Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatteko tori.fissä tinkijöille?

Vierailija
10.12.2016 |

Taas joku tarjoaa yli puolet vähemmän siitä mitä olen laittanut ilmoitukseen hinnaksi. Mua ei nyt oikein huvittaisi edes vaivautua vastaamaan tuollaisille kun en todellakaan ala pilkkahintaan myymään hyväkuntoista kerran kokeiltua tavaraa, jota myyn jo reilusti halvemmalla kuin alkuperäinen ostohinta oli. Saanko jättää vastaamatta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vastata. :D

Vierailija
2/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat, eihän mikään pakota sinua vastaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensävastaan kohteliaasti kaikille tyyliin kiitos mutta ihan noin paljoa en ole valmis tinkimään, kävisikö xx e? Tms

Pakko ei tietenkään ole vastata mutta toisaalta sinähän sitä tavaraa myyt ja siinä sulla on joku jota kiinnostaa.

Vierailija
4/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan yleensä ja käsken suksimaan vittuun. Jos eivät osaa lukea hintaa ilmoituksesta, niin ansaitsevat kaiken paskan niskaansa.

Ja yhtäkään tavaraa ei minulta ole jäänyt myymättä pyytämälläni hinnalla.

Vierailija
5/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu kauanko tavara on ollut myynnissä. Loppujen lopuksi se on kuitenkin ne ostajat jotka määrittelevät sen käyvän hinnan, ei myyjä.

Vierailija
6/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata että kiitos en tingi hinnasta

Vierailija
7/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina vastaa. Jos on todella röyhkeä tinkaus, jätän huomiotta. Muuten vastaan kyllä aina.

Minulla oli kerran myynnissä kaksi lapsen vähän käytettyä Marimekon paitaa, olivat siis tahrattomia ym. Myin 3€/paita ja mielestäni oli jo todella halpa hinta. Yksi lähetti viestiä:"Anna osote, haen molemmat kolmella eurolla tänään." Juu en antanut ja meni myöhemmin kaupaksi pyydetyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi