Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monella +25 hoikallakin naisella on huono vartalo

Vierailija
10.12.2016 |

Vaikka vaatteet päällä näyttäisikin hyvältä, niin paljas pinta vaikkapa uimarannalla paljastaa usein roikkuperseen tai -tissit. Monen hoikan, yli 25v naisen kroppa muistuttaakin lähinnä liiskattua viinirypälettä tms.

Toista se on vaikkapa 18v naiset, joiden kroppa on kimmoisa ja peppu ja tissit terhakan näköiset.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ketä koirat provosoida? Onko tylsää? Mene vaikka kävelylle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli tuosta mieleen se, että monet vakavasti sairastuneet ja vammautuneet ihmiset ottaisivat ilomielin itselleen liiskatun viinirypäleen näköisen, mutta terveen ja toimivan vartalon. Minä olen joka päivä iloinen siitä, että pystyn jälleen kävelemään, vaikka sitten kuljetankin siinä samalla mukanani selluliittejani ja roikko-osiani.

Vierailija
4/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, että itsetehty pizza on kyllä hyvää. Mitä sinä laitat pizzaan?

Vierailija
5/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinkoira ehdottomasti

Vierailija
6/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kerrostalossa.

Vierailija
7/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin suklaalaatikoita oli k-marketissa kolme 11,80.

Mitä muualla maksaa?

Vierailija
8/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? 

Minusta on vallan ihanaa olla 28 v ja hieman "rupsahtanut" äiti-ihminen. Muistan edelleen elävästi, kuinka inhottavaa oli olla 18 v timmikroppainen rannalla (saatikka missä tahansa), kun jatkuvasti oli joku vanha ukko (+22 v -> ) ällötys kuolaamassa ja mittailemassa siinä. Eipä sitä nyt pappoja varten sillon laittauduttu, vaan maks pari vuotta itseä vanhempia varten!!!!

Nyt saa sentään olla suhteellisen rauhassa jo. Tässäkin iässä voi edelleen näyttää kiinteältä ja upealta jos tahtoo, salit ja silarit sun muut on keksitty ja monet näyttää tässä iässä tosi hyvältä. Mutta kun itseä ei vois vähempää kiinnostaa olla jonkun tumputtajan märkä päiväuni tai laittaa rahojaan tissipusseihin. 

Vierailija
9/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen, että itsetehty pizza on kyllä hyvää. Mitä sinä laitat pizzaan?

Palvikinkkua, aurajuustoa, tomaattia ja paljon juustoa. Itsetehty kastike tuoreesta tomaatista

Vierailija
10/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla +25 on myös kaksi silmää ja korvaa. Haluatko reklamoida ihmisen biologiasta vai mikä on aloituksesi pointti?

Vierailija
11/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin kerrostalossa.

Omakotitalossa!

Vierailija
12/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuli tuosta mieleen se, että monet vakavasti sairastuneet ja vammautuneet ihmiset ottaisivat ilomielin itselleen liiskatun viinirypäleen näköisen, mutta terveen ja toimivan vartalon. Minä olen joka päivä iloinen siitä, että pystyn jälleen kävelemään, vaikka sitten kuljetankin siinä samalla mukanani selluliittejani ja roikko-osiani.

Aivan. Onni on terve vartalo.

Vierailija
13/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada.

Vierailija
14/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä! Typerä provo, mutta joku oikea ihminen tämänkin on kaulapartaansa naureskellen näppikseltään päästänyt. Mikä on "huono" vartalo, jos vähän tarkemmin mietit asiaa? Ihan oikeastiko sellainen, joka ei sinun mielestäsi ole seksuaalisesti kiihottava? Toimiva, terve vartalo on aivan valtava etuoikeus, mutta sen upeus jää enemmän ja enemmän tämän käsittämättömän ulkonäkökeskeisyyden jalkoihin.

Vierailija
15/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan puute. Kun alkaa vaikkapa kävelemään tai pyöräilemään hyötymatkat, niin pakarat, reidet ja sääret kiittävät. Usein kuitenkin nuoret naiset menevät autolla, bussilla tai soittavat kyydin, kun ei jaksa.

Vierailija
16/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palvikinkkua, aurajuustoa, tomaattia ja paljon juustoa. Itsetehty kastike tuoreesta tomaatista

Talvella purkkitomaatit on kyllä tuoreita maukkaampia.

Vierailija
17/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin on. Kaks imetettyä lasta nii tissit on sen näkösetki ja persettä mullei koskaa oo ollukkaan.

Haittaako? Mua ei :) hei ja kaikenkukkuraksi hartiatki on ku ladonovet! Ja silti mua kehutaan älyttömän kauniiksi, meikillä tai ilman. Vituttaako?

Enkä edes jakele ihteäni kylillä tai postaa someen tissikuvia.

Oh, shit.

I'm sexy and i know it. *rapukävelyä selluliitit hyllyen*

Terveisin miehiinkyllästyny kaksvitonen mamma. 163/55.

Ime sitä.

Vierailija
18/18 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla ollut aina tällaista vai koska tämä tiettyjen tyyppien jatkuva provoaminen on oikein alkanut? Näitä naisvihamielisiä, samantyylisiä ketjuja tehdään jatkuvasti tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän