Miespuolinen kaveri vähätteli naisten surua ulkonäön katoamisesta
Ollaan oltu tämän miehen kanssa kavereita jo yli 5 vuotta. Jotenkin tuli puheeksi ikääntyminen ja ulkonäkö ja sanoin, miten se on surullista että miehet viehättyvät etupäässä nuoruuteen liittyvistä piirteistä eikä nainen voikaan olla enää haluttu täytettyään, vähän tapauksesta riippuen, 30, 35 tai yleensä viimeistään 40 vuotta. Mies ihmetteli, että mikä ihmeen tragedia se nyt on? Sanoi ettei elämässä voi saada kaikkea mitä haluaa ja se pitää vain hyväksyä.
Mitä mieltä olette? Mun mielestä jotenkin tosi kylmä suhtautuminen siihen, että naisilta menee tyypillisesti kauneus siinä kohtaa, kun biologinen kello tikittää kovaa vauhtia?
Kommentit (24)
En minäkään sitä minään varsinaisena tragediana pidä. Ihmiset vanhenevat ja kuolevat pois. Eihän se kivaa ole, mutta niin homma täällä ainakin vielä toistaiseksi menee. Tottakai se on henkisesti raskas paikka monelle, joten ei minunkaan mielestäni sitä kannata liiaksi vähätellä. Toisaalta ei kenenkään tule sitä liian raskaastikaan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että tuossa iässä naisella pitäisi olla elämässään jo tärkeämpiäkin asioita kuin miesten miellyttäminen.
Meinaat siis että seksistä pitäisi luopua 30- tai viimeistään 40-vuotiaana?
Otetaan miesten kaljuuntuminen esimerkkinä, oletko koskaan kuullut että nainen EI vähättelisi ongelmaa? Arvaa mitä olen itse saanut kuulla, "no sä oot mies, ei se niin iso juttu ole", "ei muutaku kaikki pois vaan".
Kyse on puhtaasti realismista. Jokainen meistä vanhenee ja kaikelle on aikansa. Jos ei koskaan pääse elämässään eteenpäin parikymppisen elämästä, niin se jos mikä on surullista. Vaikka onhan toki olemassa niitäkin naisia, jotka eivät ole saavuttaneet elämässään yhtään mitään ja surevat, kun se ainoakin asia, missä olivat joskus hyviä eli miesten miellyttäminen, on aikaa sitten ollut mennyttä.