Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mieshän se vitsin murjaisi... En taidakaan mennä tapaamiseen.

Vierailija
09.12.2016 |

Olen viestitellyt kuumeisesti whatsappissa erään miehen kanssa jo jonkin aikaa. Koska välimatkaa on, emme ole vielä tavanneet livenä. Nyt olemme sopimassa tapaamista ja joku epävarmuuden puuska kun iski, laitoin miehelle, että toivottavasti hän ei pety kun en mikään kaunotar tosiaan ole (ja tämä on ihan totta, tiedän sen itsekin). Mies on kyllä nähnyt minusta lukuisia enemmän ja vähemmänkin edustavia kuvia. No miespä tähän sanomaani tuumasi, että ei se haittaa... Eli olen hänestä ruma, mutta se ei haittaa? Enpä taidakaan mennä tapaamiseen hukkaamaan molempien aikaa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitsi oli missä kohtaa?

62/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viestitellyt kuumeisesti whatsappissa erään miehen kanssa jo jonkin aikaa. Koska välimatkaa on, emme ole vielä tavanneet livenä. Nyt olemme sopimassa tapaamista ja joku epävarmuuden puuska kun iski, laitoin miehelle, että toivottavasti hän ei pety kun en mikään kaunotar tosiaan ole (ja tämä on ihan totta, tiedän sen itsekin). Mies on kyllä nähnyt minusta lukuisia enemmän ja vähemmänkin edustavia kuvia. No miespä tähän sanomaani tuumasi, että ei se haittaa... Eli olen hänestä ruma, mutta se ei haittaa? Enpä taidakaan mennä tapaamiseen hukkaamaan molempien aikaa.

Et ole miehen mielestä ruma, eikä sekään haittaa, että itse ajattelet niin.

Miehet eivät lue rivien välistä. Mitään.

joten mene. Mene nyt saatana jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ensin sumeilematta haukut itse itseäsi asiassa, josta jokainen yleensä muodostaa itse mielipiteensä. Kukaan ihminen ei ole joko absoluuttisesti ruma tai absoluuttisesti kaunis, koska jokaista yksilöä miellyttää eri asiat.

Kun mies ei sitten lähdekään kiivaisiin vastaväitteisiin niin sinä loukkaannut OMASTA mielipiteestäsi tälle miehelle? Joo, onnee sulle ja sun hyvälle itsetunnolle.

Älä hei hauku itseäsi tuntemattomille tai yhtään kellekkään, antaa susta tosi huonon kuvan. Äläkä ainakaan laita ihmisiä puun ja kuoren väliin ja koita pakottaa niitä kehumaan sua ja sit loukkaannu kun ne ei osannutkaan lukee sun ajatuksia.

Sellainen kysymys sulle, että mikä siinä sitten on ettei voisi jotain mukavaa sitten sanoa? 

Ei sillä että "on heikko itsetunto" vaan se ettei se jonka kanssa juttelee, voisi olla mukava? Jos mä itse olen kiinnostunut toisesta niin kyllä mä osaan sen sanoa. Se että sä siinä moiruat jotain legendaa "ettei ole absoluuttista totuutta kauneudesta" niin mun mielestä tuo on vaan keskenkasvuista miehen sanaa siitä että sä tahdot vaan reikää.. En antaisi. Mulla riittää itsetunto ja voin sanoa ettei kiinnosta tuollainen mutina. 

Jos sä et kykene kehumaan naisia, niin siinähän olet kehumatta. Sä oletat silti saavasi? Et taida kummoinen ritari itsekään olla ja ainakin minua kiinnostaa enempi ne jotka sanan hallitsee. 

En olekaan ritari, eikä mulla kyllä ole tarviskaan olla, olenhan NAINEN :D Mut senkus aattelet mut miehenä, jolle et antaisi :D Ja unohdin, olen myös keskenkasvuinen, jesss, nuorenin hetkessä.

On se vaan jännä, että sun itsetunto on niin kestävällä pohjalla, että kilahdat siitä kun jonkun mielestä kauneus -kuten sanotaan- on katsojan silmässä. Itsehän en kehu toisia ihmisiä vain kehumisen vuoksi, enkä voi sietää henkilöitä jotka tämmöistä tekevät, se tuntuu uskomattoman teennäiseltä. Kiinnostuksen osoittaminen ei ole sama asia kuin aivottomana kohteliaisuuksien lateleminen eikä terve itsetunto tarkoita sitä, että LOUKKAANNUTAAN kun joku käytännössä tuntematon ei niitä kohteliaisuuksia lausu sillä siunaaman sekunnilla kun sinä niitä kalastelet.

Useimmat suomalaiset miehet eivät tämmöistä kehuskeluleikkiä osaa, ja ne jotka osaavat ovat poikkeuksetta niitä jotka ovat juurikin sitä pesää kalastelemassa.

Mut hei, kiitos näistä oletuksista, lenssuisena mieliala koheni kivasti :D Voitko pliis trollata vähän lisää, voin sit aukoo päätäni takas pikku päikkäreiden jälkeen.

N33

Vierailija
64/64 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli ap haki jotain kehuvaa kommenttia mieheltä, että "nooo, olet sinä kaunis ja herkullisen näköinen", ja mies sanoikin totuuden, että rumuutesi ei haittaa:D

ap, jos kerran itse tiedän olevasi ruma, niin miksi mies ei saisi sitä sanoa????

Hyvään käytökseen kuuluu olla arvostelematta ikävästi toisten ulkonäköä. Useimmille lapsille nämä perusasiat opetetaan jo lapsuudessa, osa ei sitten taas vielä aikuisenakaan ymmärrä.

No mutta eihän AP:n ukkeli AP:n ulkonäköä haukkunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän