Jos mies on 25 v ja kokematon mutta ei ujo
Tarkoittaako se että mies on ehkä tosi nirso ? :/
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa että mies on joko seksuaalisesti estoinen tai vähälibidoinen. Miehillä ei tässä maassa ole aihetta nirsoiluun kuten naisilla.
What? Se, että mies ei ole ujo ei vielä tarkoita, että moni nainen olisi kiinnostunut hänestä. Hänessä voi olla monta muutakin juttua, jotka ovat puutteita naisten silmissä.
Suomessa on valitettavan paljon naisia joilla on todella alhaiset kriteerit miehille kuten jokainen voi prismatestillä havaita.
Pitää olla oikeasti todella huonot kortit jaettu että normaalit halut omaava mies on täysin kokematon vielä tuossa iässä. Vaikka joku mies ei olisi poikaystävämateriaalia niin täytyy olla aikamoinen örkki ettei sitä seuraa löytyisi baarista tai Tinderistä.
Rumuus ja lyhyys riittää tai en itse ainakaan keksi muita suuria vikoja itsessäni. Oon kouluttautunut, käyn duunissa, urheilen ja on myös henkisiä harrastuksia. Sosiaalisissa taidoissakaan tuskin on suuria puutteita, kun olen työelämässä pärjännyt ja edennyt
Ja olet siis yrittänyt muodostaa kontaktia naisiin? Ei sinun erinomaisuutesi ulospäin näy, jos olet kunnollinen mies niin ei naisten pitäisi sinua karttaa.
Kyllä. Baarissa ja tinderissä sekä opiskeluaikana poikkitieteellisissä riennoissa
No pakko kai sen on sitten ulkonäöstä johtua, edellyttäen tietenkin ettet siellä baarissa aina marssinut sen isotissisen kaunottaren luokse ja jättänyt normaaleja naisia jotka silmäilivät sinua vaille huomiota.
Niin en minäkään muuta keksi. Tissien koko ei ole mulla mikään lähestymiskriteeri
Ujoutta on monenlaista ja yhdessä tilanteessa ujo voi olla olematta ujo toisessa tilanteessa. Mies ei ole harrastanut seksiä, joten se on ehkä hänelle henkisesti iso asia ja siten hän voi olla noissa tilanteissa erityisen ujo.
Jos mies on passiivinen, niin on ihan tavallista, että hänellä on poikuus tallella. Aika harvoin miehiä puoliväkisin sänkyyn raahataan. Et voi mitenkään verrata tilannetta tavallisen miehen ja naisen välillä, koska nainen saa todella paljon ehdotuksia ja lähestymisiä. Miehiä lähestytään harvoin ja tuolloin naiset ovat yleensä aika tukevassa humalassa. Nirsous tietenkin edesauttaa poikuuden säilymistä. Monilla miehillä tulee myös todellista kovemmat vaatimukset naisen suhteen sen seurauksena, että heitä jännittää. He siis koittavat perustella itselleen, että miksi tämä nainen ei ole kiinnostava, jotta heidän ei tarvisi lähentyä häntä, mikä on heidän epämukavuusalueellaan.
Eli jos tällä kysymyksellä kysyt sitä, että onko tuossa miehessä lähtökohtaisesti jotain outoa ja pelottavaa, niin vastaus on, että ehdottomasti ei. Omassa kaveriporukassani moni menetti poikuuden vasta parikymppisenä ja moni näistä on nyt vakavassa parisuhteessa ja osa sen ensimmäisen kumppaninsa kanssa.
Baarissa on tärkeää, että yrittää vain yhtä naista. Jos ei natsaa, niin sitten pitää vaihtaa baaria. Ei kukaan nainen lämpene miehelle, jonka on nähnyt yrittävän jo jossain toisessa pöydässä.