Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset on täydellliset häät?

Vierailija
11.12.2016 |

Vieraiden kannalta lähinnä. Lahjaksi ei saa pyytää rahaa, mutta saako toivoa mitään? Lahjatoivelistakin taitaa olla aika mauton. Ja buffetkin on aika rahvas. Olisiko pöytiin tarjoilu hyvä? Monta ruokavaihtoehtoa olisi hyvä? Mitä muuta tulisi ottaa huomioon?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joihin ei kutsuta.

Vierailija
2/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, joihin ei kutsuta.

Eli ei häitä ollenkaan? Sopisi kyllä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yhtään oikeasti välittää tulevasta avioparista, niin eiköhän vieraat ole tyytyväisiä kunhan häät on parin oman tyyliset. Itse annan ihan mielellää vaan rahaakin lahjaksi ja joskus pyydetty häämatkaan sponsoria mikä on ihan fine. Älä stressaa mitä muut ajattelee! Ihan vapaaehtoisesti vieraat tulee niihin häihin vieraaksi

Vierailija
4/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt yhtään oikeasti välittää tulevasta avioparista, niin eiköhän vieraat ole tyytyväisiä kunhan häät on parin oman tyyliset. Itse annan ihan mielellää vaan rahaakin lahjaksi ja joskus pyydetty häämatkaan sponsoria mikä on ihan fine. Älä stressaa mitä muut ajattelee! Ihan vapaaehtoisesti vieraat tulee niihin häihin vieraaksi

Tällaiset tyhjäpäiset perseennuolija jeesustelijat voivat jättää vastaamatta kiitos. Kaipaan ensimmäisen vastaajan kaltaisia rehellisiä vastaajia.

Vierailija
5/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissa ei pyritä täydellisiin häihin, ja joiden jälkeen ei erota.

Vierailija
6/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ottaa vähän tarkemmin kantaa esi. aloituksessa mainittuihin asioihin.

Vierailija
7/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva jos saa antaa rahaa, pääsee itse helpommalla. Kivat häät on mielestäni sellaiset joissa on hyvä monipuolinen tarjoilu, ei vaivaannuttavaa ohjelmaa (tyyliin pakotetaan vieraat osallistumaan, ne kliseisimmät leikit) ja leppoisaa taustamusiikkia. Ei tarvitse mitään kikkailua tai kamalasti panostaa. Sillä miten ruoka pöytiin saapuu ei ole mitään väliä, voin hakea itse mutta ihan yhtä hyvin joku saa tarjoilla. Mitä tasokkaampi ruoka, sen vähemmän vaihtoehtoja tarvitaan mutta tosiaan huonompikin menee jos on mistä valita.

Vierailija
8/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset missä on vain kaksi ällää.

Vierailija
9/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaa vieraiksi vain sellaisia ihmisiä, jotka sydämestään teitä rakastavat ja toivovat teille onnea ja haluavat jakaa tuon ihanan päivän kanssanne. Heille juhla on täydellinen, vaikka perunat olisivat kylmiä ja lihapullat raakoja.

Älkää kutsuko ketään sellaista, joka pitää velvollisuuden vuoksi kutsua. Vaikka teillä olisi miljoonan euron häät, niissä olisi joka tapauksessa jotain vikaa.

Vierailija
10/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ottaa vähän tarkemmin kantaa esi. aloituksessa mainittuihin asioihin.

Millään tuolla ei ole väliä. En muista paljoa yksittäisistä häistä. Eivät toisten häät kiinnosta ihmisiä.

Vierailija
11/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa paskoja vastauksia. Ap

Vierailija
12/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsukaa vieraiksi vain sellaisia ihmisiä, jotka sydämestään teitä rakastavat ja toivovat teille onnea ja haluavat jakaa tuon ihanan päivän kanssanne. Heille juhla on täydellinen, vaikka perunat olisivat kylmiä ja lihapullat raakoja.

Älkää kutsuko ketään sellaista, joka pitää velvollisuuden vuoksi kutsua. Vaikka teillä olisi miljoonan euron häät, niissä olisi joka tapauksessa jotain vikaa.

Eli älkää kutsuko ketään.

Vierailija
13/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa eli oot vaan joku aivoton ja mielikuvitokseton tyyppi, joka haluaa jonkun valmiin täydellisten häiden kaavan. Itse menen ennemmin esim. kymmeneen erilaiseen ja persoonalliseen hääjuhlaan kuin kymmenen väkisin tehtyy saman ''täydellisten'' häiden mukaisiin juhliin.

No toivottavasti joku osaa antaa sinulle vastauksen, niin pääset vieraiden perseitä nuolemaan. Sinulle itse suosittelen koko juhlien pitämättä jättämistä, kun ei vaikuta sinua kiinnostavan koko juttu.

Vierailija
14/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät häät ovat sellaiset, joissa hääparilla on hyvä tunnelma ja osaa ottaa rennosti. Tähän päästään mm. sillä, että häät on mitoitettu sopiviksi järjestäjien kukkarolle. Silloin ei päivä kaadu mihinkään pieneen, niin kuin siihen että vain osa vieraista haluaa tanssia, vaikka on kallis bändi hommattu.

Vierailija
15/15 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei voi miellyttää mitenkään. Minä esimerkiksi pidän buffet-pöydästä, kun taas joku muu pitää sitä rahvaanomaisena ja toivoo pöytiintarjoilua. Minulle henkilökohtaisesti on ihan sama, onko kutsussa tilinumero, lahjalista tai ei mitään toivetta, mutta jollekin muulle tällä on valtavan suuri merkitys. Minulle sopii hyvin Virosta haettujen tölkkien tarjoaminen, kun taas joku muu haluaa tarjoilijan kaatamaan lasiin.

Siksi sanonkin, että hääpari järjestää sellaiset häät kuin itse haluaa, sellaiset joissa he itse viihtyvät. Silloin luultavasti muutkin viihtyvät. Ja jos eivät viihdyn, niin - kuten sanottu - kaikkia ei voi miellyttää.