Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla on niin harvoin juttua itseään nuorempien miesten kanssa

Vierailija
10.12.2016 |

Tuttavapiirissä ei ole yhtäkään puumakokemusta. Yhden naisen tiedän kännissä suudelleen kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa mutta eivät nekään menneet pidemmälle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta miehen nuoruus, vaan status ja itsevarmuus, joita on yleensä eniten naista vanhemmilla miehillä.

Vierailija
2/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun poikaset ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole ollut itseäni nuoremman kanssa,enkä tule olemaankaan,25v sitten olin 15 kun tapasin 19v mieheni,yhdessä on ilo vanheta

Vierailija
4/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta miehen nuoruus, vaan status ja itsevarmuus, joita on yleensä eniten naista vanhemmilla miehillä.

Kyllä kai monilla miehillä on tuota jo 30+ iässä?

Vierailija
5/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta tasokkaat kolmekymppiset miehet ei taas ole kiinnostuneita kuin parikymppisistä herkkupepuista.

Vierailija
6/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tulee henkisessä kehityksessä jäljessä ja naiset menee edeltä, siispä vähänkin nuorempi tuntuu naiselle liian nuorelta ja halutaan oikeasti mies, eikä lapsellista poikasta.

Vierailija
7/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos huomattavasti nuorempi mies on minusta kiinnostunut, tiedän hänen etsivän vain seksiä, ja itseäni sellainen ei kiinnosta. Olen kyllä parisuhteessa neljä vuotta nuoremman miehen kanssa, mutta se tuskin tekee minusta puumaa. :)

Vierailija
8/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tulee henkisessä kehityksessä jäljessä ja naiset menee edeltä, siispä vähänkin nuorempi tuntuu naiselle liian nuorelta ja halutaan oikeasti mies, eikä lapsellista poikasta.

Tai sitten naiset haluaa miehestä isähahmoa. Ihan yhtä hyvä tulkinta kuin tuo sinunkin.

Vierailija
9/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tunnen montakin "puumaa". Ehkä noista kokemuksista ei paljon huudella, mutta joissain tapauksissa ikä tosiaankin on vain numero. Minullakin oli sinkkuna ollessani vähän alle nelikymppisenä seksisuhde (tosin aika intiimi myös henkisesti) itseäni 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Kumpikin sai jotain sekä fyysisesti että henkisesti. Kyllä nuori mies on kuitenkin vielä optimisti, vahva ja ihanteita täynnä, mikä voi olla keski-ikäiselle naiselle hyvin virkistävää.

Vierailija
10/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on nyt kuukauden sisällä ollut kaksi itseäni nuorempaa miestä kiinnostunutta. Toinen 5v nuorempi ja toinen 6v.  Jonkinlainen epävarmuus oli molemmissa, vaikka ihan mukavan oloisia miehiä olivatkin. Itse olen lähellä 50v . Toinen puhui minusta, ettei uskoisi noin vanhaksi ja olet namin näköinen ja ikäero ei haittaisi, jos tulisi suhde. Lisäksi puheet seksiaiheisia ja tarve vakuutella, kuinka kokeneita ovat naisten kanssa ja vientiä kyllä riittäisi.

No, en alkanut jutustelua pitemmälle kummankaan kanssa, vaan olen edelleen sinkku.

Vierailija
11/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun fuckbuddyt ovat 5 ja 6 vuotta minua nuorempia, tänä vuonna nuorin irtopano on ollut 16 vuotta nuorempi.

Vierailija
12/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun fuckbuddyt ovat 5 ja 6 vuotta minua nuorempia, tänä vuonna nuorin irtopano on ollut 16 vuotta nuorempi.

paljon velotat tunnilta?

Vierailija
13/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paljon velotat tunnilta?

En ole maksullinen.

Vierailija
14/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vitun hyväksikäyttäjä.

Vierailija
15/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissä on kaikenlaista pariskuntaa ja kaikenlaisia ikäeroja. Oma mieheni on minua 11 vuotta nuorempi.

Vierailija
16/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmista kiinnostutaan jos on jäänyt oma "nuoruus elämättä", ja ne joilla noin käy, ei uskalla tai osaa elää sitä sitten vanhempanakaan? Ne jotka osaisi ja uskaltaisi iskeä seuraa yöelämästä, on tehneet sitä jo nuorena joten ei se kiinnostaa enää kun on perhe ja se kaikki muu aikuinen onni.

Vierailija
17/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vitun hyväksikäyttäjä.

Minun miehet on täysi-ikäisiä, se nuorin oli 40. Tosin, vittuahan minä hyväkseni käytän.

Vierailija
18/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta tasokkaat kolmekymppiset miehet ei taas ole kiinnostuneita kuin parikymppisistä herkkupepuista.

HAHHAHAHAHAHAHAHAH! 

Vierailija
19/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa entisistä poikaystävistäni on 1-3 vuotta mua nuorempia. Itseäni vanhemmat eivät ole juurikaan kiinnostaneet. Nytkin seurustelen huimat 9kk vanhemman miehen kanssa ja jos tämä suhde menis poikki, niin kyllä mä itseäni nuorempia katselisin.

Vierailija
20/22 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tämä on omituista, koska ihmiset vanhenevat niin eri tahtiin (sekä fyysisesti että henkisesti), ettei sitä pelkän kalenterin perusteella kenenkään kypsyyttä oikein pysty määrittelemään. Biologia taas on heikko perustelu, koska meillä on ehkäisymenetelmät ynnä muut epäluonnolliset käytössä joka tapauksessa. Kai se on edelleenkin niin vahva normi, että mies on aina se vanhempi osapuoli ja muu on epänormaalia poikkeavuutta.

Itse olen aina tykännyt jotakuinkin kaksvitosista - niin silloin kun olin parikymppinen itsekin kuin näin neljänkympin lähentyessäkin. Onneksi olen nuoren näköinen ja oloinen, joten valinnanvaraa riittää ja aina vaan voin vaihtaa nuorempaan kun mies vanhenee. Ei ne "parikymppiset herkkupeput" ole pelkästään teidän miesten yksinoikeus. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän