Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä kun inhoaa jotain ihmistä mutta pakko nähdä?

Vierailija
10.12.2016 |

Miten saada omat inhon tunteet laantumaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi inhoat?

Vierailija
2/4 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan tiedostat, että nyt on pakko nähdä vähän aikaa, mutta sitten ei taas enää. Kyllä sen lyhyen ajan kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työhön liittyvä ihminen, niin keskittyy tapaamisessa työtehtävään omien tunteidensa sijaan. Samaa voi soveltaa myös sukutapaamisissa.

Vierailija
4/4 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvokaa miten selviän töissä kun en voi sietää paria läheisintä työkaveria :( Joka päivä on pakko nähdä ja tehdä yhteistyötä. Kyseiset henkilöt ovat minua vanhempia ja samassa työtehtävässä, mutta kysyvät jatkuvasti neuvoa minulta ja yrittävät saada minua tekemään omat työnsä ''kun olen niin nuori ja näppärä''. Itse he eivät osaa käyttää edes PowerPointia tai Exceliä! Kuitenkin meillä on kaikilla sama palkka, tai minulla jopa vähän pienempi, joten tuntuu todella turhauttavalta. Yritän joka aamu tsempata itseäni töihin mennessä, mutta heti kun joudun tekemisiin heidän kanssaan verenpaineeni ja ahdistus tuntuu nousevan. He ovat vielä niin teeskenteleväisiä ja juoruakkoja, oikein vihoviimeinen esimerkki viisikymppisestä naisesta. Minustakin puhuvat toisilleen selän takana ja sitten toisistaan minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan