sujuu ja on hyvää (saan orgasmin ja hänkin saa), mutta toisaalta joku intohimo/tunneside puuttuu, minusta tuntuu. Mies on siis kaikin puolin ongelmaton, ja minua harmittaa että nyt teen näin pienestä asiasta itselleni suuren ongelman;

Olen tajunnut, kuinka erilaisia olemme. Vaikka arvomaailmamme kohtaa, meillä ei ole yhteistä juteltavaa/keskusteltavaa eikä meillä ole ikinä hauskaa toistemme kanssa! Mies ei ole ikinä saanut minua nauramaan vedet silmissä, enkä minä ole saanut häntä. Olen kai enemmän meistä se nauravaisempi ihminen, mies aika huumorintajuton ja tosikko. Tätä piirrettä en ymmärtänyt aluksi miehessä "tutkailla", koska ajattelin vain liittyvän miehen ujouteen - ja tottakai kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat. Minulla on paljon kaverimiehiä, joiden kanssa nauramme yhdessä asioita, nauramme toisillemme jne. Meillä ei ole mieheni kanssa lainkaan tälläistä pelleilyä eikä arjessa ole mukana hauskuutta, sellaista tietynlaista "pilke silmäkulmassa" juttuja. Enkä nyt tarkoita mitään jännämiehiä..

Tajusin, että olen itsekin kotona pidättäytyväisempi ja hiljaisempi, mitä olen esimerkiksi koulussa tai töissä. Miehen seura tuntuu tylsälle, mutta kuuluuko sellainen hauskuus sitten parisuhteeseen vai pitäisikö osata elää myös ilman, koska muuten on hyvä mies? Tuntuu, etten pysty olemaan täysin omaitseni miehen seurassa (höpsöttelijä) vaan pidättäytyväinen, koska miestä ärsyttää minun pelleily ja tietynlainen "levottomuus".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä tulee pitkä ilman huumoria. Ei arkea muuten jaksa, ainakaan lasten kanssa.

Vierailija
2/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kaipaat kokemuksia jännämiesten kanssa. Kun olet ottanut muutaman kerran kunnolla pataan jännämieheltä niin näet nykyisen tylsän parisuhteesi eri kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nopeesti naimisiin niin kaikki teidän ongelmat ratkenee

Vierailija
4/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riittävä syy! Olette molemmat (oletan, ainakin sinä) vielä nuoria, elämä on vielä edessä. Älä tuhlaa sitä väärän ihmisen kanssa. Ennemmin tai myöhemmin se iskee vasten naamaa, ja jos siinä vaiheessa olette ehtineet vaikka lapsiakin tehdä, kaikki on jo paljon monimutkaisempaa. Erotkaa nyt.

Vierailija
5/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on kuitenkaan turha kuvitella, että nykyinen mies ottaa hänet takaisin sen jälkeen kun on käyty höpsöttelemässä taivaanrannan maalareiden kanssa ja huomattu ettei niiden kanssa saa toimivaa suhdetta aikaiseksi.

Vierailija
7/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti! Heität hyvän parisuhteen ja miehen hukkaan kun tavoittelet fantasiaolotilaa.

Vierailija
8/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta on hyvä koeaika. Jollei kipinää ole nyt, ei sitä tulevaisuudessakaan synny. Jos olet jo kyllästynyt, kuulostaa sekin pahalta. Teidänhän kuuluisi elää vielä ihanaa hullaantumisvaihetta! Ymmärrän kyllä, koska been there done that. Eroaminen ei näy helpommaksi ajan myötä, ellei halua tuhlata elämäänsä odotellen pari vuotta henkistä sortumispistettä jossa lähdetäänkin sitten jo rytinällä. Ankea parisuhde ei ole tyhjää parempi, jos se rajoittaa enemmän kuin antaa.

Parisuhteessa kuuluu olla hauskaa. Puolison kanssa pitää haluta viettää aikaa, ja kokea voida olevansa paras versio itsestään toisen tukemana. Eikä sellainen ole mahdotonta.

Vierailija
9/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukautta on hyvä koeaika. Jollei kipinää ole nyt, ei sitä tulevaisuudessakaan synny. Jos olet jo kyllästynyt, kuulostaa sekin pahalta. Teidänhän kuuluisi elää vielä ihanaa hullaantumisvaihetta! Ymmärrän kyllä, koska been there done that. Eroaminen ei näy helpommaksi ajan myötä, ellei halua tuhlata elämäänsä odotellen pari vuotta henkistä sortumispistettä jossa lähdetäänkin sitten jo rytinällä. Ankea parisuhde ei ole tyhjää parempi, jos se rajoittaa enemmän kuin antaa.

Parisuhteessa kuuluu olla hauskaa. Puolison kanssa pitää haluta viettää aikaa, ja kokea voida olevansa paras versio itsestään toisen tukemana. Eikä sellainen ole mahdotonta.

Anteeksi, luin väärin, pari vuottahan teillä onkin jo takana.

Vierailija
10/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi olla oma itsesi suhteessa, eroa.

Vierailija
11/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai toinen ketju samasta aiheesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan