Miksi et käy työpaikan yhteisissä tapahtumissa?
Kommentit (14)
Käyn niissä, mitkä järjestetään työaikana. Vapaa-aikani vietä prheeni kanssa, itselleni tärkeissä puuhissa.
Vihaan yhtä vi**uilevaa työkaveriani.
Onneksi ei järjestä. Mutta jos olisi, syy on se, että mulla on työpaikkakunta ja kotipaikkakunta kaukana toisistaan. En todellakaan jäisi jonkun pikkujoulun takia menemättä viikonlopuksi kotiin. Arkisin mulla onkin sitten opiskelut iltaisin.
Mua ahdistaa ne. Olen vähän ulkopuolinen työpaikalla enkä tiedä, kenen seuraan lyöttäytyisin ja mitä juttelisin ja kenelle. Lisäksi noissa tapahtumissa kännätään aina. Sekin epäilyttää, jos joku tulisi juttelemaan jotain epäsopivaa flirttailevaa juttua tai jos itse tekisin niin kännissä. Olisi kiva walk of shame työpaikalle. Olen ainoa nainen meillä.
Koska en juo enkä halua katsoa muiden ryyppäämistä.
Ei ole aikaa tai kiinnostusta moisiin. Arvostan vapaa-aikaani perheen kanssa enemmän kuin työpaikan kissanristiäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka muut niitä järjestää?
Koska ne ovat usein teennäisiä hauskanpitoyrityksiä, joissa halutaan vain jollain säälittävällä tekosyyllä juoda viinaa. En ole muutenkaan kovin sosiaalinen luonne, niin ei vain nappaa. Kaikki ovat tyytyväisiä:)
Käyn työpaikan pikkujouluissa koska työkaverini ovat aika mukavia. Jos olisi huono ilmapiiri niin en varmaankaan osallistuisi.
Tahdon pitää työn ja vapaa-ajan erillään. En tahdo tutustua työkavereihin henkilökohtaisella tasolla. Ja naisvaltaisessa työpaikassa juorutaan niin paljon, että ei kiinnosta kertoa omista asioista, koska niitä sitten ruoditaan porukalla selkäni takana.
Eipä kiinnosta yhtään. Mielummin pidän hauskaa omien ystävien kanssa.
En pidä työkavereistani niin paljon että haluaisin hengata heidän kanssaan. Toisena mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja olen todella huono ihmisten kanssa.
En saa ajalta palkkaa.