Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kutsuu minua nimityksellä "pikku neitokainen" mielestäni naista alistava nimi

Vierailija
10.12.2016 |

Olen pienikokoinen, mutta haluaisin tulla kutsutuksi ihan nimelläni, en minään aivottomalla "neitokainen" nimityksellä. Mitä mieltä?

Kommentit (36)

21/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta erittäin kuvaava ja totuudenmukainen nimi naiselle.

Pikku miekkonen tai pikku poikulainen ovat erittäin kuvaavia ja totuudenmukaisia nimityksiä miehelle.

Tuo "pikku miekkonen" olisi mahtava comeback!

Itse asiaan, minä en pitäisi että minua kutsutaan miksikään neidoksi. Ensinnäkin sen etymologia on neitsyt-sanassa, ja minä en ole neitsyt. Toisekseen nykymaailmassa sen juuret ovat lähinnä satukirjoissa. Vähän sama, kuin mies kutsuisi minua prinsessakseen. Voihan hän toki samalla kutsua minua sähkömiehekseen, vaikutus on aika sama. 

En ryhtyisi mihinkään miehen kanssa joka rinnastaa minut toiseen ammattiin jopa että satukirjan olentoon. Se kertoo mielestäni siitä, että hän yhdistää minut ainakin alitajuisesti joksikin pelastamista odottavaksi neitokaiseksi eikä ihan oikeaksi, kykeneväksi naiseksi - kumppaniksi.

Vierailija
22/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas feminismi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helppoa vähättelijän jeesustella että kyllä häntä saa kutsua valkoiseksi heteromieheksi, ei haittaa yhtään toisin kuin neekeriä jota kutsutaan nekruksi....

Vertasit juuri naisia neepereihin. Niin sitä pitää.

Vierailija
24/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole naista alistava, vaan ihan vain lyhyesti alistava. Tuollaista nimitystä käyttävän on tarkoitus saada toinen tuntemaan itsensä mitättömäksi. Ala vastailla miehelle kutsumalla häntä pikkuherraksi. "Mitäs pikkuherra tykkää vapaa-ajalla harrastella?"

Vierailija
25/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhanpäiväinen loukkaantumisen aihe ja nämä "vastanäpäytykset" on naurettavia tai ylipäätään tarve näpäytellä on jotain mikä ei kai näihin miehen putkiaivoihin koskaan mahdu.

26/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on helppoa vähättelijän jeesustella että kyllä häntä saa kutsua valkoiseksi heteromieheksi, ei haittaa yhtään toisin kuin neekeriä jota kutsutaan nekruksi....

Vertasit juuri naisia neepereihin. Niin sitä pitää.

Hurjaa. Että ihan ihmistä vertasi ihmiseen? Kuinka julkeaa!

Vierailija
27/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V---- mulla pää sekois näiden femakoiden kanssa.

Vierailija
28/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin turhanpäiväinen loukkaantumisen aihe ja nämä "vastanäpäytykset" on naurettavia tai ylipäätään tarve näpäytellä on jotain mikä ei kai näihin miehen putkiaivoihin koskaan mahdu.

Niin, ymmärrän kyllä että haluat näpäytellä ilman että sinulle annetaan takaisin samalla mitalla. Ja haluat myös että tuotakin, mitä juuri sanoit, ei pidetä näpäyttelynä vaan Rehellisen Suomalaisen Miehen Suorana Puheena.

Vierailija
29/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ymmärrän kyllä että haluat näpäytellä ilman että sinulle annetaan takaisin samalla mitalla. Ja haluat myös että tuotakin, mitä juuri sanoit, ei pidetä näpäyttelynä vaan Rehellisen Suomalaisen Miehen Suorana Puheena.

Ei ole pakko ottaa itseensä kaikkea. Tuotakaan mitä kirjoitin. Jos joku tindermies ärsyttää, niin onko sellaisen kanssa pakko olla tekemisissä?

Vierailija
30/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko ottaa itseensä kaikkea. Tuotakaan mitä kirjoitin. Jos joku tindermies ärsyttää, niin onko sellaisen kanssa pakko olla tekemisissä?

Miksi sitten otit itseesi sen mitä minä kirjoitin? Jos tekstini ärsyttää, sinun ei ole pakko vastata minulle. Eikä ole reilua että tuolla tavalla alat minulle riehua. Te miehet olette niin herkkänahkaisia. Mitäs tässä nyt enää uskaltaa sanoa teille pikku miekkosille, kun aina kiskaisette herneen nokkaanne joka pikkuseikasta?

31/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten otit itseesi sen mitä minä kirjoitin? Jos tekstini ärsyttää, sinun ei ole pakko vastata minulle. Eikä ole reilua että tuolla tavalla alat minulle riehua. Te miehet olette niin herkkänahkaisia. Mitäs tässä nyt enää uskaltaa sanoa teille pikku miekkosille, kun aina kiskaisette herneen nokkaanne joka pikkuseikasta?

;D

Vierailija
32/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla vaan munaa ap:lle niin loppuu nämä mäkätykset.

Vierailija
33/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V---- mulla pää sekois näiden femakoiden kanssa.

Typerä sievistelijä. Jos haluat kirjoittaa törkyä, kirjoita. "V-----" Pelkäätkö että äitisi pesee suusi saippualla.

Joo, jos nainen ei halua tulla vähätellyksi, hän on femakko. Mikäs mies on? Ei mikään, miehelle on normaalia olla nielemättä kaikkea paskaa hymy naamallaan, jos nainen sanoo vastaan niin alkaa ulina.

Vierailija
34/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uli uli ja nyyh nyyh. Uhriudu uhriudu.

Ja sitten ihmetellään, ettei naisia löydy samassa määrin yhteiskunnan huipulta. Huipulta missä tunnetusti pitää kestää tuiskua ja tuiverrusta, olla paksu nahka.

Vierailija
35/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän sitä itse päättäisi tänään uhriutua ja loukkaantua? Sehän on trendikästä.

Ja yllättäin avaaja on nainen. Naisten kapasiteetti ei muuhun koskaan riitä kuin tekemään sitä mikä on trendikästä, mitä muutkin tekee ja sanoo, mitä ope sanoo tai mitä kirjassa lukee. Miehet käyttävät omia aivojaan.

Vierailija
36/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuapa pojiteltiin tänään keski-ikäisen naisen toimesta. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän