Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäköhän Suomalaista naista vaivaa..

Loppuko?
10.12.2016 |

Lauantain ratoksi kirjailtua.

Pakkopohdinnan edessä päädyin tänään, taas, kysymään itseltäni. Mikä on rikki aikuisen Suomalaisen naisen sielunmaisemassa?
Jotta pääsette kiinni kysymykseeni, pieni pohjustus elävästä elämästä. Olemme noin 4-kymppinen aviopari. Yksi lapsi ja näennäisesti kaikki normien mukaan, väitän, jopa paremmin. Puolisoni mielipidettä kysyttäessä hän todennäköisesti lausuisi samoin. Mutta, mutta..
Hänen tyytymättömyytensä suljettujen ovien takana, jotain mikä pakottaa otsikkona olevaa kysymystä pyörittelemään. Olen mielestäni, vaikka itse sanonkin, aika saalis.
Värikkään ja vaiherikkaan nuoruuden elänyt, oman onneni seppä. Vuosikymmenen kestäneen liittomme aikana olen tukenut ja ymmärtänyt, jaksanut ja mahdollistanut, antanut ja antanut, silti en siitä juuri muuta saa kuin moitteet. Alla Ranskalaisilla viivoilla esimerkkejä:
- Liittomme alkoi puolisoni sairastaessa, milloinkaan, en milloinkaan, ajatellut häntä sen takia hylätä. Rakkaus kantaa yli vaikeiden aikojen, noin kaksi vuotta, ajattelin.
- Rakensin noina vuosina meille tulevaisuuden kodin, omin pikku kätösin siis. Tottakai hän hankkeessa jatkuvasti voimiensa mukaan tukien.
- Saatuamme lapsen oli minulle selvää, että teen kaikkeni jotta hän saa kasvattaa lastamme kotona kodinhoitotuen salliman maksimimäärän, näin tapahtui.
- Olen pyrkinyt jatkuvasti liittomme aikana kasvamaan, aloin ammattikoulu pohjalta ja valmistun maisteriksi ensi vuonna. Koko ajan työn ohella opiskellen luonnollisesti.
- Kotityöt on lapsuudestani saakka ollut olennainen osa minuutta, siivoan, tiskaan ja pyykkään sujuvasti.
- Lapseni ei ole koskaan nähnyt minua humalassa, mikä ei todellakaan tarkoita etten alkoholia nauttisi. Tämä vain kuvaa prioritteettejäni.
- En ole milloinkaan pettänyt vaimoani, vaikka mahdollisuuksia kyllä olisi.
- Minulle kauneinta maailmassa on edelleen alaston vaimoni.
- Yllä olevan johdosta, seksin saralla tarjoilen edelleen hänelle useita orgasmeja/kerta
- Ulkonäköni ei vastaa ikääni, eikä historiaani. Vaimoni kehtaa ulkoiluttaa minua haastavassakin ympäristössä.
- Tarjoan hänelle useita huomion osoituksia kuukaudessa. Viinejä, juustoja, hierontoja, lomia, etc...
- Vastustan ja halveksun perheväkivaltaa sen kaikissa muodoissa.

Mielestäni olen siis tehnyt kaikkeni, tai ainakaan en osaa itseltäni enempää odottaa.
Silti, vastassani kiukkuinen ja pihtaava rouva, jonka mielestä puoliso ei vain osaa, yritä, halua, ymmärrä, kuuntele, huomioi, rakasta, etc...
Ja mies joka lipuu kauemmas ja kauemmas, miettien mikä helvetti teitä naisia vaivaa...
Toivottavasti jokainen luettuaan pohtii mielessään, oliko viimeinen moite puolisolle ansiosta annettu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän muuta sano

Vierailija
2/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee naimisiin mun kanssa. En pihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko käsityksesi itsestäsi vääristynyt?

Vierailija
4/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele vaimosi kanssa, ei me täällä voida tietää mikä sinussa vaimoasi suututtaa, ainakin voisit aloittaa siitä, ettet hehkuta itseäsi melko narsistisesti, vaan olisit vähän nöyrempi ja et aloittaisi vähättelemällä vaimosi ärsyyntymisiä ja et luettelisi hälle tuota samaista listaa aina kun hän on jostakin suuttunut?

Tuli vain sellainen olo, että taidat olla kuitenkin aika ärsyttävä tyyppi.

Vierailija
5/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sanaa suomalainen ei osata kirjoittaa pienellä.

Vierailija
6/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet beta-aisuri joka yrittää liikaa lahjoa naista ja on hänelle liian hyvä. Naiset haluaa pohjimmiltaan dominoivan machomiehen joka näyttää kaapin paikan, eikä tuollaitsa munatonta betamiestä, joka palvoo naista vaikka nainen kuinka kiukuttelisi. Ne kiukuttelut on pelkkää paskatestailua, jonka tarkoitus on katsoa onko sinussa miestä ollenkaan ja uskallatko pistää vastaan.

Vierailija
7/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus, että kuulostat tyl-säl-tä. Haukotuus...! En jaksanut lukea tekstiäsi edes, joten miten ihmeessä joku jaksaa elää sinunlaisen "saaliin" kanssa? :D Tiivistäpä tekstisi vaikka viiteen napakkaan riviin, max. seitsemään.

Vierailija
8/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat vain ulkoisia asioita, itse olisin onnellinen ihan lähiön vuokra-asunnossa kaljuuntuvan ukkoni ja hankalan teini-ikäisen kanssa, kunhan rakkautta riittää.

Vierailija
9/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Portto mäelle metsästään turkkilaista urhoa joka osaa antaa selkään.

Vierailija
10/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämä ketju poistetaan pian. Modet näyttävät olevan herkkähipiäisiä naisia. Tänään on poistettu monta mielenkiintoista aloitusta.

Vierailija
11/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus, että kuulostat tyl-säl-tä. Haukotuus...! En jaksanut lukea tekstiäsi edes, joten miten ihmeessä joku jaksaa elää sinunlaisen "saaliin" kanssa? :D Tiivistäpä tekstisi vaikka viiteen napakkaan riviin, max. seitsemään.

Aika ilkeästi kirjoitat tuntemattomalle ihmiselle joka avautuu murheistaan.

Vierailija
12/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa teet kaiken oikein, mutta asenteessasi voi mättää joku ja sitä arkipäiväistä sanailua ja elekieltä on mahdotonta täältä arvioida. Vaimosi on myöskin pelkää ilmaista oman mielipiteensä, joten sinä olet jäänyt pähkäilemään, että mitä oikein teen väärin. Todennäköisesti molemmissa jotain "vikaa".

Vierailija
13/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tämä ketju poistetaan pian. Modet näyttävät olevan herkkähipiäisiä naisia. Tänään on poistettu monta mielenkiintoista aloitusta.

Äh, lukijat ne ilmoittavat ketjuja asiattomaksi ja mode poistaa ne yleensä enempiä lukematta. Vai luulitko, että täällä taustalla on joku mode, joka lukee joka ikisen tekstin ja poistaa sen jos ei miellytä?

Vierailija
14/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt hyvä ihminen miettiä ovatko kaikki tarinat täällä totta. :) Pojun vaimolta voisi tulla ihan täydellisen erilainen tarina.

Vierailija
15/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä on vaimosi elämässä hänen henkilökohtainen tärkeysjärjestys asioille? Ovatko tarjoamasi asiat juuri niitä, joita hän arvostaa ja on toivonut sinulta? Kuinka hyvin tunnet hänet? Onko teillä myös hänennäköistään elämää? Kuinka hyvin tunnet itsesi? Antamasi kuvaus kuulostaa sangen pintapuoliselta.

Vierailija
16/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä. Minä olen upea, minä teen, minä osaan, minä olen saalis. Wau mikä mies!!

Vierailija
17/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten naisiin on purrut kylmäkiskoinen hälläväliä -asenne. Pinppiä tulis enemmänkin ku tarviis.

Vierailija
18/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten naisiin on purrut kylmäkiskoinen hälläväliä -asenne. Pinppiä tulis enemmänkin ku tarviis.

Minulla sama, mutta olenkin komea. Sinäkin varmaan? Vaikea kuvitella, että rumalla miehellä toimisi.

Vierailija
19/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tunnepuolelta puuttuu. Luettelit ulkoisia asioita, mutta eivät ne tunne-elämän kannalta ole tärkeintä, vaan yhteinen kommunikointi, huumori, keskustelut, tunteet ja niiden ilmaisu. Oletteko samalla aaltopituudella, ja voiko hän elää omaa elämäänsä myös? Onko teillä yhdessä tarpeeksi rento olo toistenne seurassa?

Vierailija
20/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt hyvä ihminen miettiä ovatko kaikki tarinat täällä totta. :) Pojun vaimolta voisi tulla ihan täydellisen erilainen tarina.

Huono tekosyy ilkeilylle. Et tiedä itsekään onko aloitus totta vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä