Miksi Pressiklubin juontajana toimii Sanna Ukkola eikä Ruben Stiller?
Kommentit (47)
Eikö saanut Stiller läyhätä vasemmistopropagandaa verovaroilla mielensä mukaan? Kun noin saikuttaa.
Oliko Ukkola Englannin reissulla?
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti vähemmistössä tällä palstalla, mutta jotenkin ajattelen, että toimittajakin myy työaikaansa työnantajalle.
Jos pomo sanoo, että tätä aihetta on nyt spekuloitu riittävästi, jatketaan asian seuraamista uutislinjalla, alainen toimii ohjeen mukaisesti. Ei siitä niin tarvitse sydämistyä, että sairastuu.
Toimittajan työ on siinä mielessä erilaista, että hän myy kyllä aikaansa, mutta pomoilla ei pitäisi olla oikeutta ohjata toimittajan kirjoitusten sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa hävettävän usein asian esille, tyyliin: "..niin, itse asuessani Lontoossa...."
Piiri pieni... Juhis ja kaverit siinä hyörii.
Toivottavasti Sipilä ei ole tehnyt Stillerille mitään ja hän on kunnossa...
Ylen tulee olla puolueeton kun verorahoilla raportoivat. Stiller ja Baba ja muut ei ole sitä
Astui väärän diktaattorin varpaille.
Mistä Englannin reissusta kerrotte?
en ole vähään aikaan pystynyt töiltäni kunnolla seuraamaan uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti vähemmistössä tällä palstalla, mutta jotenkin ajattelen, että toimittajakin myy työaikaansa työnantajalle.
Jos pomo sanoo, että tätä aihetta on nyt spekuloitu riittävästi, jatketaan asian seuraamista uutislinjalla, alainen toimii ohjeen mukaisesti. Ei siitä niin tarvitse sydämistyä, että sairastuu.
Toimittajan työ on siinä mielessä erilaista, että hän myy kyllä aikaansa, mutta pomoilla ei pitäisi olla oikeutta ohjata toimittajan kirjoitusten sisältöä.
Näin. Sitä se vapaa media tarkoittaa (mitä Suomessa siis ei enää ole). Toimittaja vastaa sisällöistä lukijoilleen/kuulijoilleen/katselijoilleen. Ei pomoille. Eikä varsinkaan poliitikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa hävettävän usein asian esille, tyyliin: "..niin, itse asuessani Lontoossa...."
Ahaa ! Mielenkiintoista . Etenkin kun oli se Azorien matkakin. Kiitoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tässä menevät puurot ja vellit sekaisin. Toimittajan ei tarvitse kirjoittaa vastoin omaatuntoaan; hän voi jopa kieltäytyä työtehtävästä vakaumuksellisista syistä.
Mutta totta ihmeessä pomo päättää, mistä aiheesta kukakin juttuja tekee. Se on työn organisointia, ei sensuuria. Eihän isossa mediatalossa tulisi mistään mitään, jos 15 yksilötaiteilijaa ähräisi saman aiheen kimpussa. Varsinkin, jos kyseessä on spekulaation tasolla oleva aihe.
Sanna Ukkolaa surkeampaa toimittajaa saa etsiä. Eikä löydä. Täysin tyhjäpää.
Kyllä omistaja päättää mitä julkaistaan ja jos vasemmistopropagandaa haluaa kirjoittaa niin sitten voi hakea työtä demarista
Sipilä hoiti Stillerin, Medvedev toi tänään poloniumia
On täällä erikoisen paljon uskovaisia, vaikka niillä ei pitäs olla etes telkkaria. Mutta kyllä uskiksen tuntee, ne käy aina henkilön kimppuun ei sanotun asian.
On se Suomi sitten voittamassa x - factoritkin ja muuta kimppakivaa heheheh! Joo!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omistaja ? päättää mitä julkaistaan ja jos vasemmistopropagandaa haluaa kirjoittaa niin sitten voi hakea työtä demarista
Kuka sen on ostanut?
Atte puukotti pireissä Rubenia kaulaan.