Siis mitä?! Naapuri suuttui ja haukkui kun "kehtasin" mennä lainaamaan jauhelihaa ja kananmunia!
Aattelin tehdä lihapullia ja muut ainekset mulla olikin jo kotona.
En tajuu mitä se suuttui ja haukkui kerjäämiseksi. Olisi vaan sanonut et sori ei just nyt ole jauhelihaa ja munia. Vaikka ainakin munia sillä varmasti oli, onhan niitä kaikilla yleensä!
Kommentit (48)
Jos se ymmärsi väärin, kun sanoit tarvitsevasi "lihaa" ja "munaa".
Mä aattelin syödä tänään kirjolohta, ranskankermaa ja kantarelleja. Lainaisko joku?
Myös joku luomuvalkoviini ja pari viinilasia olis ok.
Meinasin paistaa joulukinkun. Puuttui vaan se kinkku. Menin lainaamaan naapurilta, ja se suuttui. Hitto mikä tiukkis!
Mr. Pehmeä Jänis kirjoitti:
Ymmärrän kyllä ap:tä täysin: Minäkin pyysin naapurilta munaa ja se haukkui homoksi!
Tää on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua :D Mitä luulet että se naapuri syö, kun käyt "lainaamassa" siltä jauhelihaa. Kelaa nyt vähän.
Kyllähän ihmisiltä nyt yleensä jotain muutakin ruokaa löytyy. Ja jos ei ole niin voihan naapuri käydä ostamassa kaupasta lisää jauhelihaa. En ole ap.
Joo, mäkin käyn ostamassa yhden jauhelipaketin ylimääräiseksi että voin antaa kerjäävälle naapurille enkä syödä sitä itse.
Luin nää teidän kommentit ja en kyl ymmärrä miten tollasella asenteella selvii elämästä. Helvetin tiukkikset!
Eikä se oi tyhmä joka kysyy...
Kyllä mä ailn jatkossakin lainata ja pyytää naapureilta mitä tarviin, esim bussirahaa ja muuta pientä jos ei satu olemaaan, ap
Tämä se olikin tämän provon pointti, että kaikillahan näitä on aivan lainattavaksi asti. Paitsi niillä, jotka aikoivat juuri näinä päivinä syödä sisäfilettä, kalaa, broileria tai vaikka tehdä lihakeittoa.
Ei vaan me ostamme ihan sitä varten, että saamme itse tehdä ruokaa ja ehkä tarjota vieraalle. Ei kaikilla ole edes pakastinta jauhelihoja ym. varten.