Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mättää Isabella Ljungdellin naamassa?

Vierailija
10.12.2016 |

Osaako joku analysoida kasvoja sen verran, että osaa sanoa, mitkä ovat ne piirteet ja ominaisuudet, jotka tekevät tämän "kaunottaren" kasvoista näin oudon näköiset? http://static.iltalehti.fi/viihde/olli912isabeletu_vi.jpg

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Isabel eikä Isabella.

Vierailija
2/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Nätti ja persoonallisen näköinen tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö ihan sama.

Vierailija
4/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkomainen pää. Ja aina jotenkin outo ilme naamalla. Yrittää liikaa.

Vierailija
5/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen luomiväri?

Vierailija
6/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukut toisen ulkonäköä? Töykeää. Huono itsetunto?

Vierailija
7/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö ihan sama.

Mikäs sun nimi on? Jos oot vaikkapa Sara niin käykö jos alan kutsumaan sua Sariksi. :)

Vierailija
8/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä kuu-ukko naama.

Vierailija
9/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näyttää vähän alienilta. Olisiko silmien sijainti ja muoto? Vaikea sanoa, tavallaan kun piirteitä katsoo yksitellen: suu: ihan kiva, hampaat: vähän vinksallaan, silmät: ihan perus, nenä: kiva. Mutta sitten kokonaisuus jotenkin avaruusolion näköinen.

Vierailija
10/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabel se on eikä Isabella. Ei ole munkaan mielestä kaunis mutten silti koe tarvetta lähteä tekemään haukkumaketjua hänen naamastaan.

Vierailija
11/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan sexy omaperäiset kasvot.

M37

Vierailija
12/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät lähellä toisiaan ja tosiaan laatikkomainen naama. Oli kyllä nätti ennen kuin meni överiksi huulten, tekotissien ja muiden kanssa.

Vierailija
13/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, näyttää vähän alienilta. Olisiko silmien sijainti ja muoto? Vaikea sanoa, tavallaan kun piirteitä katsoo yksitellen: suu: ihan kiva, hampaat: vähän vinksallaan, silmät: ihan perus, nenä: kiva. Mutta sitten kokonaisuus jotenkin avaruusolion näköinen.

Pistä oma kuvas tänne ni arvostellaan sunkin piirteet yksi kerrallaan.

Vierailija
14/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole puoliksi japanilainen? Se selittää.

Vierailija
15/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät lähellä toisiaan ja tosiaan laatikkomainen naama. Oli kyllä nätti ennen kuin meni överiksi huulten, tekotissien ja muiden kanssa.

Silmät lähekkäin? No ei kyllä ole.

Vierailija
16/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliön mallinen naama, roikkuvat posket, pienet ja lähekkäin olevat silmät joita vielä korostaa tuo siristäminen ja toisen silmän laiskempi asento. Siis itse kuvakulma ei ole todellakaan edustava varmasti kenellekään ja tässä kirkas valo osuu jotenkin kasvojen keskikohtaan, saisi mielummin tuoda valoa silmien alueelle.

Kun vertaa muihin eri kuvakulmista otettuihin tai hänen omiin instakuviin niin onhan toi kuva harvinaisen ruma.

Vierailija
17/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt se sitten tuli, tilaisuus korjata. Kädet hikoavat hieman, hengitys tihentyy, luen virheen vielä muutaman kerran uudelleen, ettei pilkka osu omaan nilkkaan.

Täytyy varmistaa, että joku on todella tehnyt erheen, eli tilaisuuteni on tullut, se on vihdoin tullut!! Koko illan olen sitä odottanut! Hikikarpalot kihoavat otsallenikin, mutta nyt on aika taas muuttaa maailmaa! Kirjoitan huolellisesti "Se on Isabel eikä Isabella". On oleellinen tuo ero kuitenkin!

Jes, nyt saa ap kunnon läksytyksen, minä korjasin, minä minä minä, minä tein sen!!!

Orgasmi värisyttää ruumistani, nousen aallon harjalle, keinun, keinun, olen suorastaan ylimyksellinen! Laukean hitaasti ja nauttien. OOOiiiihhh! Mutta äkkiä tunne on ohi. Tämä on kuin huumetta, ja haluan lisää! On aika alkaa odottaa seuraavaa virheen tekijää. Olisipa nyt kunnon kirjoitusvirhe tai yhdyssana väärin. Ne ovat niitä parhaiten palkitsevia. Ja nyt käyn kaikki ketjut läpi, pitkissä ketjuissa on aina paljon korjailtavaa. Olen niiin onnellinen.

Vierailija
18/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neliön mallinen naama, roikkuvat posket, pienet ja lähekkäin olevat silmät joita vielä korostaa tuo siristäminen ja toisen silmän laiskempi asento. Siis itse kuvakulma ei ole todellakaan edustava varmasti kenellekään ja tässä kirkas valo osuu jotenkin kasvojen keskikohtaan, saisi mielummin tuoda valoa silmien alueelle.

Kun vertaa muihin eri kuvakulmista otettuihin tai hänen omiin instakuviin niin onhan toi kuva harvinaisen ruma.

No on nämä Instankin helmet aika yököttäviä: https://www.instagram.com/p/BN1hls-F9uN/?taken-by=isabelclaudine&hl=fi

Vierailija
19/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on littana naama. Ja leveät leukaperät. Näyttää ihan apinalta. Kauniilta apinalta.

Vierailija
20/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tietää kuka tää on? :D Instagram näyttää plastiikkaklinikan mainossivulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi