Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhminta mitä kumpanisi on sinulle sanonut?

Vierailija
10.12.2016 |

Otsikossa kysymys ja tietysti oliko hot or not?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorittelu ja nartuksi sanominen makuuhuoneessa. Ja on hot :)

Vierailija
2/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustosamme asuu yksi komea mies, josta mieheni monesti kiusaa minua. Joskus kun otan mieheltäni suihin hän sanoo, että ime tämän herra x:n munaa tai että miltä x:n muna maistuu tms. Joo ja on myös omalla likaisella tavallaan hot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sytyn aivan liekkeihin kun mieheni puhuu siitä kuinka olen niin seksikäs, että vieraat miehet haluavat minua ja sitten mieheni puhuu siitä mitä nuo vieraat miehet haluaisivat tehdä minulle.

Vierailija
4/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nussi sitä pillua, kovempaa rakas"

"Nussi mun pillua kunnolla"

"Mä haluun sitä sun kyrpääs!"

"Mä oon sun lutkas, pane mua kunnolla"

Näin mun tyttöystäväni on sanonut kun olemme harrastaneet seksiä.

Vierailija
5/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikimme joskus mieheni kanssa sellaista, että minä olisin kerrossiivooja jonka mieheni ottaa hotellihuoneessaan tuossa leikissä minä olen aika passiivinen, mutta mieheni puhuu kaikkea alistavaa. Tätä en ole kehdannut sanoa edes miehelleni, mutta minä kuvittelen että paikallani olisi oikeasti joku toinen ja itse seuraisin tilannetta vierestä.

Vierailija
6/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, mulle ei ole sanottu mitään kovin tuhmaa.. En itsekään tiedä mitä kaikkea voisin miehelle sanoa, koska olen ollut pitkässä suhteessa jossa oltiin seksuaalisesti kovin pidättyväisiä (miehen toiveesta).

Kertokaa lisää, haluan oppia!

Vierailija
7/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tottakai saat nuolla mun persereikää! ;)."

Sai kyrvän heti seisomaan.

Vierailija
8/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pervoja täällä.

Vierailija
9/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kakkasin juuri housuun, enkä aio vaihtaa housuja."

Vierailija
10/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei oikein pidä peppuseksistä, mutta antaa sitä muutaman kerran vuodessa koska tietää kuinka paljon siitä pidän. Kaksi kertaa vaimoni on ihan yllättäin sanonut minulle jotain tähän tyyliin, että olet kyllä ollut niin ihana mies että saat tänään panna mua peppuun, jos haluat ja hymyillyt seksikkäästi. Ai ai kierrokset nousee heti nollasta sataan tuosta.

Vierailija
11/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, mulle ei ole sanottu mitään kovin tuhmaa.. En itsekään tiedä mitä kaikkea voisin miehelle sanoa, koska olen ollut pitkässä suhteessa jossa oltiin seksuaalisesti kovin pidättyväisiä (miehen toiveesta).

Kertokaa lisää, haluan oppia!

No ensinnä sanoisin, että seksuaalisuus parisuhteessa muuttuu jatkuvasti, eli ei kannata jämähtää paikoilleen. Ties minkälainen peto miehestäsikin vielä vuosien varrella kuoriutuu ;)

Näin miehenä sanoisin, että kiihottavinta naisten tuhmien puhuminen on ehkä ennen aktia. Eli välillä pervot vihailut ja taas välillä hyvin suorat ehdotukset. Tuhmat viestit pitkin päivää. Kiihottavaa on myös se kun nainen tekee selväksi, että hänellä tekee mieli sellaisessa paikassa, jossa ei ole mahdollisuutta sekstailla. Esim kun olette menossa jossain, niin, että pääsette kotiin vasta useiden tuntien päästä. Tänä aikana kiihotus kyllä kasvaa huippuunsa...

Itse aktin aikana itse pidän siitä kun nainen puhuu suorasta toiminasta, eli kuten viesti nro 4 kertoi. Eiköhän sinustakin tule vielä tuhmien puhumisen mestari, jos niin haluat. Ja miksipä et haluaisi, uskon, että suurin osa miehistä kiihottuu tuhmien phumisesta valtavasti.

Vierailija
12/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna kun Rekkukin hieman lipaisee törkyistä persreigääsi!" Tuntui niin hyvältä, että annoin koiramme astua itseäni pyllyyn miehen naidessa minua pilhuun. :)

Vierailija
13/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusataan miehen kanssa puolin ja toisin toisia vieraista ihmisistä. Esim. jos kun mieheni käy lähikaupassamme niin saatan kysyä, että oliko se tietty myyjä siellä ja jos sanoo, että oli niin saatan kysyä, että ethän sää vaan pannu sitä lutkaa. Tiedän, että tää kuulostaa sairaalta, mutta tämmöstä meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän