Monensilla treffeillä tulee tietää/huomata, että toinen on kiinnostava
Neljännet treffit ovat ovella ja en ole vielä täysin varma. Vaikuttaa lupaavalta, mutta jalat eivät ole vielä täysin lähteneet alta. Milloin minun tulee tietää, onko tästä jutusta johonkin suurempaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Minulla on usein ekalla tapaamisella ollut vain mukavaa ja leppoisaa. Tosi harvoin heti salamoita. Silti vahva kemia ja hullaannus on voinut tulla jälkikäteen!
Siispä olen antanut paljon mahdollisuuksia tyypille, joka ei heti ihan täysillä iske tajuntaan, koska tiedän että se voi tulla viiveellä. Niin on käynyt monen kanssa.
Viime aikoina on ollut vain yksi, jonka kanssa kemia oli välittömästi lähes käsinkosketeltavaa ja ainakni hetken molemminpuolistakin. Jostain syystä vaan ei hänestäkään ole mitään kuulunut, vaikka edelliset treffimme olivat loistavat.
Päättyivätkö nuo treffit peiton alle? Mies taisi jo saada sen mitä halusi...
Ilmeisesti. Ehdittiin kyllä tän salama-tyypin kanssa tavata useita kertoja, ainakin kuudet deitit. Ja viimeisimmät oli parhaat. En tiedä mitä tuossa kohtaa aina tapahtuu. Mutta ainakin oli hauskaa - myös mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljännet treffit ovat ovella ja en ole vielä täysin varma. Vaikuttaa lupaavalta, mutta jalat eivät ole vielä täysin lähteneet alta. Milloin minun tulee tietää, onko tästä jutusta johonkin suurempaan.
Ekalla kertaa petiin niin voi alkaa vasta arvioimaan. Jos ekalla kertaa ei saa, niin syyn pitää olla olosuhteissa, että edes toinen kerta onnistuisi.
Täydellinen tapa yhdistää aktiivinen sinkkuelämä ja sen oikean hakeminen. Moni on hetken ollut se oikea, joku vain yhden illan.
Ei tämäkään tapa toimi välttämättä kovin hyvin.
Itse halusin kokeilla tätä ja meninkin yhden lupaavan miehen kanssa heti sänkyyn. Siellä homma ei kuitenkaan oikein toiminut, koska en tykännyt miehestä vielä riittävästi. Minulla seksuaalisuuden ilmaiseminen on todella paljon kiinni siitä, tykkäänkö partneristani ihmisenä. Arvioin että jutusta ei tule mitään ja annoin miehelle pakit. Hän kuitenkin soitti seuraavana päivänä ja jutteli kanssani pitkään, ja tuon puhelun aikana minulla kolahti ja lujaa. Sain tästä huolimatta sitten myöhemmin mieheltä pakit, ja syyksi hän kertoi sen että seksi ei toiminut.
Olisipa tuo mies vain tiennyt minkälainen olen sängyssä sitten, kun oikeasti pidän partneristani!
Siinä vaiheessa kun pi**un huulet huutaa hoosiannaa. Tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen todella rakastunut mieheeni, meillä menee näin viiden vuoden jälkeen erittäin hyvin ja kemiaa on edelleen. Missään vaiheessa ei kuitenkaan "kolahtanut", jos olisin sitä tunnetta jäänyt odottamaan, niin en todellakaan olisi tässä!
Tapailin häntä aluksi ihan vain huviksi, olin juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle jolta en tuntenut juuri ketään joten mulla oli runsaasti vapaa-aikaa iltaisin. Käytiin treffeillä ja tutustuttiin. Mies oli selkeästi se ihastuneempi osapuoli ja minä roikuin mukana. Meillä oli kuitenkin todella mukavaa, pystyttiin puhumaan kaikesta jne. Jossain vaiheessa huomasin, että olen todella ihastunut/rakastunut, mutta se syntyi vähitellen, mitään tiettyä hetkeä tai kolahdusta ei tapahtunut (kuin korkeintaan alitajunnassa, koska jälkeenpäin olen ihmetellyt, miksi olin niin mukana jutussa, vaikken ollut mitenkään hullaantunut alussa).
Jos suhde vaikuttaa lupaavalta, niin miksei sitä voisi vaan katsoa niin kauan kunnes lupaukset joko täyttyvät tai eivät täyty? Kokemuksiini nojaten mun on vaikea ymmärtää, miksi niiden jalkojen pitäisi edes lähteä alta, ei se ole mikään hyvän suhteen edellytys.
Nuo sinun tunteesi kuulostavat enemmän kiintymykseltä mitä joku tuntee rakkaaksi käynyttä lemmikkiään kohtaan kuin tosirakkaudelta, tutuit mieheen ja nyt roikut hänessä. En itse rehellisesti sanottuna pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa.
LOL :D Meillä on kemiaa ja oikein hyvä seksielämä ja kaikin puolin mahtava suhde, ja olen erittäin rakastunut mieheeni ja hän minuun. Ei siis todellakaan ole kyse pelkästä kiintymyksestä tai tyytymisestä, vaan siitä, että omat tunteeni häneen syntyivät ja kasvoivat vähitellen ja pikku hiljaa, ilman että jalat lähti alta missään vaiheessa.
Noin varmasti myös intialaisten järkiavioliittojen naiset vakuuttelevat itselleen, kun ei ole kokenut sitä rakkauden paloa ei tiedä mistä jää paitsi. Suhteenne on varmasti vakaalla pohjalla ja olette kumpikin tyytyväisiä järjestelyyn, mutta voitko sanoa ettet ole koskaan pohtinut että puuttuuko väliltänne mitään?
Voin sanoa. Olen tällä hetkellä todella rakastunut mieheeni, vaikka jalat eivät missään vaiheessa ole menneetkään alta. Olen tässä viiden vuoden aikana kaksi kertaa ihastunut toiseen mieheen (mikä on mielestäni ihan luonnollista, molemmissa tapauksissa työkaveriini), mutta kummallakaan kerralla ei käynyt edes mielessäkään tehdä mitään, vaikka nämä ihastukset oli ihan huipputyyppejä, koska suhteemme on kunnossa ja tiedän, että en voisi koskaan saada kenenkään muun kanssa yhtä hyvää suhdetta kuin mitä meillä nyt on.
Mutta palatakseni varsinaiseen aiheeseen, ap:n kannattaa tehdä niin kuin hyvältä tuntuu. Uskon että jokainen "vaistomaisesti" tietää mitä kannattaa tehdä, eikä mitään tiettyjä muiden luomia sääntöjä tai periaatteita kannata noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekalla kertaa petiin niin voi alkaa vasta arvioimaan. Jos ekalla kertaa ei saa, niin syyn pitää olla olosuhteissa, että edes toinen kerta onnistuisi.
Täydellinen tapa yhdistää aktiivinen sinkkuelämä ja sen oikean hakeminen. Moni on hetken ollut se oikea, joku vain yhden illan.Ei tämäkään tapa toimi välttämättä kovin hyvin.
Itse halusin kokeilla tätä ja meninkin yhden lupaavan miehen kanssa heti sänkyyn. Siellä homma ei kuitenkaan oikein toiminut, koska en tykännyt miehestä vielä riittävästi. Minulla seksuaalisuuden ilmaiseminen on todella paljon kiinni siitä, tykkäänkö partneristani ihmisenä. Arvioin että jutusta ei tule mitään ja annoin miehelle pakit. Hän kuitenkin soitti seuraavana päivänä ja jutteli kanssani pitkään, ja tuon puhelun aikana minulla kolahti ja lujaa. Sain tästä huolimatta sitten myöhemmin mieheltä pakit, ja syyksi hän kertoi sen että seksi ei toiminut.
Olisipa tuo mies vain tiennyt minkälainen olen sängyssä sitten, kun oikeasti pidän partneristani!
Olit surkea sängyssä, ehkä sinun kannattaisi yrittää sitouttaa mies muilla keinoin kuin vain suostumalla levittämään jalkojasi.
Minä nautin aina seksistä vaikka se ei olisikaan mitään hyvää se on sentään seksiä.
Kannattaa varmaan kysyä asiaa ihan itseltään. Jos haluat uudelleen ulos niin lähdet, mut jos et niin miksi menisit? Ilmainen kahvi, tylsyys tai väähmuleiooketäänjakaikkimuutonvarattujajarupsahdankohta ei ole hyviä syitä.