Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla muita, jotka hakevat oikikseen 2017?

Vierailija
11.12.2016 |

Haen ensimmäistä kertaa. Mitä vinkkejä antaisitte? Mielipidettä valmennuskursseista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmennuskurssia tai jonkinlaista -pakettia suosittelen. Opiskelen itse kolmatta vuotta. Tsemppiä ja muista, ettei maailma siihen oikikseen kulminoidu!

Vierailija
2/10 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun, Rovaniemelle ja Joensuuhun on yhteinen pääsykoe. Voit hakea samalla kokeella kaikkiin kolmeen. Varmasti tiesitkin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haen stadiin, ja oon pohtinut noita valmennuskeskuksen kursseja. Kalliita mutta kuulostaa aika kattavilta. Stressaa jo nyt vähän toi pääsykoe :/

Vierailija
4/10 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen, haetko ekaa kertaa?

Ap

Vierailija
5/10 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pääsykokeiden pitänyt olla jo historiaa?

Vierailija
6/10 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hylkäisin helsingin, en ole koskaan edes miettinyt sinne hakemista saati menemistä. Helsinkiin onkin kaikista kalleimmat materiaalit ja kurssit, ja opetuskin monen sadan hengen ryhmissä on mitä on. Mutta teet itse valintasi, mieti tarkkaan ja päätä ja lue sitten sen mukaan.

Vierailija
7/10 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä n 80 % käy valmennuskurssi muut on sitten niitä huippendaaleja. Rovaniemi Joensuu helpointa päästä. Pääsykokeet tulee poistumaan kenties jo 2018. Sitten vaan älliä kirjoittaa niin on taattu pääsy.

Vierailija
8/10 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsykokeet on jokaisen tiedekunnan päätettävissä vuonna 2018:kin.  Ehkä itse suosittelen jonkinlaisen materiaalin hankkimista pääsykoekirjan/-kirjojen rinnalle. Oikiksen pääsykokeeseen lukuaika on suhteessa lyhyt yleensä lukumäärään verrattuna. Kannattaa myös varata tarpeeksi opiskeluaikaa. Esim. Turku, Itäsuomen yliopisto ja Lapin yliopisto julkaisee vasta 28.3 matskunsa ja pääsykoe on jo 7 viikon kuluttua siitä. Vain 7 viikkoa aikaa opiskella. 

Vierailija
9/10 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätä, teet vaan niin kuin jossain kommunistien puoluelehdessä olleessa artikkelissa ollut nuorehko nainen. Oli hakenut neljä kertaa oikikseen ja ilmeisesti viimeisellä kerralla tärppäsi. Välivuodet sitten ilmeisesti yhteiskunnan kustantamana. Kehtasi vielä sanoa, että nuorten ei pitäisi luopua unelmistaan niin helposti...

Vierailija
10/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen ensimmäistä kertaa. Mitä vinkkejä antaisitte? Mielipidettä valmennuskursseista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi